نرخ دلار، یورو، قیمت طلا و سکه در بازار امروز سه شنبه ۳۰ دی ۱۳۹۹

نرخ دلار، یورو، قیمت طلا و سکه در بازار امروز سه شنبه ۳۰ دی ۱۳۹۹

قیمت انواع سکه و طلا از ۲۵ صدم درصد کاهش تا ۳.۶۵ درصد افزایش را تجربه کردند. در ادامه روند کاهشی قیمت دلار، امروز صبح هم ارز آمریکایی در معاملات ابتدایی با کاهش و در ادامه با افزایش قیمت مواجه شد. نرخ دلار امروز ظهر در بازار آزاد با کاهش ۵۰۰ تومانی نسبت به ظهر روز گذشته، به ۲۱ هزار و ۸۰۰ تومان رسید.

کد خبر : ۸۹۶۲۳
بازدید : ۶۳۴۲
نرخ دلار، یورو، قیمت طلا و سکه در بازار امروز سه شنبه ۳۰ دی ۱۳۹۹
فرادید | قیمت انس جهانی طلا پس از چند روز افت قیمت، حالا با صعود ۹ دلاری نسبت به روز گذشته به ۱۸۴۳ دلار رسیده است. البته همزمان با رشد بازار انس جهانی طلا، در بازار طلا و سکه ایران روند بخشی از قیمت‌ها امروز صعودی و برخی نیز نزولی بود. به شکلی که انواع سکه و طلا از ۲۵ صدم درصد کاهش تا ۳.۶۵ درصد افزایش قیمت را تجربه کردند.

به گزارش فرادید؛ بررسی آخرین قیمت طلا و سکه در بازار امروز عصر نشان می‌دهد که سکه طرح جدید با افزایش ۳.۶۵ درصدی، با قیمت ۱۰ میلیون و ۱۹۲ هزار تومان فروخته شد. همچنین هر قطعه سکه تمام بهار آزادی (طرح قدیم) نیز با افزایش ۲.۱۶ درصدی به ارزش ۹ میلیون و ۴۹۸ هزارتومان فروخته شده است.

همچنین نیم سکه و ربع سکه به ترتیب ۵ میلیون و ۳۲۹ هزار تومان و ۳ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان قیمت‌گذاری شدند. سکه گرمی هم با قیمت ۱ میلیون و ۹۱۰ میلیون تومان فروخته شد.

قیمت هر مثقال طلای ۱۸ عیار هم به عنوان مبنای قیمت‌گذاری، با ۶.۶۵ درصد افزایش به چهار میلیون و ۲۴۹ هزار تومان رسیده است. هر گرم طلای ۱۸ عیار هم با افزایش ۶.۶۴ درصدی به ۹۸۰ هزار تومان رسید.
قیمت دلار و یورو در بازار آزاد و صرافی ملی
در ادامه روند کاهشی قیمت دلار، امروز صبح هم ارز آمریکایی در معاملات ابتدایی با کاهش و در ادامه با افزایش قیمت مواجه شد. نرخ دلار امروز ظهر در بازار آزاد با کاهش ۵۰۰ تومانی نسبت به ظهر روز گذشته، به ۲۱ هزار و ۸۰۰ تومان رسید. قیمت یورو نیز همزمان با دلار تغییر حدود ۱۳۰۰ تومانی تومانی را تجربه کرد و و با قیمت ۲۶ هزار و ۱۰۰ تومان فروخته شد. ارز اروپایی یورو ظهر روز دوشنبه به قیمت ۲۶ هزار و ۹۰۰ تومان به فروش می‌رفت.

همچنین قیمت خرید دلار در بازار امروز به ۲۱ هزار و ۷۰۰ تومان رسید و یورو نیز با نرخ ۲۵ هزار و ۵۰۰ تومان تومان خریداری می‌شد. البته قیمت یورو در بازار متفاوت است، بخشی از بازار یورو را با قیمت فروش ۲۶ هزار و ۳۹۰ تومان و نرخ خرید ۲۶ هزار و ۲۴۰ تومان معامله می‌کنند.

در صرافی ملی قیمت دلار و یورو با کاهش قیمت نسبت به ظهر روز دوشنبه تعیین شد. نرخ خرید و فروش دلار در صرافی ملی امروز به ترتیب به ۲۱ هزار و ۹۰ و ۲۱ هزار و ۵۹۰ تومان رسید. یورو نیز با تفاوت نه چندان زیاد نسبت به بازار آزاد با قیمت ۲۶ هزار و ۱۰۰ خریداری و با نرخ ۲۶ هزار و ۷۰۰ به فروش می‌رسید.
قیمت پوند، درهم و لیر به چقدر رسید؟
لیر و درهم که چند روز پرتغییر را پشت سرگذاشتند، امروز با افزایش قیمت خرید و فروش شدند. نرخ فروش درهم امارات در معاملات ظهر امروز در بازار آزاد به شش هزار و ۱۱۴ تومان رسید و لیر ترکیه با قیمت ۲ هزار و ۹۸۰ تومان فروخته شد. همچنین نرخ خرید درهم و لیر به ترتیب به شش هزار و ۹۵ تومان و ۲ هزار و ۹۶۰ تومان رسیده است.

قیمت فروش ارز بریتانیایی پوند هم امروز در بازار به ۳۰ هزار و ۱۰۰ تومان رسید. همچنین هر پوند هم با سی هزار تومان خریداری شد.
۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید