اخبار حوادث روز، ۹۹/۱۱/۰۲

اخبار حوادث روز، ۹۹/۱۱/۰۲

امروز ۲ بهمن، خبر تلخ مرگ کودک دوساله که با طنابِ تاب خفه شده بود در اخبار حوادث روزنامه ایران منتشر شد. والدین کودک در توضیحاتشان اعلام کردند طناب زمان بازی، دور گردن کودکشان پیچیده شده و او را خفه کرده است.

کد خبر : ۸۹۶۹۰
بازدید : ۱۰۰۹۰
حوادث روز
امروز ۲ بهمن، اخبار حوادث روز را با بررسی علت جانباختن یک خانواده ۴نفره در مشهد آغاز می‌کنیم و در ادامه خبر‌هایی نظیر تجاوز به ۸ زن در لباس راننده تاکسی، همسرکشی به خاطر ۲ دانگ خانه و ... را مرور می‌کنیم:

قاتل نامرئی در مشهد

تیر خبر صفحه حوادث روزنامه خراسان درمورد گازگرفتگی و مرگ ۶ نفر از هم وطنانمان بود. خانواده‌ای ۴ نفره که مسافر مشهدالرضا بودند در محل اقامتشان دچار گازگرفتگی شدند و جان باختند...

به آتش کشیدن همسر در خانه

روزنامه ایران در اخبار حوادث نوشت: مردی پس از درگیری با همسرش بر سر ۲ دانگ از خانه شان با بنزین خانه و همسرش را به آتش می‌کشد و با فرزند ۷ ساله خود فرار می‌کند...

آدم ربایی و تجاوز

مردی که در پوشش راننده تاکسی، ۸ زن را ربوده و پس از سرقت اموا و آزار و اذیتشان آنان را رها می‌کرده، پس از گذشت شاکیان در دادگاه، یک قدم از مجازات اعدام دور شد...

همچنین روزنامه شرق در صفحه حوادث، خبر از دستگیری سارق سایبری داد که در مدت یک دقیقه ۴۰۰ میلیون ریال سرقت کرده بود.

این روزنامه در ادامه نوشت: قرعه‌کشی و دادن جایزه از‌جمله ترفند‌های قدیمی کلاهبرداری است که هنوز هم با وجود هشدار‌های پیاپی افراد زیادی فریب آن را می‌خورند.

در تازه‌ترین پرونده فردی با صد فقره کلاهبرداری دستگیر شد. او با ادعای برنده‌شدن در برنامه رادیویی از مال‌باختگان هشت میلیارد ریال کلاهبرداری کرده بود.

خبر تلخ مرگ کودک دوساله که با طنابِ تاب خفه شده بود در اخبار حوادث روزنامه ایران منتشر شد. والدین کودک در توضیحاتشان اعلام کردند طناب زمان بازی، دور گردن کودکشان پیچیده شده و او را خفه کرده است.
۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید