هواشناسی امروز، ۹۹/۱۱/۰۵

هواشناسی امروز، ۹۹/۱۱/۰۵

امروز ۵ بهمن ماه بخش‌های مرکزی وشرقی خلیج فارس و شرق دریای عمان و روز‌های دوشنبه و سه شنبه بخش‌های مرکزی و شرقی خلیج فارس مواج خواهند بود.

کد خبر : ۸۹۷۸۲
بازدید : ۴۴۵۲
فرادید | طبق گزارش سازمان هواشناسی ایران وتحلیل نقشه‌ها، از امروز ۵ بهمن ماه تا ۴ روز آینده، در اغلب مناطق کشور جوی آرام و آسمانی صاف حکمفرما است و طی همین مدت در شهر‌های کلان صنعتی و پرجمعیت با توجه به سکون نسبی هوا، افزایش آلاینده‌های جوی را شاهد خواهیم بود.

از امروز تا آخر هفته افزایش تدریجی دما در تمام نقاط کشور رخ خواهد داد. این افزایش دما در شمال غرب، سواحل شمای، دامنه‌های جنوبی البرز، شمال شرق، شرق، و بخش‌هایی از جنوب شرق کشور حدود ۱۰ تا ۱۲ درجه و در غرب، مرکز، جنوب و جنوب غرب کشور بین ۴ تا ۶ درجه خواهد بود.

به گزارش فرادید امروز بخش‌های مرکزی وشرقی خلیج فارس و شرق دریای عمان و روز‌های دوشنبه و سه شنبه بخش‌های مرکزی و شرقی خلیج فارس مواج خواهند بود.

از پنجشنبه سامانه بارش از شمال غرب وارد کشور خواهد شد و قسمت‌هایی از شمال غرب و غرب را تحت تأثیر قرار می‌دهد. جمعه این سامانه در غرب، شمال غرب، سواحل دریای خزر، دامنه جنوبی البرز، دامنه‌های زاگرس مرکزی و جنوبی و شنبه در سواحل دریای خزر و شمال شرق فعال خواهد بود.

پیامد ورود این سامانه بارش برف و باران و وزش باد شدید در اکثر نقاط کشور است.
وضعیت آب و هوای ایران
۰
نظرات بینندگان
تازه‌‌ترین عناوین
پربازدید