قیمت بیت کوین، اتریوم، تتر و ریپل امروز چهارشنبه ۸ بهمن ۹۹

قیمت بیت کوین، اتریوم، تتر و ریپل امروز چهارشنبه ۸ بهمن ۹۹

قیمت بیت کوین در پنجمین روز هفته به ۳۱ هزار و ۷۰۰ معادل ۷۹۰ میلیون و ۲ هزار تومان رسیده است. همچنین قیمت اتریوم نیز در حال حاضر به ۱۲۹۷ دلار رسیده است که معادل ۳۲ میلیون و ۴۲۸ هزار تومان است. رپیل نیز در بازه قیمتی ۲۵ سنت معادل ۶ هزار و ۴۷۱ تومان معامله می‌شود. قیمت تتر نیز به ۲۵ هزار و ۴۵ تومان رسید.

کد خبر : ۸۹۹۳۷
بازدید : ۵۱۶۱
قیمت بیت کوین، اتریوم، تتر و ریپل امروز چهارشنبه ۸ بهمن ۹۹
فرادید | قیمت بیت کوین در حالی که اوایل دی ماه به ۴۱ هزار و ۹۴۱ دلار رسیده بود، حالا هم قیمت بیت کوین در پنجمین روز هفته به ۳۱ هزار و ۷۰۰ معادل ۷۹۰ میلیون و ۲ هزار تومان رسیده است. همچنین قیمت اتریوم نیز در حال حاضر به ۱۲۹۷ دلار رسیده است که معادل ۳۲ میلیون و ۴۲۸ هزار تومان است. رپیل نیز در بازه قیمتی ۲۵ سنت معادل ۶ هزار و ۴۷۱ تومان معامله می‌شود. قیمت تتر نیز به ۲۵ هزار و ۴۵ تومان رسید.
به گزارش فرادید؛ قیمت بیت کوین در طول یک سال اخیر رشد ۲۴۷ درصدی را تجربه کرده است؛ که از این میزان ۱۸۳ درصد تنها در شش ماه گذشته به ثبت رسیده است. این ارز دیجیتال ۱۹ دی ماه جاری توانست از سقف تاریخی خود عبور کند و با ثبت قیمت ۴۱ هزار و ۹۴۱ دلار رکورد جدیدی را به ثبت برساند.

اما شگفتی ساز بازار ارز دیجیتال در حال حاضر اتریوم است. این رمز ارز در طول یک سال گذشته با رشد ۶۴۸ درصدی توانسته تا کانال ۱۴۰۰ دلار پیش روی کند. اتریوم هم اکنون حجم بازاری معادل ۱۴۷ میلیارد دلار دارد و در رده دوم ارز‌های بی شمار دیجیتال قرار دارد.

اتریوم در یک ماه گذشته ۷۸ رشد داشته و در طول شش ماه اخیر هم توانسته رشد ۲۷۸ درصدی را تجربه کند. همچنین تعداد واحد‌های در گردش اتریوم ۱۱۴.۳۶۶ میلیون و تعداد کل واحد‌های آن ۱۱۴.۳۶۶ میلیون خواهد بود.

قیمت ریپل و تتر

ارز دیجیتال ریپل که سومین حجم بازار را به خود اختصاص داده، در طول یک ماه اخیر وارد چالش با بورس و اوراق بهادار آمریکا شده است. در پی شکایت این نهاد مالی از مدیران این رمز ارز، ارزش ریپل تا ۸۰ درصد قیمت ریزش کرد. اما طولی نکشید که قیمت ریپل دوباره به کانال ۳۰ سنت بازگشت. در حال حاضر نیز به ۲۵ سنت رسیده است.

تعداد واحد‌های در گردش ریپل ۴۵.۴۰۴ میلیارد و تعداد کل واحد‌های آن ۱۰۰ میلیارد خواهد بود.

ارز دیجیتال تتر که در رده سوم بازار رمز ارز‌ها قرار دارد، در حال حاضر حجم بازاری معادل حدود ۲۵ میلیارد دلار دارد. این رمز ارز ۲۵ میلیارد و ۱۹۶ میلیون واحد در گردش دارد و تعداد کل واحد‌های آن به ۲۵ میلیارد و ۵۱۰ میلیون می‌رسد. تتر طی هفته گذشته تا کانال ۲۱ هزار تومان عقب نشینی کرد، اما با تقویت قیمت دلار دوباره به کانال ۲۵ هزار تومان بازگشت.
قیمت بیت کوین، اتریوم، تتر و ریپل در روز چهارشنبه 8 بهمن تا ساعت 14:55

انواع ارز دیجیتال

قیمت به دلار

قیمت به تومان

بیت کوین

31.700

790 میلیون و 2 هزار تومان

اتریوم

1297

32 میلیون و 428 هزار تومان

تتر

1

25 هزار و 45 تومان

ریپل

0.266

6 هزار و 471 تومان

۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید