مهمانان همرفیق با شهاب حسینی؛ شبنم مقدمی و مریم شیرازی

مهمانان همرفیق با شهاب حسینی؛ شبنم مقدمی و مریم شیرازی

شبنم مقدمی و مریم شیرازی، مهمان این هفته شهاب حسینی در برنامه همرفیق هستند. امروز پنجشنبه، قسمت ۸ این برنامه پخش خواهد شد.

کد خبر : ۸۹۹۶۰
بازدید : ۵۸۳۰
شبنم مقدمی در برنامه همرفیق
فرادید | در برنامه همرفیق این هفته، قرار است شهاب حسینی با شبنم مقدمی و مریم شیرازی گفتگو داشته باشد.

شبنم مقدمی که متولد سوم فروردین ماه سال ۱۳۵۱ در تهران است، فعالیت خود را با تئاتر آغاز کرد و بیشتر با کار‌های کمدی به شهرت رسید. اولین مجموعه تلویزیونی که شبنم مقدمی در آن حضور پیدا کرد "گل‌های آفتابگردان" از مسعود شاه محمدی در سال ۱۳۷۶ بود.

شبنم مقدمی در کارنامه هنری خود با کارگردانان بزرگ و معروفی همچون اصغر فرهادی، داریوش فرهنگ، سیروس مقدم، علیرضا بذرافشان، کمال تبریزی، مهران مدیری، بهرنگ توفیقی همکاری کرده است. از مجموعه‌هایی که او در آن درخشید می‌توان به سریال "سقوط یک فرشته" از بهرام بهرامیان اشاره کرد همچنین در سریال نمایش خانگی "هیولا" از مهران مدیری نیز خوش درخشید.

به گزارش فرادید؛ شبنم مقدمی موفق به دریافت سیمرغ بلورین نقش مکمل فیلم "امروز" بـه کارگردانی رضا میرکریمی‌در سی و دومین جشنواره فیلم فجر شد.

او از میان الهام پاوه نژاد، گلاره عباسی، مریم شیرازی و نرگس آبیار، با "مریم شیرازی" به عنوان همرفیق خود با شهاب حسینی گفتگو خواهند کرد.
حضور شبنم مقدمی و مریم شیرازی در برنامه همرفیق

مریم شیرازی؛ همرفیق شبنم مقدمی

مریم شیرازی متولد ۳ آبان ۱۳۵۵ در تهران، کارگردان و بازیگر تئاتر و بازیگر سینما و تلویزیون و کارشناسی ارشد کارگردانی تئاتر است. او اولین بار سال ۱۳۷۵ با بازی در فیلم سینمایی "ننه لالا و فرزندانش" جلوی دوربین رفت. از جمله فعالیت‌های او می‌ توان به بازی در سریال‌های سیب خنده، مسافران و سرزمین کهن اشاره کرد.

مریم شیرازی در تئاتر نیز حضور موثری داشته و همیشه تمرینات تئاتر خود را در اولویت قرار می‌دهد. در سال ۱۳۸۵ با اجرای تئاتر پیگر زن همچون میدان نبر در جشنواره Art in War هلند به عنوان کارگردان تجربه اجرای تئاتر بین المللی را در کارنامه خود به ثبت رسانده است.

توضیح شبنم مقدمی قبل از پخش برنامه همرفیق

شبنم مقدمی با علیرضا آرا، کارگردان و بازیگر سینما و تلویزیون ازدواج کرده و به تازگی پدر همسرش را از دست داده است. او در توضیح پخش برنامه همرفیق در یک پست اینستاگرامی تأکید میکند،زمان ضبط برنامه قبل از در گذشت پدر آقای آرا بوده است.
پست اینستاگرام

برنامه "همرفیق" از چه زمانی پخش می‌شود؟

برنامه "همرفیق" که یک برنامه ترکیبی و گفتگو محور است با کارگردانی و اجرای شهاب حسینی این روز‌ها از شبکه اینترنتی پخش می‌شود. تهیه‌کننده برنامه همرفیق حسن خدادادی است و نویسندگی آن را سروش صحت بر عهده دارد.

در طول ۷ قسمتی که تا به امروز پخش شده، شهاب حسینی روبه‌روی مهمانان محبوب و سرشناس می‌نشیند و با آن‌ها گپ و گفت می‌کند. بسیاری از آن‌ها عنوان کردند که در برنامه‌های اینترنتی و تلویزیونی شرکت نمی‌کنند، اما به اعتبار جایگاه ویژه شهاب حسینی در هنر سینما و تلویزیون در برنامه همرفیق حضور خواهند یافت.

این برنامه از ۹ آذر هر پنجشنبه پخش می‌شود و قیمت هر قسمت از آن ۵ هزارتومان است.
۰
نظرات بینندگان
تازه‌‌ترین عناوین
پربازدید