نرخ دلار، یورو، قیمت طلا و سکه امروز پنج شنبه ۹ بهمن ۹۹

نرخ دلار، یورو، قیمت طلا و سکه امروز پنج شنبه ۹ بهمن ۹۹

قیمت هر قطعه سکه تمام بهار آزادی (طرح قدیم) بدون تغییر قیمت به ارزش ۱۰ میلیون و ۵۰۰ هزارتومان فروخته شد. همچنین برخلاف روند افزایش قیمت نرخ دلار در روزهای اخیر، امروز ظهر دلار آمریکایی با کاهش قیمت معامله شد. نرخ دلار امروز ظهر در بازار آزاد با کاهش قیمت نسبت به ظهر دیروز، به ۲۳ هزار و ۹۰۰ تومان رسید. قیمت یورو هم همزمان با کاهش قیمت دلار تغییر حدود ۴۴۵ تومانی را تجربه کرد و  با قیمت ۲۸ هزار و ۹۱۵ تومان فروخته شد. ارز اروپایی یورو ظهر روز گذشته به قیمت ۲۹ هزار و ۳۴۰ تومان به فروش می‌رفت.  

کد خبر : ۸۹۹۷۴
بازدید : ۴۶۲۵
نرخ دلار، یورو، قیمت طلا و سکه امروز چهارشنبه ۸ بهمن ۹۹
فرادید | قیمت انس جهانی طلا به سرعت کمتر به روند صعودی بازگشت و در حال حاضر روی سطح ۱۸۴۲ دلار قرار دارد. البته همزمان با روند نزولی آهسته انس جهانی طلا، برخی قیمت‌ها در بازار طلا و سکه ایران نیز با افزایش قیمت نه چندان زیاد مواجه شدند. به شکلی که انواع سکه و طلا از رشد ۳ صدم تا ۸۴ صدم درصد مثبت را تجربه کردند. در این میان نیم سکه و ربع سکه با افت قیمت روبرو شد.

به گزارش فرادید؛ بررسی آخرین قیمت طلا و سکه در بازار امروز ظهر نشان می‌دهد که سکه طرح جدید با افزایش ۲۳ صدم درصدی، با قیمت ۱۰ میلیون و ۶۱۶ هزار تومان فروخته شد. همچنین هر قطعه سکه تمام بهار آزادی (طرح قدیم) بدون تغییر قیمت به ارزش ۱۰ میلیون و ۵۰۰ هزارتومان فروخته شد.

همچنین نیم سکه و ربع سکه به ترتیب ۵ میلیون ۹۵۰ تومان و ۳ میلیون و ۹۵۰ تومان قیمت‌گذاری شدند. سکه گرمی هم با قیمت ۲ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان فروخته شد.

قیمت هر مثقال طلای ۱۸ عیار هم به عنوان مبنای قیمت‌گذاری، با ۰.۸۴ صدم درصد افزیش به چهار میلیون و ۶۱۲ هزار تومان رسیده است. هر گرم طلای ۱۸ عیار هم با افزایش ۰.۷۷ درصدی به یک میلیون و ۶۴ هزار تومان رسید.
قیمت دلار و یورو در بازار آزاد و صرافی ملی
برخلاف روند افزایش قیمت نرخ دلار در روزهای اخیر، امروز ظهر دلار آمریکایی با کاهش قیمت معامله شد. نرخ دلار امروز ظهر در بازار آزاد با کاهش قیمت نسبت به ظهر دیروز، به ۲۳ هزار و ۹۰۰ تومان رسید. قیمت یورو هم همزمان با کاهش قیمت دلار تغییر حدود ۴۴۵ تومانی را تجربه کرد و با قیمت ۲۸ هزار و ۹۱۵ تومان فروخته شد. ارز اروپایی یورو ظهر روز گذشته به قیمت ۲۹ هزار و ۳۴۰ تومان به فروش می‌رفت.

همچنین قیمت خرید دلار در بازار امروز به ۲۳ هزار و ۸۰۰ تومان رسید و یورو نیز با نرخ ۲۸ هزار و ۷۶۰ تومان تومان خریداری می‌شد. البته قیمت یورو در بازار متفاوت است، بخشی از بازار یورو را با قیمت فروش ۲۸ هزار و ۶۰۰ تومان و نرخ خرید ۲۸ هزار و ۴۰۰ تومان معامله می‌کنند.

در صرافی ملی قیمت دلار و یورو با کاهش قیمت نسبت به روز گذشته تعیین شد. نرخ فروش و خرید دلار در صرافی ملی ظهر امروز به ترتیب به ۲۳ هزار و ۲۱۰ و ۲۱ هزار و ۹۲۰ تومان رسید. یورو نیز با تفاوت بالا نسبت به بازار آزاد با قیمت ۲۶ هزار و ۸۱۰ خریداری و با نرخ ۲۸ هزار و ۱۰۰ به فروش می‌رسید.
قیمت پوند، درهم و لیر به چقدر رسید؟
لیر و درهم که چند روز کم تغییر را پشت سرگذاشتند، امروز با کاهش قیمت خرید و فروش شدند. نرخ فروش درهم امارات در معاملات ظهر امروز در بازار آزاد به شش هزار و ۵۰۵ تومان رسید و لیر ترکیه با قیمت ۳ هزار و ۲۳۵ تومان فروخته شد. همچنین نرخ خرید درهم و لیر به ترتیب به شش هزار و ۴۸۵ تومان و ۳ هزار و ۲۱۵ تومان رسیده است.

قیمت فروش ارز بریتانیایی پوند هم امروز در بازار به ۳۲ هزار و ۷۰۰ تومان رسید. همچنین هر پوند هم با سی و دو هزار و ۵۰۰ هزار تومان خریداری شد.
۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید