افشای راز سرقت‌ از داروخانه با خانه سه میلیاردی

افشای راز سرقت‌ از داروخانه با خانه سه میلیاردی

در تحقیقات پلیسی مشخص شد که نیوشا، به تازگی خانه‌ای سه میلیارد تومانی خریداری کرده است. همین موضوع ظن کارآگاهان را به وی بیشتر کرد؛ بنابراین مأموران خانه نیوشا را زیر نظر گرفتند.

کد خبر : ۸۹۹۸۹
بازدید : ۹۹۳۹
سرقت‌ میلیاردی از داروخانه

شکایت مرد داروساز که مدعی است یکی از کارکنان داروخانه‌اش عامل سرقت میلیاردی از محل کار اوست منجر به دستگیری یک دختر جوان شد.

مدتی قبل مرد جوانی با مراجعه به پلیس گفت: من صاحب چند داروخانه هستم. به‌خاطر شیوع بیماری کرونا، رفت و آمدم به داروخانه‌هایم را کمتر کرده و کارکنان داروخانه برای انجام کار‌های مالی به شرکت من می‌آمدند تا اینکه امروز وقتی به‌شرکت رفتم متوجه سرقت میلیاردی از دفترم شدم.

پس‌از این شکایت تحقیقات از سوی مأموران پلیس آغاز شد. در بررسی‌های اولیه دوربین‌های مداربسته شرکت، تصاویر سارقان به‌دست امد. گرچه سارقان چهره‌هایشان را با ماسک و نقاب پوشانده بودند، اما بررسی‌ها نشان می‌داد که عاملان این سرقت زن و مردی جوان هستند.

خانه سه میلیاردی

وقتی تصاویر به این مرد نشان داده شد، وی گفت: من به یکی از کارکنان شرکتم ظنین هستم. مدتی قبل دو خواهر در یکی از داروخانه‌های من کار می‌کردند. یکی از آن‌ها برای انجام امور مالی داروخانه زیاد به شرکت من می‌آمد. البته چند هفته قبل هر دو خواهر تسویه کردند و رفتند. در این تصاویر زنی وجود دارد که خیلی شبیه یکی از این خواهر‌ها به‌نام نیوشاست.

با سرنخی که مرد مالباخته در اختیار تیم تحقیق قرار داد، به‌صورت نامحسوس دو خواهر زیر نظر قرار گرفتند. در تحقیقات پلیسی مشخص شد که نیوشا، به تازگی خانه‌ای سه میلیارد تومانی خریداری کرده است. همین موضوع ظن کارآگاهان را به وی بیشتر کرد؛ بنابراین مأموران خانه نیوشا را زیر نظر گرفتند.
دقایقی بعد دختر جوان با یک پسر از خانه خارج شدند تا سوار خودرویی شوند که جلوی خانه منتظر آن‌ها بود. در همین موقع مأموران از وی خواستند همراه آن‌ها به اداره پلیس بیاید، اما نیوشا با دیدن مأموران پا به فرار گذاشت و به آپارتمانش برگشت.
سپس کیفی که همراه داشت را از پنجره به بیرون پرتاب کرد و راننده‌ای که قرار بود او را سوار کند کیف را برداشته و متواری شد. درنهایت مأموران موفق به دستگیری نیوشا و پسر جوانی که همراه او بود، شدند.

پس‌از انتقال وی به اداره آگاهی نیوشا منکر سرقت شد، اما کیفی که وی از پنجره بیرون انداخت و مدارک و شواهدی که علیه وی وجود دارد احتمال دست داشتن دختر جوان در این سرقت را بیشتر کرد؛ بنابراین تحقیقات از وی و پسر جوان برای کشف راز این سرقت ادامه دارد.
منبع: روزنامه ایران
۰
نظرات بینندگان
تازه‌‌ترین عناوین
پربازدید