سخنان جنجالی پرویز پرستویی در نشست خبری فیلم بی همه چیز

سخنان جنجالی پرویز پرستویی در نشست خبری فیلم بی همه چیز

پرستویی در قبال کم کار شدن خود در سینما افزود: خوشحالم از اینکه کم‌کارم، از همان روز‌های شروع بازیگری به من یاد دادند که هرچه کمتر بازی کنم بهتر است.

کد خبر : ۹۰۱۰۹
بازدید : ۶۶۴۳
پرویز پرستویی
فرادید | نشست خبری فیلم "بی همه چیز" با حضور عوامل فیلم و اصحاب رسانه‌ها در کاخ جشنواره، برج میلاد میلاد برگزار شد. فیلم "بی همه چیز" به کارگردانی و نویسندگی محسن قرایی در سی و نهمین دوره جشنواره فیلم فجر حضور دارد. پرویز پرستویی، هدیه تهرانی، باران کوثری از بازیگران این فیلم هستند که دیروز در نشست خبری این فیلم حضور داشتند.

هدیه تهرانی مثل همیشه که عادت ندارد در نشست بررسی فیلم‌هایش حضور پیدا نمی‌کند در نشست "بی‌همه چیز" هم حاضر نشد و جای خودش را به حضور قابل تأمل عادل فردوسی پور روی فرش قرمز داد. البته هادی حجازی‌فر هم در میان بازیگران و عوامل دیده نشد؛ بابک کریمی، لاله مرزبان و چندی دیگر از عوامل این فیلم سینمایی حاضر بودند و در جریان تماشای فیلم در کنار عوامل "بی‌همه‌چیز" بودند.

پرویز پرستویی در این نشست رسانه‌ای به دلایلش برای پذیرش حضور در این فیلم اشاره کرد و گفت: من محسن قرائی را از قبل می‌شناختم، اما پیش از هر چیز اولین چیزی که برای من در انتخاب نقش مهم است، دوست داشتن متن و نقش است.

وقتی متن را به من دادند فکر کردم وظیفه من این است که در این فیلم حضور داشته باشم. پرستویی درباره جذابیت کاراکتر امیر در فیلم برای خودش عنوان کرد: پایان بندی برای امیر را خیلی دوست داشتم یکی از چیز‌هایی که من را به این وامی‌دارد که هر هفته از شهر بیرون بزنم، به کسانی سر بزنم که شناسنامه ندارند و داد بزنم این‌ها جزو هشتاد میلیون است همین است. روزی که قصه را خواندم، احساس کردم زندگی من مثل امیر است.

اصلاً من خود امیر هستم، به چه کسی باید اعتماد کرد؟ چه باید کرد؟ چرا هر روز نابه هنجاری و بی‌عدالتی می‌بینیم؟ چرا به جایی می‌رسیم که سکوت می‌کنیم؟ چقدر من ضربه از دنیای مجازی خورده‌ام؟

به گزارش فرادید؛ او در ادامه انتقاد‌های خود، تصریح کرد: من گوشم را بستم فکر کردم اگر تحت تاثیر قرار بگیرم باید بگذارم بروم، اما من اهل رفتن نیستم با گفتن این حرف‌ها برخی فکر می‌کنند ما ریاکاریم، ولی عیبی ندارد، من این ریاکاری را دوست دارم. من امیر و اتفاقات این فیلم را در جامعه خودمان می‌بینم.

پرستویی در قبال کم کار شدن خود در سینما افزود: خوشحالم از اینکه کم‌کارم، از همان روز‌های شروع بازیگری به من یاد دادند که هرچه کمتر بازی کنم بهتر است. من به شخصه از تمام هنروران سینما تشکر می‌کنم، هنروران این فیلم نزدیک به چهار ماه در این فیلم زحمت و رنج کشیدند، من اگر هر چه بودم باور کنید از حس همان هنرورانی بود که در کنار من بودند تا قابل باور باشم.
انتقادات سخت پرویز پرستویی در نشست خبری "بی همه چیز"
۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید