جزئیات مراسم خاکسپاری علی انصاریان؛ مردم به مراسم نیایید!

جزئیات مراسم خاکسپاری علی انصاریان؛ مردم به مراسم نیایید!

برابر آخرین هماهنگی‌های بعمل آمده با خانواده علی انصاریان پیکر نامبرده در آغوش پدرش در قطعه ٢٢٢ بهشت زهرای تهران آرام خواهد گرفت.

کد خبر : ۹۰۲۳۸
بازدید : ۶۸۱۸
 علی انصاریان درگذشت

مدیر عامل سازمان بهشت زهرا (س) و شهردار حرم مطهر حضرت امام (ره) ضمن تسلیت به خانواده مرحوم انصاریان و جامعه ورزش و هنر کشور گفت: برابر آخرین هماهنگی‌های بعمل آمده با خانواده علی انصاریان پیکر نامبرده در آغوش پدرش در قطعه ٢٢٢ بهشت زهرای تهران آرام خواهد گرفت.

سعید خال در این زمینه افزود: به درخواست جامعه ورزشی کشور، پیشکسوتان و دلسوزان و همچنین توصیه خانواده مرحوم انصاریان و با توجه به لزوم رعایت پروتکل‌های بهداشتی و حفظ جان و سلامت شهروندان از شرکت در تشییع جنازه و حضور در بهشت زهرا جدا خودداری نمایند.

تنها خواسته خواهر و برادر و داماد آن عزیز از دست رفته آن است که در جهت حفظ سلامتی شهروندان که خواسته و دغدغه علی عزیز بود و لزوم رعایت پروتکل‌های بهداشتی از حضور در مراسم تدفین خودداری نمایند.

مراسم تدفین با حضور خانواده و جمعی از قهرمانان و وزرشکاران بصورت محدود انجام خواهد شد.

خانواده انصاریان بیانیه داد: به مراسم خاکسپاری نیایید

در پی درگذشت علی انصاریان، پیشکسوت محبوب و مطرح تیم فوتبال پرسپولیس و تیم ملی فوتبال کشورمان، خانواده این فوتبالیست فقید بیانیه‌ای صادر کردند.

در این بیانیه ضمن تشکر از تمام اهالی فوتبال، هنر و همه مردم قدرشناس کشورمان بابت دعا در روز‌های اخیر برای بهبودی و شفای کامل علی انصاریان، از همه مردم درخواست می‌شود تا فردا در مراسم خاکسپاری این پیشکسوت فوتبال حضور پیدا نکنند.
این درخواست خانواده علی انصاریان جهت رعایت پروتکل‌های بهداشتی و جلوگیری از شیوع ویروس کروناست. خانواده انصاریان از همه مردم درخواست کردند تا ضمن قرائت فاتحه برای این فوتبالیست فقید تازه درگذشته و به جهت جلوگیری از ازدحام در مراسم خاکسپاری فردا حضور پیدا نکنند تا بعداً اتفاق ناگواری رخ ندهد.
درخواست داماد خانواده انصاریان از مردم در شبکه خبر
۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید