اطلس SEL؛ شاسی بلند پرمصرف فولکس واگن

اطلس SEL؛ شاسی بلند پرمصرف فولکس واگن

هنگام حضور در کابین اطلس بیس کمپ ۲۰۲۱ با ۳ ردیف صندلی؛ اولین چیزی که نظر مخاطب را جلب می‌کند، ترکیب فناورانه‌ها با فضای کابین است. نمایشگر تمام دیجیتال امپر و نمایشگر لمسی سیستم سرگرمی انتخابی است که در تریم پایه هم فعال هستند.

کد خبر : ۹۰۲۵۹
بازدید : ۱۵۱۴۰
مازیار دانیالی | اطلس خط تولید کراس اوور‌های میان سایز کمپانی آلمانی فولکس واگن است که از سال ۲۰۱۷ معرفی و مدل سال آن از ۲۰۱۸ در بازار موجود شده است. خط تولید اطلس در آمریکا و چین فعالیت دارد و مدل‌های متنوعی را نیز شامل می‌شود.

اکنون تصاویری از مدل ۲۰۲۱ اس ایی ال بیس کمپ این شاسی بلند در دسترس است که در ادامه نگاهی به ویژگی‌های آن خواهیم داشت.

طراحی: استفاده از جزئیات کرومی در قسمت دماغه و ایجاد نمایی یکپارچه از گریل (جلوپنجره) و گرافیک داخلی چراغ‌ها با آن، در مدل ۲۰۲۱ نیز تکرار شده است. هلال پلاستیکی روی فندر‌ها (گلگیر) و جزئیات پلاستیکی طوسی رنگ رکاب موجب شده تا اطلس در این قسمت حالتی عضلانی و آماده ماجراجویی به خود بگیرد.

رینگ‌ها در حالت استاندارد ۱۷ اینچی هستند که احتمالا تعویض آن با نمونه بزرگتر بر جذابیت‌های این خودرو می‌افزاید. لوگوی بیس کمپ نیز روی فندر‌ها مشاهده می‌شود. در نمای عقب نوار کرومی ضخیم بین چراغ‌های اصلی، محل اتصال یدک کش، دیفیوزر حجیم و خروجی‌های کرومی اگزوز ترکیب خاصی را ایجاد کرده اند.

کابین: هنگام حضور در کابین اطلس بیس کمپ ۲۰۲۱ با ۳ ردیف صندلی؛ اولین چیزی که نظر مخاطب را جلب می‌کند، ترکیب فناورانه‌ها با فضای کابین است. نمایشگر تمام دیجیتال امپر و نمایشگر لمسی سیستم سرگرمی انتخابی است که در تریم پایه هم فعال هستند.

از امکانات ایمنی نیز می‌توان به هشدار برخورد از جلو، ترمز اضطراری با تشخیص عابر پیاده، کروز کنترل تطبیقی، هشدار خروج از خط و دستیار حفظ خودرو بین خطوط و ... اشاره کرد.

پیشرانه: برای SEL بیس کمپ از پیشرانه ۶ سیلندر ۳.۶ لیتری با ۲۷۶ اسب بخار خروجی و گشتاور ۲۶۶ پوندفوت استفاده شده است. این مجموعه با جعبه دنده ۸ سرعته اتوماتیک هماهنگ می‌شود. سامانه تمام چرخ محرک در وضعیت فعال قرار دارد.

شاخص مصرف سوخت برای این آلمانی ۲۰۹۱ کیلوگرمی برابر است با: در شهر ۱۴.۷ لیتر، در بزرگراه ۱۰.۷ لیتر و در حالت ترکیبی ۱۳ لیتر. این آمار برای پیشرانه ۶ سیلندر در حد بهترین‌های بازار خودرو نیست و با مصرف بهینه فاصله دارد. قیمت پایه تریم SEL در بازار آمریکا ۴۴۱۹۵ دلار است.
۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید