ویدئو/ جنجال حمله خبرنگار به پژمان جمشیدی و دفاع آزیتا حاجیان

ویدئو/ جنجال حمله خبرنگار به پژمان جمشیدی و دفاع آزیتا حاجیان

یکی از خبرنگاران حاضر از پژمان جمشیدی انتقادی تند و تیز کرد و جمشیدی در واکنش به این انتقاد که نسبت به بازیگری او در سینما شد و گفته شد که در فوتبال و سینما آدم موفقی نیست، گفت: من قصد مظلوم‌نمایی ندارم، اما آن‌قدر که شما فکر می‌کنید، برایم دیده شدن ارزش ندارد.

کد خبر : ۹۰۳۰۸
بازدید : ۴۲۱۴
پژمان جمشیدی

نشست خبری فیلم "خط فرضی" در هفتمین روز از جشنواره فیلم فجر در برج میلاد برگزار شد. در این جلسه پرسش و پاسخ عوامل فیلم از جمله فرنوش صمدی کارگردان فیلم و آزیتا حاجیان، پژمان جمشیدی، سحر دولتشاهی و ... حضور داشتند.

در جریان این نشست، یکی از خبرنگاران حاضر از پژمان جمشیدی انتقادی تند و تیز کرد و جمشیدی در واکنش به این انتقاد که نسبت به بازیگری او در سینما شد و گفته شد که در فوتبال و سینما آدم موفقی نیست، گفت: «من قصد مظلوم‌نمایی ندارم، اما آن‌قدر که شما فکر می‌کنید، برایم دیده شدن ارزش ندارد.

نه فوتبال و نه بازیگری را برای دیدن شدن انتخاب نکردم. این را بدانید اصلاً زندگی آن‌طوری که شما فکر می‌کنید برایم اهمیت ندارد؛ در روزگاری که دوستان‌مان یکی پس از دیگری با دنیا وداع می‌کنند برای چه باید این‌طور با همدیگر برخورد کنیم. من در سینما به دنبال دیده شدن نیستم.»

جمشیدی افزود: «سه روز پیش سر صحنه به من گفتند نقد خوبی درباره حضور تو در «شیشلیک» نوشته شده. به محض اینکه آن نقد را خواندم خبر بعدی همان صفحه خبر فوت علی انصاریان بود. این موضوع تلنگری به من زد، پس زندگی آن‌قدر برای من ارزشمند نیست که برای دیده شدن هر کاری کنم. من فقط خودم را سرگرم می‌کنم.»

آزیتا حاجیان نیز در دفاع از جمشیدی گفت: «بازی درخشان پژمان را نباید نادیده گرفت. گاهی بی‌انصاف هستید و نمی‌دانم چرا.»
واکنش پژمان جمشیدی و آزیتا حاجیان به پرسش جنجالی خبرنگار
۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید