قتل پسردایی با کلاشینکف

قتل پسردایی با کلاشینکف

من و پسردایی‌ام با‌هم اختلاف داشتیم و از او کینه به دل گرفته بودم، به همین دلیل تصمیم گرفتم با کشتن او انتقام خودم را بگیرم. سلاحی تهیه کردم و نقشه‌ام را به اجرا درآوردم.

کد خبر : ۹۰۳۱۶
بازدید : ۱۰۵۲۰
متهم به قتل

مردی که پسردایی خود را سه سال قبل به قتل رسانده و فراری شده بود، عاقبت در حلقه محاصره پلیس گیر افتاد و دستگیر شد. کارآگاهان جنایی شهرستان ایرانشهر استان سیستان‌و‌بلوچستان روز ۱۴ خرداد سال ۹۶ در جریان وقوع جنایتی در بخش دامن این شهرستان قرار گرفتند و به محل حادثه رفتند.

آن‌ها بعد از حضور در محل جسد غرق در خون مردی جوان را مشاهده کردند که هدف گلوله قرار گرفته بود. هیچ نشانه‌ای از قاتل یا قاتلان وجود نداشت. از سویی بررسی‌های مقدماتی نشان داد این جنایت با برنامه‌ریزی قبلی انجام شده و عامل جنایت بعد از اینکه سر راه مقتول قرار گرفت، سلاح کلاشینکف خود را به‌سوی او نشانه رفت و اقدام به تیراندازی کرد

همین امر باعث شد فرضیه قتل با انگیزه انتقام‌جویی مطرح شود. پس از آن بود که پلیس تفحص‌های گسترده‌ای را انجام داد و فهرستی از مظنونان احتمالی این جنایت تهیه کرد. در این میان مشخص شد مقتول از مدت‌ها قبل با پسرعمه خود اختلاف داشت و کشمکش‌های آن‌ها بالا گرفته بود.
از آنجا که احتمال داشت ریشه این جنایت موضوع خانوادگی باشد، کارآگاهان سراغ پسرعمه مقتول رفتند تا از او تحقیق کنند، اما وقتی به خانه این جوان ۲۲‌ساله رسیدند، فهمیدند او هم‌زمان با وقوع قتل به‌طرز ناگهانی محل سکونتش را ترک کرده و به مکانی نامعلوم گریخته است.
فرار مظنون جنایت سبب شد سوء‌ظن نسبت به او تقویت شود. در‌حالی‌که هیچ‌کسی از محل اختفای متهم خبر نداشت، تجسس‌ها مرحله‌به‌مرحله ادامه یافت تا اینکه مشخص شد این جوان به شمال کشور گریخته است، اما هنوز محل دقیق اختفای او به دست نیامده بود که قاتل محل سکونتش را تغییر داد و این‌بار به غرب کشور فرار کرد. همین اقدام او باعث شد تحقیقات پیچیده‌تر شود و دستگیری او به تعویق بیفتد.
تلاش پلیس برای دستگیری عامل جنایت مسلحانه در سه سال گذشته ادامه داشت تا اینکه بالاخره خبر رسید متهم با پای خودش به شهرستان ایرانشهر بازگشته است. این‌گونه بود که مأموران بار دیگر دست‌به‌کار شدند و توانستند رد متهم را پیدا کنند، اما زمانی که برای دستگیری او اقدام کردند، این جوان و زنی که همراهش بود، مقاومت کردند و کوشیدند راه را برای فرار باز کنند.
مأموران که در شرایط بغرنجی قرار گرفته بودند، اقدام به تیراندازی هوایی کردند و در‌نهایت توانستند متهم را بازداشت کنند.
مرد جوان بعد از انتقال به پلیس آگاهی تحت بازجویی قرار گرفت و به کشتن پسردایی‌اش اعتراف کرد. او گفت: من و پسردایی‌ام با‌هم اختلاف داشتیم و از او کینه به دل گرفته بودم، به همین دلیل تصمیم گرفتم با کشتن او انتقام خودم را بگیرم. سلاحی تهیه کردم و نقشه‌ام را به اجرا درآوردم.
بعد هم به‌سرعت فرار کردم. در این مدت مرتب محل سکونت خودم را تغییر می‌دادم، اما سرانجام دستگیر شدم. بنا بر این گزارش، در‌حال‌حاضر تحقیقات از متهم ادامه دارد
۰
نظرات بینندگان
تازه‌‌ترین عناوین
پربازدید