اخبار حوادث روز، ۹۹/۱۱/۱۹

اخبار حوادث روز، ۹۹/۱۱/۱۹

گزارشی از سه پسرعموی آزارگر، امروز ۱۹ بهمن ماه ۱۳۹۹ در اخبار حوادث روزنامه‌ها منتشرشد. آن‌ها متهم هستند پسربچه‌ای را ربوده و مورد آزار و اذیت قرار داده‌اند.

کد خبر : ۹۰۳۱۷
بازدید : ۱۱۱۶۳
حوادث
فرادید | در اخبار حوادث روزنامه‌های صبح امروز ۱۹ بهمن ماه ۱۳۹۹ گزارش‌های زیادی از وقوع جرم و جنایت در نقاط مختلف ایران منتشر شده است. بر اساس این اخبار می‌توان گفت که در هر جامعه‌ای افرادی هستند که در جهت مخالف ارزش‌ها و فرهنگ حاکم در آن جامعه حرکت می‌کنند و مرتکب جرم و جنایت در حوزه‌های مختلف اجتماعی می‌شوند.

یکی به دلیل فقر آموزشی در کنترل احساسات خود، آدم می‌کشد، دیگری راهی آسان‌تر از سرقت، کلاهبرداری و ... برای رفع مایحتاخ زندگی پیدا نمیکند و گاهی والدین به دلیل تربیت نادرست و غیر علمی فرزندان از همان کودکی باید شاهد رفتار غلط آن‌ها که در بعضی موارد جرم تلقی می‌شود باشند.

در ادامه سرخط اخبار حوادث روز را به طور خلاصه مرور می‌کنیم:

قاتل فراری دستگیر شد

مرد جوان که کینه پسر دایی خود را به دل گرفته بود با سلاح کلاشینکف او را به قتل رساند و فراری شد. به گزارش روزنامه شرق در صفحه حوادث، متهم به قتل پس از ۳ سال دستگیر شد...

همسرکشی به خاطر سوءظن

روزنامه ایران در اخبار حوادث روز، گزارشی مبنی بر قتل یک زن به دست همسرش منتشر کرد. این مرد افغانستانی در اظهارات خود در دادگاه و برای دفاع از خود گفت: زنم مستحق مرگ بود...

شیما فرزندخوانده بود

در ماه‌های گذشته قتل دختری ۱۵ ساله به دست مرد مواد فروش سر خط اخبار حوادث شد. قاتل که معروف به بهلول بود پس از اغفال شیما او را به قتل رساند. در جریان دادگاه و دادخواهی خانواده مقتول، مشخص شد که پدر و مادر شیما، والدین واقعی او نیستند...

در خبری دیگر از روزنامه ایران، حادثه‌ای از شهر شیراز گزارش شد: اجساد زن و مرد کوهنورد که به دره سقوط کرده بودند از سوی امدادگران کشف شد.

محمد هادی قانع، رئیس سازمان آتش‌نشانی شیراز در این باره گفت: ظهر جمعه ۱۷ بهمن با اعلام خبر سقوط دو کوهنورد جوان از ارتفاعات کوه سرخ شیراز، بلافاصله گروه ویژه امداد و نجات کوهستان مستقر در ایستگاه آتش‌نشانی ۱۷ و ۲۲ با هماهنگی ستاد فرماندهی سازمان آتش‌نشانی شیراز، به‌سمت ارتفاعات کوه سرخ، حرکت کردند.

دو کوهنورد که مرد و زن ۴۰ ساله‌ای بودند در مسیر برگشت، از ارتفاع حدوداً ۱۰۰ متری ارتفاعات کوه سرخ به داخل یکی از دره‌ها سقوط کرده بودند.

وی افزود: آتش‌نشانان به همراه نیرو‌های هلال احمر و به‌صورت پیاده خود را به محل حادثه رساندند و هر دو کوهنورد را با استفاده از برانکارد و با عبور از مسیر‌های سخت و پلکانی، با حدود ۴ ساعت تلاش بی‌وقفه به پایین ارتفاعات کوه سرخ رسانده و تحویل عوامل اورژانس دادند، اما پس از انجام معاینات پزشکی از سوی امدادگران اورژانس مشخص شد هر دو نفر بر اثر شدت جراحات وارده در همان لحظات اولیه جان خود را از دست داده‌اند.

رئیس سازمان آتش‌نشانی شیراز تأکید کرد: این حادثه بر اثر بی توجهی به نکات ایمنی و عبور از مسیر‌های پرخطر و غیر عمومی بوقوع پیوست از این‌رو همواره به شهروندان توصیه می‌شود در هنگام کوهنوردی تجهیزات لازم را به‌همراه داشته باشند و از صعود‌های پر خطر و قدم نهادن در مسیر‌های غیر اصلی خودداری کنند.

همچنین روزنامه شرق از آزار و اذیت کودکی به دست ۳ پسر عمو خبر داد. سه پسرعمو که متهم هستند پسربچه‌ای را ربوده و مورد آزار و اذیت قرار داده‌اند، بازداشت شدند و تحقیقات از آن‌ها آغاز شده است. این سه پسرعمو با شکایت پدر پسربچه دستگیر شده‌اند و بعد از بازداشت مشخص شد هر سه آن‌ها ۱۷‌ساله و زیر سن قانونی هستند. مدتی قبل مردی با مأموران پلیس تماس گرفت و مدعی شد پسرش مورد آزار و اذیت قرار گرفته است.

او با شکایت از سه نوجوان، خواستار بازداشت آن‌ها شد. این مرد گفت: پسرم شروین دیروز -‌روز حادثه- همراه دوستانش مشغول بازی فوتبال در کوچه بود که با حالتی پریشان به خانه برگشت و به اتاقش رفت. او سکوت کرده بود و هیچ حرفی نمی‌زد.

متوجه شدم حالش خوب نیست. وقتی با او صحبت کردم، فهمیدم سه پسر او را مورد آزار و اذیت قرار داده‌اند. پسرم به‌شدت آسیب دیده و وضعیت روحی بسیار بدی دارد. من درخواست رسیدگی به این موضوع را دارم.

مأموران با ثبت این شکایت از شروین بازجویی کردند. او گفت: من و دوستانم مشغول بازی فوتبال در خیابان بودیم که سه پسرعمو که از قبل آن‌ها را می‌شناختم، سراغم آمدند. یکی از آن‌ها من را بغل کرد و به‌سرعت به زیرزمین خانه‌ای متروک برد.

آنجا سه پسر‌عمو با تهدید چاقو من را آزار دادند و تهدیدم کردند، اگر در‌این‌باره با کسی حرف بزنم، من را می‌کشند. بعد از روشن‌شدن جزئیات واقعه، ردیابی سه پسرعموی ۱۷‌ساله آغاز و آن‌ها بازداشت شدند، اما جرمشان را انکار کردند.

سپس پرونده به شعبه هفتم دادگاه کیفری یک استان تهران که ویژه رسیدگی به جرائم اطفال است، فرستاده شد و متهمان از خود دفاع کردند. در ابتدای جلسه، شروین به تشریح ماجرا پرداخت و برای متهمان اشد مجازات را درخواست کرد.

پدر شروین نیز گفت: این موضوع تأثیر بدی در روحیه پسرم گذاشته است. من حاضر به گذشت نیستم و شرق: سه پسرعمو که متهم هستند پسربچه‌ای را ربوده و مورد آزار و اذیت قرار داده‌اند، بازداشت شدند و تحقیقات از آن‌ها آغاز شده است.
۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید