پرسپولیس، محله برو بیای مهدی ترابی!

پرسپولیس، محله برو بیای مهدی ترابی!

روز شنبه قرارداد رسمی ترابی با پرسپولیس برای حضور در نیم‌فصل دوم امضا شد؛ خبری که شاید برای یحیی گل‌محمدی و هواداران خوشحال‌کننده باشد، اما با بازگشت به عقب و مرور اتفاقات ابتدای فصل کمی عجیب به نظر می‌آید.

کد خبر : ۹۰۳۳۶
بازدید : ۵۶۶۶
مهدی ترابی

ضعف گلزنی پرسپولیس در لیگ بیستم باعث شد تا بازگشت مهدی ترابی خیلی راحت‌تر از آنچه که خودش هم تصور می‌کرد، رقم بخورد و حتی مورد استقبال هواداران پرسپولیس هم قرار بگیرد.

مهدی ترابی که در سال‌های اخیر در پرسپولیس به یک ستاره تبدیل شد و پیشنهادات خارجی خوبی هم دریافت کرد، در ابتدای فصل حتی حاضر به مذاکره با سرخپوشان هم نشد و راه قطر را در پیش گرفت. او با قراردادی که به خاطر بالا رفتن نرخ ارز برای او بیش از حضور در ایران صرفه داشت، به العربی رفت، اما نتوانست یک‌دهم توانایی‌های خود را در این تیم نشان دهد.

العربی که نتایج خوبی در این فصل لیگ ستارگان نگرفته بود و مربی‌اش هم اعتقاد چندانی به ترابی نداشت، در نیم‌فصل عذر این ملی‌پوش فوتبال ایران را خواست تا ترابی مسیر بازگشت به لیگ برتر ایران را در پیش بگیرد. هافبک پرسپولیس که در چهارمین قهرمانی متوالی این تیم نقش موثری را ایفا کرد، در ابتدای فصل می‌توانست با تمدید قرارداد خود هم خیال یحیی را بابت خط هجومی‌اش راحت کند و هم در رسیدن پرسپولیس به رویای اولین قهرمانی در آسیا نقش اول را بازی کند.

بعد از دیپورت‌شدن از قطر، اولین گزینه بازگشت به پرسپولیس بود و در کمال ناباوری، مدیران این باشگاه هم بدون توجه به اتفاقات ابتدای فصل و پشت‌کردن ترابی به خواسته هواداران از بازگشت او استقبال کردند. روز شنبه قرارداد رسمی ترابی با پرسپولیس برای حضور در نیم‌فصل دوم امضا شد؛ خبری که شاید برای یحیی گل‌محمدی و هواداران خوشحال‌کننده باشد، اما با بازگشت به عقب و مرور اتفاقات ابتدای فصل کمی عجیب به نظر می‌آید.

حضور در پرسپولیس با توجه به عملکردی که ترابی داشت، برای او یک بازگشت رو به عقب محسوب نمی‌شود، چون سرخپوشان همین دو ماه قبل در فینال لیگ قهرمانان آسیا بازی کردند، اما العربی حتی بین تیم‌های سطح اول قطر هم قرار ندارد. با اینکه ترابی پیشرفت فوتبالی را برای انتقالش به لیگ ستارگان قطر بهانه کرده بود، اما به نظر می‌رسد او بعد از چند ماه و زدن پول هنگفتی به جیب از قطر بازهم هواداران را دلیلی برای بازگشت به پرسپولیس قلمداد کرده است.
او در صحبت‌هایی که بعد از عقد قرارداد با پرسپولیس داشته، عنوان می‌کند: «قطعا انگیزه‌های من از قبل خیلی بیشتر است. من نیم‌فصل خوبی در تیم قطری نداشتم و دوست دارم بار دیگر موفقیت‌های قبل را تکرار کنم. امیدوارم با قهرمانی که به هواداران هدیه می‌دهیم اتفاقات تلخ گذشته را پاک کنم.»

۰
نظرات بینندگان
تازه‌‌ترین عناوین
پربازدید