سه گروه راه یافته به مرحله فینال عصر جدید کدامند؟

سه گروه راه یافته به مرحله فینال عصر جدید کدامند؟

۲۰ استعداد برتر ایران در قالب پنج قسمت، هر قسمت چهار شرکت‌کننده گروهی و انفرادی، با هم رقابت کرده‌اند و مخاطبان با رای به اجرای مورد نظر خود، فینالیست‌های فصل دوم مسابقه عصر جدید را انتخاب کرده اند.

کد خبر : ۹۰۳۷۵
بازدید : ۱۲۴۸۰
برنامه عصر جدید
فرادید | مرحله نیمه نهایی برنامه عصر جدید که جمعه هفدهم بهمن ماه اجرا شد، در این برنامه نتایج آرای مردمی برای انتخاب فینالیست‌های فصل دوم عصر جدید اعلام شده بود. در مرحله نیمه نهایی گروه جوانمردان ایران زمین به همراه گروه دختران ستاره هشتم و فرشتگان نینجا توانستند با کسب رای مردمی به مرحله فینال راه یابند.

به گزارش فرادید، اسرا جلیلیان، گروه قشقایی و گروه پسران نسل جدید نیز دیگر گروه‌هایی بودند که در مرحله نیمه نهایی حضور داشتند و با اینکه هر کدام رای بسیاری کسب کرده و اختلاف کمی با گروه‌های دیگر داشتند؛ اما نتوانستند به مرحله فینال برسند. طبق اعلام روابط عمومی عصرجدید، فینال عصر جدید، اسفندماه روی آنتن خواهد رفت و این برنامه تا پایان سال به صورت ثابت شنبه‌ها و یکشنبه‌ها از شبکه سه سیما پخش خواهد شد.

گروه قشقایی و گروه ستاره هشتم از برنامه اول، اسرا جلیلیان و گروه جوانمردان ایران‌زمین از برنامه دوم و گروه فرشتگان نینجا و گروه نسل جدید از برنامه سوم، روبه‌روی داوران و احسان علیخانی حاضر شدند تا شاهد کسب رای‌های خود از مردم باشند و در نهایت بفهمند که کدام اجراها، به فینال می‌رسد.

فصل دوم عصر جدید، مسابقه استعدادیابی ایرانی، از ۶ اسفند ۱۳۹۸ روی آنتن شبکه سه رفت که مرحله نیمه نهایی این برنامه در بهمن ماه سال جاری اجرا شد و همچنین مرحله فینال و اعلام نتایج این فصل در اسفند امسال خواهد بود. فصل دوم این برنام با تغییراتی همراه بود که از جمله تغییرات ظاهری فصل دوم عصر جدید می‌توان به فضای صحنه و استیج اشاره کرد که برای اجرای بهتر شرکت‌کنندگان، دکوری بزرگ‌تر از فصل اول در نظر گرفته شد.

همچنین، دیگر تغییرات این برنامه بیشتر شدن تعداد تماشاگران در لوکیشن مسابقه است که شامل طبقه دوم می‌شد، هرچند این برنامه هم تحت تاثیر ویروس کرونا ممنوعیتی را برای حضور تماشاگران لحاظ کرده بود و تاکنون چند قسمت از برنامه بدون حضور تماشاگران تصویربرداری شده است. این چند قسمت با در نظر گرفتن موارد بهداشتی نظیر استفاده از تب سنج، ماسک و لوازم ضدعفونی‌کننده برای عوامل برنامه، شرکت کنندگان و همراهان آن‌ها تولید و پخش شده است.

در ضبط فصل جدید این مسابقه تلویزیونی اجرای هر گروه یا فرد شرکت‌کننده به طور مجزا در یک روز ضبط شده است تا بتوان تجمع گروه‌ها و عوامل این برنامه در روز‌های ضبط را به حداقل تعداد رساند. داوری بر اساس ویدئوی تصویربرداری شده از اجرا در روزی دیگر، توسط هیات داوران متشکل از امین حیایی، بشیرحسینی، آریا عظیمی‌نژاد و رویا نونهالی انجام شده بود.

هر شب در مرحله نیمه‌نهایی دو نفر انتخاب شدند و تکلیف فینالیست در نهایت با انتخاب و رای مردم در شب جمعه هفده بهمن مشخص شد. ۲۰ استعداد برتر ایران در قالب پنج قسمت، هر قسمت چهار شرکت‌کننده گروهی و انفرادی، با هم رقابت کرده‌اند و مخاطبان با رای به اجرای مورد نظر خود، فینالیست‌های فصل دوم را انتخاب کرده اند.

گروه ستاره هشتم

گروه ستاره هشتم سومین اجرای قسمت اول از مرحله نیمه‌نهایی در برنامه عصر جدید به نمایش گذاشته بودند که این گروه با انجام حرکات زیبای ورزشی توانست با رأی داوران به مرحله رأی‌گیری مردمی برای فینال برسد. این گروه ۲ میلیون و ۶۸۳ هزار و ۲۵۴ رای مردمی کسب کرد.

گروه ستاره هشتم با گروهی از دخترانی که اهل مشهد هستند، تشکیل شده که رده سنی آن‌ها از سن ۷ سال به نام سارا تا جوان است؛ این گروه به دلیل ارادت به امام رضا (ع) و مشهد مقدس نام ستاره هشتم را برای گروه نمایشی ووشو و حرکات آکروباتیک خود انتخاب کرده اند.

کوچکترین عضور این گروه که سارا نام دارد از یک سال پیش تمرین ووشو را شروع کرده بود، او قبلا در رشته ژیمناستیک نیز فعالیت کرده است. دختران دیگر این گروه نیز همچون سارا این رشته‌های ورزشی را دنبال کرده اند. گروه ستاره هشتم در فصل دوم عصر جدید در قسمت یازدهم ۱۰ خرداد ۹۹ شرکت کرده بودند که ابتدا با طناب بازی کار خود را شروع کرده و سپس با حرکات نمایشی بسیار جذاب سیرک مانند و حرکاتی نظیر ووشو و عبور از حلقه و حرکات خاص مورد تحسین تماشاگران و داوران عصر جدید قرار گرفتند.

اجرای گروه رزمی کار مشهدی که اجرای اول عصر جدید را برعهده داشتند یاد گروه دختران نینجا را زنده کرده بود. نظم، تنوع، دقت و هیجان و انرژی در اجرای دختران رزمی کار این گروه بسیار بالا بود و تحسین و تشویق داوران و تماشاچیان را به دنبال داشت. آریا عطیمی نژاد و امین حیایی چراغ سفید دادند و سید بشیر جسینی نیز گفت که اجرای شما نه تنها کم نبود، بلکه بسیار زیاد نیز بود. این گروه با چهار چراغ سفید و زنگ طلایی رویا نونهالی به نیمه نهایی راه یافتند.

زنگ طلایی عصر جدید برای بار سوم توسط رویا نونهالی، داور عصر جدید در برنامه شنبه شب عصر جدید در ۱۰ خرداد ۹۹ زده شد تا گروه ستاره هشتم به نیمه نهایی این مسابقه استعداد یابی راه پیدا کند و اشک و جیغ و لبخند گروه رزمی کار ستاره طلایی را درآورد. رویا نونهالی که از اجرای این گروه در عصر جدید (فصل دوم قسمت یازدهم) به وجد آمد زنگ ستاره طلایی را زد و آن‌ها را با کارت طلایی به نیمه نهایی فرستاد.

البته، لاید بادآور شد که رضا رودهی مربی جوان این تیم پیش از همکاری بااین گروه، تیم پسران خورشید را نیز از شهر مشهد به فینال برنامه عصر جدید رسانده بود.
راهیابی گروه ستاره هشتم به مرحله فینال عصر جدید

فرشتگان نینجا

گروه فرشتگان نینجا

گروه فرشتگان نینجا و گروه نسل جدید در برنامه سوم مرحله نیمه نهایی عصر جدید به رقابت با هم پرداختند و سرانجام دختران کم سن و سال اهل استان البرز با ۲ میلیون و ۵۶۴ هزار و ۸۴۰ رای به فینال رسیدند و نسل جدیدی‌ها با ۲ میلیون و ۳۵۸ هزار و ۶۹ رای حذف شدند.

فرشتگان نینجا نام گروه نینجوتسو کار در رده سنی ۳ تا ۷ است. دو دختر این گروه، به نام‌های آیسان و آیناز برادرزاده‌های فریبا فرجی پور سرپرست و مربی دختران نینجا و فرشتگان نینجا هستند. اسامی دیگر گروه دنیا و فاطمه که از همه کوچکتر بودن و رها و عسل نیز از دیگر اعضای گروه فرشته‌های نینجا هستند که برخی بعد از حضور در «عصر جدید یک» وارد رشته نینجوتسو شده بودند و اعضای دیگر گروه نظیر عسل با سن دو سال و آیسان با سن دو سال و یا بیشتر تحت آموزش هنر‌های رزمی قرار گرفتند.

گروه فرشته‌های نینجا به عنوان دومین گروه در قسمت هشتم عصر جدید ۲ به روی صحنه رفتند و نمایش بسیار زیبایی را انجام دادند که طی این اجرا تحسین احسان علیخانی و داوران برانگیختند. آیسان عضو مشترک گروه دختران نینجا و گروه فرشته‌های نینجا است.

آیسان از خردسالی نزد عمه اش که فریبا فرجی پور مربی نینجوتسو و دختران نینجا است، تحت تعیلم و آموزش این هنر زرمی قرار دارد و در فصل اول عصر جدید نیز همراه دختران نینجا و گروه اصلی همراه شد و اکنون نیز در فصل دوم عصر جدید با فرشتگان نینجا روی صحنه رفت.

بعد از پایان اجرا و گفتگو‌های شرکت کنندگان خردسال، در حرکتی جالب و دیدنی و نمایشی، بشیر حسینی که کنار احسان علیخانی رفته بود ناگهان زنگ طلایی را برای این گروه به صدا درآورد و اعضای خردسال این گروه همگی اشک شوق ریختند که امین حیایی با دستمال کاغذی در کنار این گروه قرار گرفت تا بتوانند اشکهایشان را پاک کنند.
راهیابی فرشتگان نینجا به فینال مسابقه عصر جدید

گروه جوانمردان ایران زمین

در دومین برنامه نیمه نهایی عصر جدید اسرا جلیلیان و گروه جوانمردان ایران زمین وارد رقابت مردمی شدند که در نهایت گروه جوانمردان ایران زمین توانست با اخذ ۲ میلیون و ۵۵۶ هزار و ۶۷۲ رای مردمی برنده مرحله نیمه نهایی شود.

گروه جوانمردان ایران زمین با حرکات زورخانه‌ای خود نشان دادند که ورزش پهلوانی در ایران ورزشی بی مانند و تکرار نشدنی خواهد بود. اجرای جوانمردان ایران زمین در نیمه نهایی عصر جدید توانست باعث حیرت و شگفتی داوران عصر جدید شده که حرکات آن‌ها در نهایت با ۴ رای مثبت داوران عصر جدید همراه شد.

اجرای زورخانه‌ای گروه جوانمردان ایران زمین یک نمایش منظم و متفاوت به روی صحنه عصر جدید آورده بود که توانست ۴ چراغ سفید را از داوران دریافت کند. این اجرای زورخانه‌ای حرکات جدید از ورزش پهلوانی باستانی ایران را به نمایش گذاشت که سید بشیر حسینی معتقد بود که ورزش به روز شده باستانی ایرانی است.

نوای یاعلی اجرای گروه جوانمردان ایران زمین در شب ولادت حضرت علی جذابیت دو چندانی به اجرای این گروه داد که شانس آن‌ها را برای فینالیست شدن دوچندان کرده بود.
راهیابی گروه جوانمردان ایران زمین به فینال عصرجدید
۰
نظرات بینندگان
تازه‌‌ترین عناوین
پربازدید