قیمت طلای جهانی، امروز ۹۹/۱۱/۲۳

قیمت طلای جهانی، امروز ۹۹/۱۱/۲۳

در بازار فلزات گران بها، امروز ۲۳ بهمن ماه ۱۳۹۹ قیمت هر اونس طلای جهانی با ۰.۳۴ درصد کاهش به ۱۸۳۵ دلار و ۸۲ سنت رسید.

کد خبر : ۹۰۴۶۴
بازدید : ۷۳۴۱
قیمت طلا در بازار جهانی
فرادید | قیمت طلای جهانی، امروز ۲۳ بهمن ماه ۱۳۹۹، علیرغم روند صعودی در چند روز اخیر، در ۲۴ ساعت گذشته با ۰.۳۴ درصد کاهش نسبت به روز پیش به ۱۸۳۵ دلار و ۸۲ رسید. کمترین قیمت طلا، ۱۸۳۵.۴۰ دلار و بیشترین قیمت آن ۱۸۴۴.۲۶ دلار در بازار ثبت شده است.

قیمت طلا در معاملات روز چهارشنبه بازار جهانی تحت تاثیر افت ارزش دلار و تقویت انتظارات برای تصویب بسته محرک مالی عظیم آمریکا افزایش یافت و نزدیک به بالاترین حد خود در یک هفته اخیر ایستاد.

به گزراش فرادید؛ به دلیل اینکه قانون گذاران شروع به بررسی بسته پیشنهادی ۱.۹ تریلیون دلاری بایدن کردند، طلا در مسیر صعودی قرار گرفت. گرچه به نظر می‌رسد یک بسته محرک عظیم تا اواسط ماه مارس (فروردین) تحمیل شود، اما گویا تمایل رئیس جمهور بایدن برای مذاکره قیمت نهایی را به ۱.۲ تریلیون دلار آمریکا نزدیک می‌کند.

در حال حاضر خوش بینی همچنان ادامه دارد که محرک‌های پولی و مالی در ایالات متحده می‌تواند به این اقتصاد کمک کند تا داغ شود و تورم‌های بالاتر را به طلا ادامه دهد.

برخی تحلیلگران نیز بر این باورند که با ثابت مانده بازده اوراق قرضه آمریکا، طلا روند معکوس با دلار آمریکا پیدا کرده است. آمار تورم آمریکا ریسک اصلی در معاملات بازار آمریکا خواهند بود و اگر این آمار بالاتر رود، باعث افزایش ارزش دلار شده و قیمت طلا را پایین می‌برد.

سرمایه گذاران اکنون منتظر سخنان جرومی پاول رئیس فدرال رزرو آمریکا در نشستی در نیویورک در اواخر روز جاری هستند. تحلیلگران انتظار دارند پاول در این سخنرانی بر تعهدات فدرال رزرو مبنی بر حفظ سیاست پولی انبساطی تصریح کند.

در سوی دیگر بازار قیمت هر اونس نقره با ۰.۸۶ درصد کاهش به ۲۶ دلار و ۸۲ سنت رسید و هر اونس پلاتین و پالادیوم به ترتیب با قیمت ۱۲۵۳.۸۵ و ۲۳۴۱.۵۰ دلار در بازار معامله می‌شوند.
قیمت لحظه ای طلا در بازار جهانی
۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید