قیمت بیت کوین، امروز ۹۹/۱۱/۲۹

قیمت بیت کوین، امروز ۹۹/۱۱/۲۹

امروز ۲۹ بهمن ماه ۱۳۹۹، طی ۲۴ ساعت گذشته قیمت بیت کوین رشد ۴.۹۶ درصدی را در بازار ثبت کرد و به ۴۹,۱۴۱ دلار، معادل ۱,۳۰۴,۶۹۰,۷۸۵ تومان رسید.

کد خبر : ۹۰۶۷۱
بازدید : ۵۱۷۰
بیت کوین
فرادید | حرکت بیت کوین در مسیر ۵۰,۰۰۰ دلار ادامه دارد و به مرز ان رسیده است. قیمت بیت کوین امروز ۲۹ بهمن ماه ۱۳۹۹ در ۲۴ ساعت گذشته با ۴.۹۶ درصد افزایش به ۴۹,۱۴۱ دلار معادل ۱,۳۰۴,۶۹۰,۷۸۵ تومان رسید.

بالاترین قیمت بیت کوین در تاریخ ۲۸ بهمن ۱۳۹۹ لحظاتی قبل از تنظیم گزارش معادل ۴۹,۷۰۸.۵۷ دلار بوده که همینک %۱.۲۰ پایین‌تر از آن زمان قرار دارد. تعداد واحد‌های در گردش بیت کوین ۱۸.۶۳ میلیون و تعداد کل واحد‌های آن ۲۱ میلیون خواهد بود.

قیمت بیت کوین بعد از اینکه به سمت ناحیه‌ی ۴۶,۰۰۰ دلار سقوط کرد، توانست به خوبی بازیابی شود. BTC چشم به صعود به بالای ۵۰,۰۰۰ دلار دوخته است.

به گزارش فرادید؛ اگر بیت کوین نتواند از مقاومت قیمتی ۴۹,۰۰۰ دلار عبور کند، می‌تواند شروع یک مسیر نزولی باشد. حمایت اولیه نزدیک به سطح ۴۸,۰۰۰ دلار است. ریزش بیشتر می‌تواند قیمت را به سمت محدوده قیمت ۴۷,۰۰۰ دلاری در جلسات معاملاتی پیش رو سوق دهد.

فعالان این بازار نگرانند بیت کوین دچار ریزش بزرگ شود و کلیت بازار را دچار افت شدید کند. اما در مقابل برخی از فعالان بازار ارز‌های دیجیتال معتقدند با سرمایه گذاری‌های نهادی اعتماد مردم جهان به این بازار افزایش می‌یابد و در پی آن بازار ارز‌های دیجیتال با رشد مواجه می‌شود.

گری گینزلر- گزینه پیشنهادی جو بایدن برای تصدی سمت رییس کمیسیون بورس و اوراق بهادار آمریکا گفته است باید نظارت بیشتری بر بازار ارز‌های دیجیتالی صورت گیرد و رویکرد سختگیرانه تری برای محافظت از منافع مشتریان این ارز‌ها اتخاذ شود.
این سخنان به فاصله کمی پس از آن بیان می‌شود که ایلان ماسک- بنیان گذار تسلا که پیشتر دوج کوین را ارز مردم خوانده بود در تغییر موضعی آشکار توییت کرد: اگر مالکان عمده دوج کوین اقدام به فروش آن‌ها کنند به آن‌ها حق می‌دهم!

در واقع سرمایه گذاری تسلا در بیت کوین سبب شد تا این نگرش ایجاد شود که این رمز ارز در آینده ممکن است تبدیل به سیستم معتبرتری برای پرداخت تبدیل شود و همچنین سرمایه‌گذاران بیشتری به آن به عنوان مکانی امن برای سرمایه‌گذاری نگاه کنند.

بلومبرگ درباره آینده بیت کوین در روز‌های آینده نوشته است که «از آنجا که علائم مثبتی به لحاظ اقتصاد کلان، تکنیکال و تقابل عرضه و تقاضا در بیت‌کوین وجود دارد، بنابراین معتقدیم که این رمزارز روند صعودی خود را در سال ۲۰۲۱ حفظ خواهد کرد و با رسیدن به هدف ۵۰ هزار دلار، ارزش بازار آن به ۱ تریلیون دلار خواهد رسید.»

مجموع ارزش بازار جهانی ارز‌های دیجیتالی در حال حاضر ۱۴۶۴ میلیارد دلار برآورد که ۶۹ درصد کل بازار در اختیار بیتکوین و ۱۳ درصد در اختیار اتریوم است.

در حال حاضر کارشناسان بر این باورند که عرضه با نقدشوندگی بالای بیت کوین موجب نزول قیمت آتی آن شده است. اما محدود بودن سکه‌های بیت کوین سبب می‌شود تا قیمت آن در برابر تقاضای بالا با رشد روبرو شود. از طرفی حمایت سرمایه گذاران نهادی از بیت کوین در طول ماه‌های اخیر باعث شده تا این رمز ارز از ابتدای سال میلادی تاکنون رشد ۷۰ درصدی را به ثبت برساند.

در سوی دیگر بازار، اتریوم نیز با ۵.۶۵ درصد رشد نسبه به روز گذشته به قیمت ۱,۸۰۷.۵۵ دلار رسید و تتر با قیمت ۱.۰۰ دلار معامله می‌شود.
قیمت لحظه ای ارزهای دیجیتال
۰
نظرات بینندگان
تازه‌‌ترین عناوین
پربازدید