چرا عقاب آسیا در یادبود میناوند و انصاریان به میدان نرفت؟

چرا عقاب آسیا در یادبود میناوند و انصاریان به میدان نرفت؟

احمدرضا عابدزاده، دروازه‌بان افسانه‌ای فوتبال ایران نیز در بازی یادبود مهرداد میناوند و علی انصاریان، امروز حضور پیدا کرد.

کد خبر : ۹۰۶۷۷
بازدید : ۳۰۳۸
احمد رضا عابدزاده

ستاره‌های فوتبال ایران دیروز در قالب دو تیم ستاره‌های ۹۸ و منتخب سرخابی به مصاف هم رفته و یاد و خاطره مهرداد میناوند و علی انصاریان، دو ستاره سابق فوتبال کشورمان را گرامی داشتند.

بسیاری از بازیکنان خاطره ساز در این دیدار نمادین حضور یافتند، اما علیرغم اخبار اخیر خبری از احمدرضا عابدزاده در ترکیب ستاره‌های ۹۸ نبود.

عابدزاده که از فوت میناوند و انصاران بسیار متاثر شده، در روز‌های اخیر بار‌ها تصاویر مشترکی از خود و این دو بازیکن را در صفحه‌اش منتشر کرده است. همچنین احمدرضا عابدزاده در خلوت و بعد از مراسم تدفین در بهشت زهرا حاضر شده و بر سر مزار مهرداد میناوند و علی انصاریان نیز رفت.

اما احمدرضا عابدزاده علیرغم قرار نگرفتن در ترکیب در استادیوم آزادی حضور یافت. ودئویی از او در حال شوخی با دوست صمیمی‌اش مهدی هاشمی نسب و کشیده شوخی او به این همبازی سابق در شبکه‌های اجتماعی منتشر شده است.

همچنین احمدرضا عابدزاده عکسی به یادگار با افشین پیروانی و علی اصغر مدیرروستا، دو همبازی سابق خود در مسیر صعود به جام جهانی ۹۸ نیز روی چمن استادیوم آزادی گرفت.
احمدرضا عابدزاده که اخیرا باز هم تحت عمل جراحی زانو قرار گرفته، روز حضور در بهشت زهرا نیز لنگان لنگان را می‌رفت و به نظر می‌رسد همین موضوع عامل اصلی عدم حضور او در میدان بوده است. البته زانو درد نیز باعث نشد احمدرضا عابدزاده خود را به مراسم یادبود دو همبازی سابق خود یعنی مهرداد میناوند و علی انصاریان نرساند.

منبع: ورزش سه
۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید