اخبار حوادث روز، ۹۹/۱۲/۰۲

اخبار حوادث روز، ۹۹/۱۲/۰۲

در گزارش یکی از اخبار حوادث امروز ۲ اسفند ماه ۱۳۹۹، قاتل راننده آژانس ۶۵ساله دامغانی پس از دستگیری به دست نیروی انتظامی در بازجویی‌ها به قتل اعتراف و انگیزه این جنایت را انتقام‌جویی بیان کرد.

کد خبر : ۹۰۷۶۸
بازدید : ۱۰۶۴۰
پحوادث روز
فرادید | سرخط اخبار حوادث امروز ۲ اسفند ماه ۱۳۹۹، در روزنامه‌ی صبح ایران شرح وقوع زلزله شدید در شهرستان سی سخت استان کهکیلوبه و بویر احمد بود.

زمین‌لرزه‌ای که به بزرگی ۵.۶ ریشتر، ساعت ۲۲ و ۵ دقیقه و ۳۴ ثانیه، چهارشنبه شب شهر سی‌سخت مرکز شهرستان دنا را در استان کهگیلویه و بویراحمد لرزاند.

مرکز لرزه نگاری کشور اعلام کرد که این زمین لرزه در عمق ۸ کیلومتری زمین اتفاق افتاده است. این زلزله در شهر‌های یاسوج، گچساران و دهدشت هم احساس شد.

بنا به گفته مدیرعامل جمعیت هلال احمر کهگیلویه و بویراحمد، ۶۱ نفر بر اثر این زمین لرزه مصدوم شدند که از این تعداد ۲۷ نفر به یاسوج اعزام و در مجموع هفت نفر بستری شدند و تحت مداوا هستند. امان ا... جهانبین افزود: بقیه افراد زخمی به صورت سرپایی درمان وترخیص شده اند.

همچنین به گزارش شبکه خبر، مدیر کل بنیاد مسکن کهگیلویه و بویراحمد گفت: در پی وقوع زلزله ۵.۶ ریشتری سی سخت ، به ۳ هزار و ۷۰۰ واحد از منازل مسکونی خسارت وارد شد.

در ادامه تیتر اصلی بخش حوادث روزنامه‌ها را به صورت خلاصه و گزیده مرور می‌کنیم:

خودکشی بعد از قتل پدر

در اخبار حوادث روزنامه ایران، خبری منتشرشد راجعبه پدرکشی. مرد میانسال که به تازگی از ایتالیا بازگشته بودبر سر اختلافات مالی با پدر پیر خود درگیر شده و او را به قتل می‌رساند و یک ساعت بعد از این جنایت به زندگی خود نیز پایان می‌دهد...


برادرکشی به خاطر قرص متادون

روزنامه خراسان در گزارشی به برادرکشی مرد معتاد پرداخته است. متهم به قتل که معتاد به قرص بوده با پدرش برای گرفتن چند قرص بیشتر درگیر می‌شود و در این زمان دو برادر دیگر به هواخواهی از پدر با متهم نزاع می‌کنند که در نتیجه یکی از برادر‌ها با ضربه چاقو و به دلیل خونریزی شدید در بیمارستان فوت می‌کند...

قتل مادر به خاطر سهم الارث

مرد جوانی که به مواد مخدر اعتیاد داشت به خاطر اختلاف با مادرش بر سر ارث و میراث در گیر می‌شود و او را به گونه‌ای هل می‌دهد که سرش به دیوار سرش به دیوار راه پله‌ها خورد و به زمین افتاد...

برادرکشی برای جای پارک

روزنامه شرق در اخبار حوادث روز گزارشی از برادرکشی با اسید منتشر کرد. زن مقتول که در دادگاه از برادر شوهرش شکایت کرد گفت: همسرم با برادرش اختلافاتی راجه به پارک کردن ماشین و فروش بار میوه داشتند. روز حادثه متهم با ظرف اسید همسرم را می‌سوزاند و مقتول پس از ۲۱ روز به دلیل شدت سوختگی در بیمارستان فوت می‌کند...

در گزارش حادثه دلخراشی دیگر، سرهنگ رضا زارعی، جانشین فرمانده انتظامی استان همدان اظهار کرد: پس از دریافت یک مورد گزارش قتل ، تیمی از دایره جنایی پلیس آگاهی همدان در صحنه وقوع حادثه حاضر شدند.

وی با اشاره به اینکه کارآگاهان به پسر این خانواده که سابقه شرارت و درگیری داشت، مشکوک شدند، افزود: پسر جوان ابتدا با اظهارات ضدو‌نقیض قصد انکار نقش خود در وقوع این جنایت را داشت که با هوشمندی و کار فنی و تخصصی پلیس، متهم در نهایت به قتل مادرش اعتراف کرد.

جانشین فرمانده انتظامی استان همدان گفت: بر اساس بررسی‌های اولیه، متهم به علت مشکلات روحی و اختلاف خانوادگی با مادر ۷۰ساله خود درگیر و در نهایت موجب سقوط مقتول از پنجره و مرگ وی می‌شود. سرهنگ زارعی یادآوری کرد: قاتل حدود سه سال پیش نیز با برادر خود درگیر شده و با ضربات چاقو او را به قتل می‌رساند، اما با رضایت اولیای دم پس از تحمل چند سال حبس از زندان آزاد شد.

در ادامه اخبار حوادث، روزنامه شرق نوشت: قاتل راننده آژانس ۶۵ساله دامغانی پس از دستگیری به دست نیروی انتظامی در بازجویی‌ها به قتل اعتراف و انگیزه این جنایت را انتقام‌جویی بیان کرد.

سرهنگ سیدرضا علوی، فرمانده انتظامی دامغان گفت: چندی‌پیش خبر مفقودی راننده آژانس ۶۵ساله دامغانی به پلیس اعلام شد و پرونده مفقودی در دستور کار پلیس قرار گرفت. وی خاطرنشان کرد: با تلاش نیروی انتظامی و تحقیقات گسترده پلیس، فرد مظنون برای ارائه توضیحات به اداره پلیس منتقل شد.

وی ادامه داد: فرد مظنون پس از بازجویی، به ارتکاب قتل اعتراف کرد و پیکر بی‌جان مقتول که به علت خفگی به قتل رسیده بود، در یکی از چاه‌های روستا‌های جنوب شهر دامغان کشف شد.

علوی اظهار کرد: این قاتل ۳۵ساله از سارقان سابقه‌دار بود و انتقام‌جویی را انگیزه اصلی برای ارتکاب عنوان کرده است. فرمانده انتظامی دامغان تصریح کرد: قاتل از افراد سابقه‌دار بود که تاکنون چندین بار از سوی پلیس دستگیر و روانه زندان شد، اما آزاد شده بود.
۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید