قیمت بیت کوین، امروز ۹۹/۱۲/۰۳

قیمت بیت کوین، امروز ۹۹/۱۲/۰۳

قیمت بیت کوین امروز ۳ اسفندماه ۱۳۹۹ در بازار ارز‌های دیجیتال رشد ۰.۳۰ درصدی را ثبت کرد و به ۵۵,۹۷۵ دلار معادل ۱,۴۹۲,۲۹۷,۹۷۸ تومان رسید.

کد خبر : ۹۰۸۰۳
بازدید : ۴۰۷۵
بیت کوین
فرادید | بازار بیت کوین در مرز یک تریلیون دلار قرار گرفت. قیمت بیت کوین امروز ۳ بهمن ماه ۱۳۹۹ با ۰.۳۰ درصد افزایش نسبت به ساعات پایانی روز گذشته به ۵۵,۹۷۵ دلار، معادل ۱,۴۹۲,۲۹۷,۹۷۸ تومان رسید.

حجم مبادلات روزانه بیت کوین ۶۶.۵ میلیارد دلار است بالاترین قیمت آن در تاریخ ۰۲ اسفند ۱۳۹۹ معادل ۵۷,۴۵۹.۹۳ دلار بوده که همینک %۲.۵۵ پایین‌تر از آن زمان قرار دارد. تعداد واحد‌های در گردش بیت کوین ۱۸.۶۳ میلیون و تعداد کل واحد‌های آن ۲۱ میلیون خواهد بود.

ارزش محبوب‌ترین ارز مجازی دنیا ۱۷ درصد طی یک هفته افزایش داشته و به بالاترین رقم رسید. بیت کوین ۷۰ درصد طی ماه جاری میلادی افزایش قیمت داشته و آخرین بار با ۰.۳۰ درصد افزایش ۵۵,۹۷۵ دلار معامله شده است.

به گزارش فرادید؛ در حال حاضر نیز بیت کوین با عبور از ابر کانال ۵۰ هزار دلار روی سطح ۵۵ هزار دلار قرار گرفته است، البته این مسئله باعث شده تا حجم بازار بیت کوین به ۹۶۷ میلیارد دلار برسد. این بدان معناست که ارزش این بازار در دو ماه ابتدایی سال میلادی بیش از ۴۲۱ میلیارد دلار افزایش یافته است.

در حال حاضر دیدگاه‌های ضد و نقیضی در ارتباط با آینده بیت کوین در میان تحلیل‌گران و فعالین وجود دارد. برای مثال در عین حال که بابی لی، مدیر عامل و بنیان‌گذار کیف پول رمزنگاری بالت (Ballet) معتقد است که رشد قیمت بیت کوین ممکن است تداوم داشته باشد و احتمال افزایش آن تا ۲۰۰ الی ۲۵۰ هزار دلار وجود دارد.

تحلیلگران بانک جی پی مورگان در گزارشی هشدار داده اند رالی صعودی این ارز به احتمال زیاد پایدار نخواهد بود و قیمت‌ها در آینده‌ای نزدیک ریزش خواهد کرد.
این بانک سرمایه‌گذاری نوآوری در فناوری‌های مالی و پلتفرم‌های دیجیتال در اعتبارات و پرداخت‌ها را نتیجه تغییرات مالی ایجاد شده طی بحران کرونا میداند. سایر سرمایه‌گذاران در این هفته اعلام کردند بی ثباتی بیت کوین مانعی برای همه‌گیر شدن آن به عنوان یک شیوه پرداخت است.

در سوی دیگر بازار ارز‌های دیجیتال، ارزش اتریوم هم با ۰.۹۹ درصد کاهش به ۱۹۲۱.۴۹ دلار رسید و تتر که پیش از این در جایگاه سوم بود به رده ششم بازار سقوط کرده و در محدوده ۱.۰۰ دلار معامله می‌شود.
قیمت لحظه ای ارزهای دیجیتال
۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید