آمار فوتی‌های کرونا، امروز ۹۹/۱۲/۰۴

آمار فوتی‌های کرونا، امروز ۹۹/۱۲/۰۴

امروز ۴ اسفند ماه ۱۳۹۹، آمار فوتی‌های کرونا ۸۹ نفر اعلام شد که در مجموع تعداد جانباختگان کرونا به ۵۹ هزار و ۵۷۲ نفر رسید.

کد خبر : ۹۰۸۹۵
بازدید : ۴۷۵۲
بیمار کرونایی
فر ادید | متأسفانه ۸۹ نفر امروز ۴ اسفند ماه ۱۳۹۹ به آمار فوتی‌های کرونا در ایران اضافه شد و مجموع جانباختگان کرونا به ۵۹ هزار و ۵۷۲ نفر رسید.

به گفته سخنگوی وزارت بهداشت، از دیروز تا امروز ۴ اسفند ۱۳۹۹ و بر اساس معیار‌های قطعی تشخیصی، ۸ هزار و ۲۶۳ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی شد که ۷۴۱ نفر از آن‌ها بستری شدند. دکتر سیما سادات لاری گفت: مجموع بیماران کووید۱۹ در کشور به یک میلیون و ۵۸۲ هزار و ۲۷۵ نفر رسید.

به گزارش فرادید؛ وی افزود: خوشبختانه تا کنون یک میلیون و ۳۵۱ هزار و ۳۹۰ نفر از بیماران، بهبود یافته و یا از بیمارستان‌ها ترخیص شده اند. دکتر لاری گفت: سه هزار و ۶۸۵ نفر از بیماران مبتلا به کووید۱۹ در بخش‌های مراقبت‌های ویژه بیمارستان‌ها تحت مراقبت قرار دارند.

وی ادامه داد: تا کنون ۱۰ میلیون و ۵۰۱ هزار و ۴۱۵ آزمایش تشخیص کووید۱۹ در کشور انجام شده است.

لاری افزود: در حال حاضر ۱۱ شهرستان قرمز، ۵۲ شهرستان نارنجی، ۲۱۷ شهرستان زرد و ۱۶۸ شهرستان آبی هستند. شهر‌های آبادان، اهواز، بندر ماهشهر، خرمشهر، دزفول، دشت آزادگان، رامهرمز، شادگان، شوشتر، کارون و هویزه در وضعیت قرمز قرار دارند.

آمار جهانی کرونا

طبق آخرین آمار‌های جهانی ابتلا به ویروس کرونا، طی ۲۴ ساعت گذشته با افزایش ۳۱۲ هزار و ۷۱۱ نفری تعداد مبتلایان به این ویروس تا کنون به ۱۱۱ میلیون و ۹۵۷ هزار و ۴۹۴ نفر رسیده است. فوتی‌های ناشی از کرونا در جهان با رشد ۶ هزار و ۲۹۳ نفری در یک روز به تعداد ۲ میلیون و ۴۷۷ هزار و ۸۳۹ نفر رسیده است.

آمار بهبود یافتگان نیز به ۸۷ میلیون و ۳۱۹ هزار و ۴۳۲ نفر رسیده است. آمار ۱۰ کشور اول فوتی‌های ناشی از کرونا به شرح زیر است؛ اعداد داخل پرانتز تعداد فوتی‌های جدید هر کشور است:

۱. آمریکا ۵۱۱ هزار و ۱۳۳ نفر (هزار و ۲۴۵ نفر)

۲. برزیل ۲۴۶ هزار و ۵۶۰ نفر (۵۵۴ نفر)

۳. مکزیک ۱۷۹ هزار و ۷۹۷ نفر (فاقد آمار اعلامی جدید)

۴. هند ۱۵۶ هزار و ۴۱۸ نفر (۷۹ نفر)

۵. بریتانیا ۱۲۰ هزار و ۵۸۰ نفر (۲۱۵ نفر)

۶. ایتالیا ۹۵ هزار و ۷۱۸ نفر (۲۳۲ نفر)

۷. فرانسه ۸۴ هزار و ۳۰۶ نفر (۱۵۹ نفر)

۸. روسیه ۸۳ هزار و ۲۹۳ نفر (۴۱۷ نفر)

۹. آلمان ۶۸ هزار و ۴۴۳ نفر (۱۰۰ نفر)

۱۰. اسپانیا ۶۷ هزار و ۱۰۱ نفر (فاقد آمار اعلامی جدید)

ایران در این فهرست با ۵۹ هزار و ۴۰۹ نفر فوتی و ۶۸ فوتی جدید یازدهمین کشور با بیشترین آمار فوتی‌های کرونا در جهان است.
۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید