قیمت بیت کوین، امروز ۹۹/۱۲/۱۱

قیمت بیت کوین، امروز ۹۹/۱۲/۱۱

امروز ۱۱ اسفندماه ۱۳۹۹ قیمت بیت کوین رشد ۰.۷۲ درصدی را در بازار ثبت کرد و به ۴۶,۸۳۳ دلار معادل ۱,۲۲۵,۴۸۰,۳۹۲ تومان رسید.

کد خبر : ۹۱۱۳۴
بازدید : ۵۳۰۸
بیت کوین
فرادید | ریزش در بازار رمزارز‌ها همچنان ادامه و بیت کوین در مرز ۴۷,۰۰۰ دلار قرار دارد. قیمت بیت کوین امروز ۱۱ اسفندماه ۱۳۹۹ با ۰.۷۲ درصد افزایش به ۴۶,۸۳۳ دلار معادل ۱,۲۲۵,۴۸۰,۳۹۲ تومان رسیده است.

داده‌های تاریخی نشان می‌دهند که ماه مارس، یک ماه صعودی برای بازار ارز‌های دیجیتال نبوده است. در سال‌های اخیر، اصلاح ۱۵ تا ۶۰ درصدی قیمت رمزارز‌ها در این ماه مشاهده شده است. آخرین اصلاح شدید در ماه مارس، پس از آغاز همه‌گیری ویروس کرونا اتفاق افتاد.

بالاترین قیمت بیت کوین در تاریخ ۰۳ اسفند ۱۳۹۹معادل ۵۸,۳۳۰.۵۷ دلار بوده که همینک %۱۹.۸۱ پایین‌تر از آن زمان قرار دارد.

به گزارش فرادید؛ اگر زمان را فقط یک هفته به عقب برگردانیم، بیت کوین به سمت رکورد‌های جدید پیش می‌رفت و چندی پیش توانست تا ۵۸،۴۰۰ اوج بگیرد. اما این روند حالا شکلی معکوس به خود گرفته است. این ارز دیجیتال ظرف چند روز اخیر، بیش از ۲۰ درصد ارزش خود را از دست داد و همچنان احیای خود را آغاز نکرده است.

بیت کوین یک هفته کاملا اصلاحی را پشت سر گذاشت، به طوری‌که قیمت این ارز دیجیتال در عرض چند روز از ۵۸ هزار دلار به ۴۴ هزار دلار کاهش یافت و این افت ناگهانی قیمت، باعث افزایش وحشت در بازار شد.

سرمایه‌گذاران دانه‌درشت بیت کوین طی ماه جاری میلادی، حداقل ۱۴۰،۰۰۰ واحد بیت کوین فروخته‌اند. به‌گفته کارشناسان این اقدام آن‌ها روند نزولی بیت کوین را تسریع کرده است.

در حالی که این ارز دیجیتال اخیراً شروع به سقوط کرده است، بیل گیتس در مصاحبه‌ای با بلومبرگ گفت اگرچه ممکن است نوسانات قیمت افراد ثروتمند مانند مدیرعامل تسلا را نگران نکند، اما خطرات آن برای دیگران نگران کننده است.

این در حالی که ایلان ماسک، مالک شرکت خودروسازی تسلا موجب بالا گرفتن تب خرید رمزارز و رونق بازار بیت کوین شده است.

برخی از منابع خبری از احتمال تحقیق و تفحص مراجع قضایی از ایلان ماسک در خصوص توییت‌های جنجالی وی در حمایت از دو ارز دیجیتالی خاص خبر داده اند. ایلان ماسک تاکنون در توییت‌هایی از دوج کوین و بیتکوین حمایت کرده و این مساله به صعود شدید این دو ارز در معاملات دامن زده است. یک مرتبه دیگر نیز حمایت وی از ایجاد ارز مارس کوین به صعود ارزی به همین نام منجر شده بود.

در سوی دیگر بازار ارز‌های دیجیتال و در رده دوم، اتریوم با ۰.۷۵ درصد کاهش ۱۴۵۴.۹۶ دلار رسید و تتر هم به قیمت ۱.۰۰ دلار معامله می‌شود.
قیمت لحظه ای ارزهای دیجیتال
۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید