سهیل سنگرزاده چگونه پولدار شد؟

سهیل سنگرزاده چگونه پولدار شد؟

برخی از رسانه‌ها مدعی شده اند که سهیل سنگرزاده از یک زن مقیم استرالیا هزاران دلار کلاهبرداری کرده و گفته اند سنگرزاده یک زن ایرانی مقیم استرالیا به نام ماری یا مریم را فریب داده و بیش از ۲۰۰ هزار دلار از او اخاذی کرده است.

کد خبر : ۹۱۲۶۸
بازدید : ۱۰۷۷۹
سهیل سنگرزاده
فرادید | سهیل سنگرزاده که مدتی است با گفتن جملات انگیزشی و نشان دادن زندگی لوکسش در فضای مجازی شناخته می‌شود، توسط باشگاه خبرنگاران و رکنا که به اظهارات چند شاکی استناد کرده اند به کلاهبرداری و فریب زنان متهم شده است. بسیاری از کاربران شبکه‌های اجتماعی سنگرزاده را با جمله جونِ دل می‌شناسند و او با همین جملات توانسته به بیش از دو میلیون دنبال کننده دست یابد.

به گزارش فرادید، سهیل سنگرزاده در اکثر ویدیوهایش ادعا کرده که روزگار سختی را پشت سر گذاشته و با تلاش و پشتکارش توانسته به جایگاهی کنونی‌اش برسد. این درحالی است که برخی از رسانه‌ها مدعی شده اند که سهیل سنگرزاده از یک زن مقیم استرالیا هزاران دلار کلاهبرداری کرده و گفته اند سنگرزاده یک زن ایرانی مقیم استرالیا به نام ماری یا مریم را فریب داده و بیش از ۲۰۰ هزار دلار از او اخاذی کرده است.

همچنین این رسانه‌ها ادعا دارند، گردنبندی که همیشه در گردن سنگرزاده مشاهده می‌شود، متعلق به زنی دیگر به نام پریسا بوده که همراه با ۳۵۰ هزار دلار توسط این مربی پرورش اندام و اینفلوئنسر اینستاگرام به سرقت رفته است.

اتهامات سهیل سنگرزاده

خبرگزاری رکنا که چندی پیش سهیل سنگرزاده را به کلاهبرداری متهم کرده در این باره نوشت «در گام نخست بررسی‌های خبرنگار ما مشخص شد، سهیل سنگرزاده معروف به جون دل مبلغ ۵۰ هزار دلار از یک خانم ایرانی مقیم استرالیا به بهانه سرمایه گذاری در املاک کلاهبرداری کرده است. این خبر را ماریا یا همان مریم ۵۰ ساله یکسال قبل به خبرنگار بخش پرورش اندام ما گفته بود.

همچنین باشگاه خبرنگاران نیز ادعا می‌کند که «اسنادی به دستمان رسیده که مشخص شد جون دل در ۵ فقره مبالغ ۵۰ هزار دلار از این خانم کلاهبرداری کرده که ۲۵۰ هزار دلار می‌شود. پس از انتشار این مطلب شخصی که از سهیل سنگرزاده و اطرافیانش ضربه وحشتناکی خورده بود با ما تماس گرفت و تمام این مطالب را تایید کرد و قول داد در ادامه دست به افشاگری‌های بیشتری خواهد زد. او گفت سهیل سنگرزاده اصلا آن چیزی که فکرش را می‌کنید نیست.»

به نوشته باشگاه خبرنگاران، جالب است بدانید شخصی که به قول خودش با ریشه هایش درد را لمس کرده یک کلاهبردار به تمام معنا است. گردنبندی که در کلیپ‌هایش دیده می‌شود و نماد این کلاهبردار هم است برای زنی به نام پریسا است که همراه ۳۵۰ هزار دلار توسط جون دل به سرقت رفته است.

این رسانه خبری با بیان اینکه یکی دیگر از قربانیان سهیل سنگرزاده نیز گفته است که از این آدم و آشنایانش طوری ضربه خوردم که هنوز توان ایستادن ندارم. عنوان کرده است که «به دلایلی که از گفتن آن معذور هستند، این شخص حاضر نشده جزییاتی بیشتری از این ماجرا در اختیار ما بگذارد. اینطور که به نظر می‌رسد تعداد شاکی‌های جون دل خیلی بیشتر از این‌ها است. هم رشته‌های سهیل سنگرزاده تایید کردند که در اوایل دهه نود در بلوار فردوس تهران پس از ارتباط با زن‌ها کلاهبرداری‌های خود را شروع کرده و اقدام‌های خود را تا ملبورن استرالیا و کالیفرنیای آمریکا ادامه داده است.»

البته باشگاه خبرنگاران ویدویی نیز منتشر کرده که در آن فردی ادعا می‌کند که قربانی سهیل سنگرزاده بوده و او را شیاد می‌خواند. این فرد شاکی که ظاهرا در خارج از ایران زندگی می‌کند ادعا می‌کند که «من از طریق مادر سهیل با او آشنا شدم و سهیل به من ابراز عشق کرد ابتدا عشقش را باور نکردم الان سهیل را کاملا می‌شناسم.»

شاکی سنگرزاده مدعی است که «او می‌گفت عاشقم است، اما تا اقامت آمریکا را گرفت و زمانی که من بعد از کلی خرج کردن به سهیل و پیشرفتش در امریکا دیگر خرجی به او ندادم من را رها کرد و در خانه شخصی ایرانی که پولدار است و به گفته خود سهیل تعداد زیادی خانه در آمریکا دارد زندگی می‌کند. یک روز خانمی از استرالیا تماس گرفت و گفت سهیل از من مبلغ زیادی به بهانه سرمایه گذاری در املاک کلاهبرداری کرده است، پولی که برای برادر و پدرم می‌فرستادم، اما سهیل از سادگی من استفاده کرد و این پول را بالا کشید.»

او بیان اینکه این رفتار‌ها برای سهیل مثل تفریح است عنوان کرد: «برای اینکه برعکس شخصیتی که دارد خود را خوب مقابل مردم نشان دهد. اما در عمل این آدمی که نشان می‌دهد نیست. من سهیل را به خوبی می‌شناسم. سهیل کاملا آدم بی مسئولیتی است.

فرد ناشناس در آخر گفتگوهایش دنبال کننده‌های سهیل سنگر زاده را مخاطب قرار داد و تاکید کرد که «چرا مردم از شخص دیگری باید انرژی بگیرند مخصوصا کسی که اصلا آن چیزی که نشان می‌دهد نیست. سهیل به هیچکدام از این حرف‌هایی که می‌زند اعتقاد ندارد. متاسفم از اینکه مردم از کسی حمایت می‌کنند که در خارج از کشور و با پول حرام زندگی می‌کند. سهیل را خیلی گنده کردند و او هم به سوءاستفاده هایش از آدم‌های ساده ادامه می‌دهد. سهیل فقط درحد حرف است. او با فریب پایش را به آمریکا باز کرد. مردم باید واقع‌بین باشند و هرچیزی را که می‌شنوند باور نکنند. سهیل این الفاظ را فقط مقابل دوربین بیان می‌کند.»

سهیل سنگرزاده کیست؟

سهیل سنگرزاده این روز‌ها در اینستاگرام با انتشار ویدیو‌های انگیزشی و با گفتن جملاتی همچون «چطوری جون دل»، «برقراری عزیز»، «سرکیفی»، «سر کیفی بدم سر کیفی»، «کیفیت کوکه» بر سر زبان‌ها افتاده و کلیپ‌های او به سرعت دست به دست می‌شود. سنگرزاده مربی بدنسازی و بلاگر اینستاگرام ۱۵ مهر ۱۳۶۴ در شهر بندرعباس به دنیا آمده و هم اکنون نیز ساکن شهر کالیفرنیا واقع در آمریکا است.

او دارای مدرک مربیگری آسیایی در رشته بدنسازی و پرورش اندام است و همچنین مدت‌های پیش توانست سومین مقام مسابقات بادی کلاسیک را به دست آورد.

این اینفلوئنسر اینستاگرام تا سن ۱۸ سالگی در تهران ساکن بوده است، اما پس از مدتی به بندرعباس برمی گردد و در باشگاه پرورش اندام «نام آوران جوان» گلشهر فعالیت می‌کند. سهیل سنگرزاده مدت زیادی در این زمینه فعالیت داشته، تا اینکه تصمیم می‌گیرد به کالیفرنیا در آمریکا مهاجرت کند.
۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید