آمار فوتی‌های کرونا، امروز ۹۹/۱۲/۱۴

آمار فوتی‌های کرونا، امروز ۹۹/۱۲/۱۴

امروز ۱۴ اسفندماه ۱۳۹۹، بر اساس آمار فوتی‌های کرونا، ۷۸ نفر از هموطنانمان در اثر ابتلا به این بیماری جان خود را از دست دادند.

کد خبر : ۹۱۲۹۴
بازدید : ۶۰۶۷
سیما سادات لاری
فرادید |‌ آمار فوتی‌های کرونا امروز ۱۴ اسفند ماه ۱۳۹۹، ۷۸ نفر اعلام شد و تعداد جانباختگان در مجموع به ۶۰ هزار و ۴۳۱ نفر رسید.

سخنگوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: تاکنون یک میلیون و۶۶۵ هزار و۱۰۳ نفر در کشور به طور قطعی به ویروس کرونا مبتلا شده اند.

سیما سادات لاری روز پنجشنبه درباره آخرین آمار مبتلایان قطعی ویروس کرونا و موارد فوت ناشی از ابتلا به کووید ۱۹ در کشور افزود: از دیروز تا امروز و بر اساس معیار‌های قطعی تشخیصی، هشت هزار و ۴۰۴‌نفر بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی شد که ۷۰۹ نفر از آن‌ها بستری شدند.

به گزارش فرادید؛ لاری گفت: تاکنون یک میلیون و ۴۲۰ هزار و ۹۵۸ نفر از بیماران، بهبود یافته و یا از بیمارستان‌ها ترخیص شده اند. سه هزار و ۷۶۰ نفر از بیماران مبتلا به کووید۱۹ در بخش‌های مراقبت‌های ویژه بیمارستان‌ها تحت مراقبت قرار دارند. معاون وزیر بهداشت افزود: تا کنون ۱۱ میلیون و ۹۲ هزار و ۹۰۰‌آزمایش تشخیص کووید۱۹ در کشور انجام شده است.

وی گفت: اکنون ۱۱ شهرستان قرمز، ۳۲ شهرستان نارنجی، ۲۵۱ شهرستان زرد و ۱۵۴ شهرستان آبی هستند. سخنگوی وزارت بهداشت اظهار کرد: شهر‌های آبادان، اهواز، بندر ماهشهر، خرمشهر، دزفول، دشت آزادگان، رامهرمز، شادگان، شوشتر، کارون و هویزه در وضعیت قرمز قرار دارند.

آمار جهانی کرونا

طبق آخرین آمار‌های جهانی ابتلا به ویروس کرونا، طی ۲۴ ساعت گذشته با افزایش ۴۴۰ هزار و ۹۶۵ نفری تعداد مبتلایان به این ویروس تاکنون به ۱۱۵ میلیون و ۷۶۵ هزار و ۶۳۴ نفر رسیده است. فوتی‌های ناشی از کرونا در جهان با رشد ۱۰ هزار و ۸۳۸ نفری در یک روز به تعداد ۲ میلیون و ۵۷۱ هزار و ۷۵۷ نفر رسیده است.

آمار بهبود یافتگان نیز به ۹۱ میلیون و ۴۶۸ هزار و ۸۵۳ نفر رسیده است. آمار ۱۰ کشور اول فوتی‌های ناشی از کرونا به شرح زیر است؛ اعداد داخل پرانتز تعداد فوتی‌های جدید هر کشور است.

۱. آمریکا ۵۳۱ هزار و ۶۵۲ نفر (۲ هزار و ۳۵۰ نفر)

۲. برزیل ۲۵۹ هزار و ۴۰۲ نفر (هزار و ۸۴۰ نفر)

۳. مکزیک ۱۸۷ هزار و ۱۸۷ نفر (هزار و ۳۵ نفر)

۴. هند ۱۵۷ هزار و ۴۷۱ نفر (۸۶ نفر)

۵. بریتانیا ۱۲۳ هزار و ۷۸۳ نفر (۳۱۵ نفر)

۶. ایتالیا ۹۸ هزار و ۶۳۵ نفر (۳۴۷ نفر)

۷. فرانسه ۸۷ هزار و ۵۴۲ نفر (۳۲۲ نفر)

۸. روسیه ۸۷ هزار و ۳۴۸ نفر (۴۵۲ نفر)

۹. آلمان ۷۱ هزار و ۷۱۱ نفر (۳۸۶ نفر)

۱۰. اسپانیا ۷۰ هزار و ۲۴۷ نفر (۴۴۶ نفر)

ایران در این فهرست با ۶۰ هزار و ۴۳۱ نفر فوتی و ۷۸ فوتی جدید یازدهمین کشور با بیشترین آمار فوتی‌های کرونا در جهان است.
۰
نظرات بینندگان
تازه‌‌ترین عناوین
پربازدید