قیمت بیت کوین، امروز ۹۹/۱۲/۱۶

قیمت بیت کوین، امروز ۹۹/۱۲/۱۶

امروز ۱۶ اسفندماه ۱۳۹۹ قیمت بیت کوین تا لحظه تنظیم گزارش و با ثبت ۳.۵۶ درصد افزایش به ۴۸,۶۶۳ دلار معادل ۱,۲۵۵,۲۶۸,۲۵۶ تومان رسید.

کد خبر : ۹۱۳۰۰
بازدید : ۴۴۸۵
بیت کوین
فرادید | نوسان در بازار ارز‌های دیجیتال همچنان ادامه دارد. قیمت بیت کوین امروز ۱۶ اسفندماه با ۳.۵۶ درصد رشد به ۴۸,۶۶۳ دلار معادل ۱,۲۵۵,۲۶۸,۲۵۶ تومان رسید.

بیت کوین با ارزش بازار حدود ۹۰۹.۰۲ میلیارد دلار، در رتبه ۱ بازار قرار داشته و سهم ۵۹.۴۲ درصدی از کل بازار را در اختیار دارد. بالاترین قیمت بیت کوین در تاریخ ۰۳ اسفند ۱۳۹۹ معادل ۵۸,۳۳۰.۵۷ دلار بوده که همینک %۱۶.۴۲ پایین‌تر از آن زمان قرار دارد. تعداد واحد‌های در گردش بیت کوین ۱۸.۶۵ میلیون و تعداد کل واحد‌های آن ۲۱ میلیون خواهد بود.

اگرچه قمت بیتکوین در آخرین دور معاملات به زیر ۵۰ هزار دلار کاهش یافته، اما ارزش آن طی یک سال اخیر بیش از ۷۰ درصد افزایش یافته است.

به گزارش فرادید؛ تحلیل‌گران بانک سرمایه‌گذاری چندملیتی سی‌تی بنک (Citi Bank)، با بیان اینکه آینده بیت کوین نامعلوم است، اعلام کردند که بیت کوین یا با پذیرش جریان اصلی روبه‌رو می‌شود یا به‌واسطه سفته‌بازی‌های بیش‌از‌اندازه فرو خواهد پاشید.

اما برخی تحلیلگرانِ دیگر بر این باورند بیت کوین، به‌عنوان یک ذخیره ارزش، طلا را مغلوب خواهد کرد و مردم به‌زودی به محاسبه و پیش‌بینی قیمت بیت کوین روی می‌آورند. در نتیجه در ۱۰ سال آینده امکان رسیدن بیتکوین به قیمت یک میلیون دلار هم وجود دارد. طرفداران بیتکوین، این ارز را جایگزین خوبی برای ارز‌های فیات می‌دانند.

بانک سرمایه‌گذاری گلدمن ساکس (Goldman Sachs)، به‌تازگی نتایج یک نظرسنجی در ارتباط با بیت کوین و دارایی‌های دیجیتال را منتشر کرده است که نشان از ذهنیت صعودی معامله‌گران دارد.

داده‌های این نظرسنجی نشان می‌دهد که ۶۰ درصد از این افراد انتظار دارند دارایی‌های دیجیتال آن‌ها در ۱ الی ۲ سال آینده افزایش یابد. ۲۰ درصد از شرکت‌کنندگان هم اعلام کردند که فکر می‌کنند قیمت بیت کوین در ۱ سال آینده به ۱۰۰،۰۰۰ دلار برسد.

در حال حاضر مجموع ارزش بازار جهانی ارز‌های دیجیتالی ۱۴۹۰ میلیارد دلار برآورد می‌شود که این رقم نسبت به روز قبل ۵.۲۴ درصد کمتر شده است. در حال حاضر حدود ۶۰ درصد کل بازار ارز‌های دیجیتالی در اختیار بیت کوین و ۱۲ درصد در اختیار اتریوم است.

اتریوم که در جایگاه دوم بازار رمزارز‌ها قراردارد با ۲.۸۳ درصد افزایش قیمت به ۱۵۳۳.۲۲ دلار رسید و تتر در محدوده ۱.۰۰ دلار باقی ماند.
قیمت لحظه ای ارزهای دیجیتال
۰
نظرات بینندگان
تازه‌‌ترین عناوین
پربازدید