اخبار حوادث روز، ۹۹/۱۲/۱۹

اخبار حوادث روز، ۹۹/۱۲/۱۹

فداکاری کودک ۸ ساله شیرازی که برای نجات جان همبازیانش در آتش سوخت سرخط اصلی اخبار حوادث روز ۱۹ اسفندماه ۱۳۹۹ بود.

کد خبر : ۹۱۴۶۵
بازدید : ۱۰۵۱۹
حوادث روز
فرادید | تیتر اصلی اخبار حوادث امروز ۱۹ اسفندماه، گزارش فداکاری کودک ۸ ساله ‌ ای بود که در آتش سوخت تا جان ۴ کودک دیگر را نجات دهد.

خودروی ون همسایه محمدطا‌ها محل بازی بچه‌ها شده بود. همسایه شان آشپزخانه غذا‌های خانگی داشت و با آن خودرو غذای بیرون بر به دست مردم می‌رساند.

در خودرو ون پدر امیرمحمد همیشه یک گاز کوچک برای گرم کردن غذا‌ها وجود داشت. هیچ کس نمی‌داند که یک ماه قبل در لحظه وقوع آن حادثه هولناک چه اتفاقی باعث شد که آن گاز کوچک شعله ور شد.
در یک ثانیه صدای خنده و بازی بچه‌ها تبدیل شد به جیغ و وحشت. شعله‌های آتش در ماشین زبانه می‌کشیدند. ریموت در ون سوخته بود و در بدون آن باز نمی‌شد. بچه‌ها در خودرو محبوس شده بودند و همه چیز برای خلق یک فاجعه مهیا بود که شهامت و فداکاری محمدطا‌ها روی این فاجعه خط بطلان کشید...

برادرکشی در حالت توهم

در بخش اخبار و حوادث روزنامه ایران گزارشی از یک برادر کشی منتشر شد: ساعت۸:۳۰ دقیقه صبح ۳۰ مرداد، دو برادر در اتاق نشیمن خانه شان در حال تماشای تلویزیون بودند که لحظاتی بعد صدای درگیری آن‌ها به گوش رسید. پدرشان که در حیاط خانه ویلایی بود، به‌دنبال صدا به سمت اتاق نشیمن رفت.

قبل از اینکه مرد میانسال به پسرانش برسد؛ پسر ۳۰ ساله‌اش در حالی که چاقویی خونین در دست داشت از اتاق خارج شد و هراسان فرار کرد...

پدر کشی به خاطر اختلاف مالی

پسر جنایتکار که پدر ۸۰ ساله‌اش را با ضربه‌های چوب به قتل رسانده بود سه ماه پس از این جنایت لب به اعتراف گشود. متهم در تحقیقات فنی و تخصصی به قتل پدرش با ضربه‌های چوب اعتراف کرد و انگیزه خود را از قتل اختلافات مالی با پدرش اعلام کرد.

فرزندکشی با گلدان

در خبری تلخ از روزنامه ایران آمده: زن جوان پس از جر و بحث با دختر ۱۵ ساله‌اش از روی عصبانیت با مجسمه به سرش کوبید و باعث مرگ دخترش شد.

سرهنگ «محمود خلجی»، معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان مرکزی در این باره گفت: صبح روز شنبه شانزدهم اسفند گزارش مجروح شدن دختری ۱۵ ساله در خانه شان واقع در یکی از محله‌های شهرستان خمین به پلیس اعلام شد...

بازگشت رپر معروف به زندان

روزنامه شهروند در بخش حوادث گزارش مفصلی از دادگاه حمید صفت رپر معورف منتشر کرد: ساعت ۱۰:۵ صبح روز دوشنبه ۱۸ اسفندماه بود که قاضی متین راسخ، رئیس شعبه دهم دادگاه کیفری استان تهران جلسه محاکمه حمیدصفت به اتهام قتل عمدی را آغاز کرد. با توجه به اینکه نماینده دادستان کیفرخواست این پرونده را در جلسه پیشین قرائت کرده بود، ابتدای این جلسه با درخواست اولیای دم آغاز شد.

پایان جلسه با بازداشت متهم همراه بود. به دستور قاضی سربازی به داخل شعبه آمد. کار‌های بازداشت انجام شد. بعد از امضا بود که دستبند بر دستان حمید صفت بستند. او را مستقیم به زندان فرستادند...

در ادامه اخبار حوادث روزنامه شرق از دستگیری سارقان زورگیر خبرداد: این افراد که به علت اختلاف شخصی اقدام به سرقت به‌عنف کرده بودند، بازداشت شدند.

سرهنگ علی کنجوریان، رئیس پایگاه ششم پلیس آگاهی تهران بزرگ گفت: جوانی ۳۰ ساله به دنبال تماس با مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مدعی شد سه سارق، به زور وارد منزل وی شده و پس از ضرب و جرح ساعت مچی، انگشتر، گردنبند و گوشی سامسونگ جمعا به ارزش ۵۰ میلیون تومان را سرقت کرده و با یک دستگاه خودروی پراید سفیدرنگ از محل متواری شده‌اند.

او ادامه داد: با حضور گشت کلانتری ۱۱۰ شهدا در محل وقوع جرم صحت خبر تأیید و پس از اعلام موضوع به مرکز فرماندهی و کنترل پلیس پایتخت مشخصات خودروی سارقان به همه واحد‌های گشتی اعلام شد تا اینکه ساعتی بعد در میدان شکوفه گشت کلانتری به یک دستگاه پراید با مشخصات اعلامی مظنون و پس از فرمان ایست راننده با افزایش سرعت خودرو، متواری شد.

رئیس پایگاه ششم پلیس آگاهی عنوان کرد: در ادامه تعقیب و گریز سرنشینان با رهاکردن خودرو، پیاده هرکدام به یک سمت فرار کردند که یکی از سرنشینان خودرو به اسم «اصغر» ۳۱ ساله با چهار فقره سابقه کیفری در حین فرار با یک دستگاه پراید عبوری تصادف و از ناحیه پا دچار شکستگی شد. مصدوم برای درمان به بیمارستان منتقل شد و همدستانش نیز از این فرصت استفاده کردند و متواری شدند.

این مقام انتظامی تصریح کرد: با هماهنگی صورت‌گرفته با مقام قضائی، پرونده برای رسیدگی تخصصی به پایگاه ششم پلیس آگاهی ارجاع داده شد و کارآگاهان در بدو تحقیقات عازم محل جرم شدند و از شاکی تحقیق کردند که وی اعلام کرد در منزل در حال استراحت بودم که ناگهان یکی از دوستان قدیمی من به اسم سیامک همراه دو نفر دیگر در حالی که چاقو و قمه در دست داشتند وارد منزل شدند و از ناحیه هر دو دست و سر من را مجروح کرده و پس از سرقت اموالم متواری شدند.

کنجوریان افزود: کارآگاهان با حضور در بیمارستان از متهم به نام اصغر بازجویی مقدماتی را شروع کردند. او ابتدا منکر هرگونه اطلاع از موضوع سرقت بود تا اینکه کارآگاهان در بازرسی وسایل همراه متهم یک دستگاه گوشی تلفن همراه متعلق به شاکی را کشف کردند و با حضور شاکی و مواجهه حضوری، اصغر لب به اعتراف گشود و ضمن قبول سرقت از شاکی، مدعی شد سیامک از قبل سر موضوع یک خانم با شاکی اختلاف داشت و موضوع را با من در میان گذاشت و قرار گذاشتیم که به منزل شاکی برویم و گوشی او را که حاوی عکس دختر مورد علاقه سیامک بود، برداریم. برای اجرای این نقشه با خودروی پراید یکی دیگر از دوستانم به اسم «حبیب» نقشه را اجرائی کردیم.

رئیس پایگاه ششم پلیس آگاهی تهران بزرگ گفت: با اعتراف صریح اصغر، سیامک نیز در مخفیگاه خود شناسایی و دستگیر شد و متهم دیگر نیز تحت تعقیب است.

همچنین در یک عملیات ضربتی بامداد روز شنبه ۱۶ اسفند ماه تعدادی اراذل و اوباش در یکی از خیابان‌های منطقه ۱۷ اقدام به تخریب ۵ دستگاه خودروی شخصی متعلق به ساکنان محله کردند، پس از تماس ساکنین با پلیس ۱۱۰ ماموران کلانتری ۱۶۱ ابوذر طی عملیاتی این اراذل و اوباش را دستگیر کردند.
۰
نظرات بینندگان
تازه‌‌ترین عناوین
پربازدید