هواشناسی ایران، امروز ۹۹/۱۲/۲۵

هواشناسی ایران، امروز ۹۹/۱۲/۲۵

با توجه به تحلیل نقشه‌های هواشناسی ایران امروز ۲۵ اسفندماه در ساعات بعد از ظهر و شب در برخی نقاط شمال غرب و همچنین دامنه‌ها و ارتفاعات البرز مرکزی و غربی بارش پراکنده رخ خواهد داد.

کد خبر : ۹۱۶۸۴
بازدید : ۵۶۱۰
فرادید | بر اساس پیش بینی سازمان هواشناسی ایران، امروز ۲۵ اسفندماه و سه شنبه در اوایل روز در شهر‌های صنعتی و پرجمعیت نواحی مرکزی کشور، به ویژه تهران و البری افزایش آلاینده‌های جوی گزارش شده است.

امروز در ساعات بعد از ظهر و شب در برخی نقاط شمال غرب و همچنین دامنه‌ها و ارتفاعات البرز مرکزی و غربی بارش پراکنده رخ خواهد داد.

سه شنبه در برخی نقاط شمال غرب و ارتفاعات البرز مرکزی و غربی، جنوب غرب و ارتفاعات زاگرس مرکزی و جنوبی، چهارشنبه در مناطقی از مرکز و شرق و پنجشنبه در بخش‌هایی از شمال شرق، شرق، جنوب شرق و دامنه‌های البرز مرکزی براش پراکنده رخ می‌دهد.

به گزارش فرادید به نقل از سازمان هواشناسی ایران؛ در طی این مدت در مناطق سردسیر و کوهستانی بارش به شکل برف خواهد بود.

سه شنبه و چهارشنبه با توجه به افزایش سرعت وزش باد در جنوب غرب احتمال خیزشگرد و خاک وجود دارد. چهارشنبه در شمال غرب و غرب، پنجشنبه و جمعه در شمال غرب، غرب، مرکز، دامنه جنوبی البرز و بخش‌هایی شرق و شمال شرق کشور سرعت باد افزایش می‌یابد و در پاره‌ای نقاط وزش باد شدید رخ خواهد داد.

شایان ذکر است طیروز‌های آینده با توجه به افزایش قابل ملاحظه دما و امکان ذوب برف به ویژه در روز‌های سه شنبه تا پنجشنبه احتمال بالا آمدن سطح آب رودخانه ها‌ی فصلی و همچنین احتمال سقوط بهمن در ارتفاعات شمال غرب، امتداد رشته کوه البرز و زاگرس مرکزی وجود دارد.

تا اواخر هفته افزایش دما در سواحل دریای خزر و شمال شرق کشور حدود ۱۰ تا ۱۵ درجه خواهد بود ودر دامنه‌های البرز، مرکز و شرق کشور بین ۵ تا ۸ درجه است.

سه شنبه و چهارشنبه شمال خلیج فارس مواج خواهد بود.
وضعیت آب و هوای ایران
۰
نظرات بینندگان
تازه‌‌ترین عناوین
پربازدید