سیویک ۲۰۲۲؛ جدیدترین نسخه سدان هوندا

سیویک ۲۰۲۲؛ جدیدترین نسخه سدان هوندا

هم اکنون تصاویری از سدان سیویک مدل ۲۰۲۲ ویژه بازار چین در رسانه‌های خودرویی مشاهده می‌شود که باتوجه به اطلاعات موجود از پیشرانه ۱.۵ لیتری توربوشارژ و ۲ لیتری تنفس طبیعی استفاده خواهد کرد.

کد خبر : ۹۱۷۰۳
بازدید : ۱۴۳۰۸
مازیار دانیالی | سیویک محصولی از کمپانی هوندا است که از سال ۱۹۷۲ تا کنون روی خط تولید قرار دارد. این خودرو در کلاس‌های مختلفی شامل سدان، کوپه فست بک، هاچ بک، استیشن واگن، کوپه و لیفت بک ارائه شده است.

اولین نسل سیویک در سال ۱۹۷۲، نسل دوم در ۱۹۷۹، نسل سوم ۱۹۸۳، نسل چهارم ۱۹۷۸، نسل پنجم ۱۹۹۱، نسل ششم ۱۹۹۵، نسل هفتم ۲۰۰۰، نسل هشتم ۲۰۰۵، نسل نهم ۲۰۱۱، نسل دهم ۲۰۱۵ و نسل یازدهم از ۲۰۲۱ روی خط تولید قرار گرفته است.

هم اکنون تصاویری از سدان سیویک مدل ۲۰۲۲ ویژه بازار چین در رسانه‌های خودرویی مشاهده می‌شود که باتوجه به اطلاعات موجود از پیشرانه ۱.۵ لیتری توربوشارژ و ۲ لیتری تنفس طبیعی استفاده خواهد کرد. پیشرانه ۲ لیتری به عنوان آپشن پایه در نظر گرفته شده است. در بخش جعبه دنده نیز همچنان از نمونه سی وی تی استفاده خواهد شد.

موتور ۲ لیتری دارای ۱۵۸ اسب بخار خروجی است در حالیکه نمونه ۱.۵ لیتری توربو ۱۷۴ اسب بخار خروجی دارد. در ادامه تصاویری از نمونه ویژه بازار چین را مشاهده می‌کنید:

نسل اول
نسل اول
نسل دوم
نسل دوم
نسل سوم
نسل سوم
نسل چهارم
نسل چهارم
نسل پنجم
نسل پنجم
نسل ششم
نسل ششم
نسل هفتم
نسل هفتم
نسل هشتم
نسل هشتم
نسل نهم
نسل نهم
نسل دهم
نسل دهم
نسخه 2022
نسخه 2022
نسخه 2022
نسخه 2022
۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید