نرخ دلار، یورو، قیمت طلا و سکه امروز سه شنبه ۲۶ اسفند ۹۹

نرخ دلار، یورو، قیمت طلا و سکه امروز سه شنبه ۲۶ اسفند ۹۹

قیمت سکه طرح جدید بدون تغییر، با قیمت ۱۰ میلیون و ۹۲۰ هزار تومان فروخته شد. همچنین هر قطعه سکه تمام بهار آزادی (طرح قدیم) با افزایش ۱.۴۵ درصدبه قیمت ۱۰ میلیون و ۷۸۲ هزارتومان فروخته شد. همچنین برخلاف روند نزولی قیمت نرخ دلار در روز‌های اخیر، امروز ظهر دلار آمریکایی با افزایش قیمت معامله شد. نرخ دلار امروز ظهر در بازار آزاد با افزایش قیمت نسبت به صبح امروز، به ۲۴ هزار و ۹۰۰ تومان رسید. قیمت یورو هم افزایش محسوسی را تجربه کرد و با قیمت ۲۹ هزار و ۷۰۰ تومان فروخته شد. ارز اروپایی یورو صبح امروز گذشته به قیمت ۲۹ هزار و ۴۱۰ تومان به فروش می‌رفت.          

کد خبر : ۹۱۷۵۰
بازدید : ۶۴۴۶
نرخ دلار، یورو، قیمت طلا و سکه امروز سه شنبه ۲۶ اسفند ۹۹
فرادید | قیمت انس جهانی طلا با افزایش قیمت، در حال حاضر روی سطح ۱۷۳۱ دلار قرار دارد. البته همزمان با روند افزایش قیمت انس جهانی طلا، قیمت‌ها در بازار طلا و سکه ایران با افزایش قیمت مواجه شدند. به شکلی که انواع سکه و طلا از رشد ۱.۴۵ تا ۴.۱ درصد مثبت را تجربه کردند.

به گزارش فرادید؛ بررسی آخرین قیمت طلا و سکه در بازار امروز ظهر نشان می‌دهد که سکه طرح جدید بدون تغییر، با قیمت ۱۰ میلیون و ۹۲۰ هزار تومان فروخته شد. همچنین هر قطعه سکه تمام بهار آزادی (طرح قدیم) با افزایش ۱.۴۵ درصدبه قیمت ۱۰ میلیون و ۷۸۲ هزارتومان فروخته شد.

همچنین نیم سکه و ربع سکه به ترتیب ۶ میلیون ۸۰۰ هزار تومان و ۴ میلیون و ۳۲۵ هزار تومان قیمت‌گذاری شدند. سکه گرمی هم با قیمت ۲ میلیون و ۴۶۲ هزار تومان فروخته شد.

قیمت هر مثقال طلای ۱۸ عیار هم به عنوان مبنای قیمت‌گذاری، با ۱.۷۱ درصد افزایش به چهار میلیون و ۷۲۹ هزار تومان رسیده است. هر گرم طلای ۱۸ عیار هم با افزایش ۱.۷۴ درصدی به یک میلیون و ۶۸ هزار تومان رسید.
قیمت دلار و یورو در بازار آزاد و صرافی ملی
برخلاف روند نزولی قیمت نرخ دلار در روز‌های اخیر، امروز ظهر دلار آمریکایی با افزایش قیمت معامله شد. نرخ دلار امروز ظهر در بازار آزاد با افزایش قیمت نسبت به صبح امروز، به ۲۴ هزار و ۹۰۰ تومان رسید. قیمت یورو هم افزایش محسوسی را تجربه کرد و با قیمت ۲۹ هزار و ۷۰۰ تومان فروخته شد. ارز اروپایی یورو نیز صبح امروز گذشته به قیمت ۲۹ هزار و ۴۱۰ تومان به فروش می‌رفت.

همچنین قیمت خرید دلار در بازار امروز به ۲۴ هزار و ۸۰۰ تومان رسید و یورو نیز با نرخ ۲۹ هزار و ۵۵۰ تومان تومان خریداری می‌شد. البته قیمت یورو در بازار متفاوت است، بخشی از بازار یورو را با قیمت فروش ۲۹ هزار و ۷۵۰ تومان و نرخ خرید ۲۹ هزار و ۲۰۰ تومان معامله می‌کنند.

در صرافی نیز ملی قیمت دلار و قیمت و یورو با افزایش قیمت نسبت به روز گذشته تعیین شد. نرخ فروش و خرید دلار در صرافی ملی ظهر امروز به ترتیب به ۲۴ هزار و ۸۹ تومان و ۲۳ هزار و ۶۱۲ تومان رسید. یورو نیز با تفاوت زیاد نسبت به بازار آزاد با قیمت ۲۸ هزار و ۷۴۴ تومان فروش و با نرخ ۲۸ هزار و ۱۷۵ تومان خریداری شد.
قیمت پوند، درهم و لیر به چقدر رسید؟
لیر و درهم که چند روز پرتغییر را پشت سرگذاشتند، امروز با افزایش قیمت خرید و فروش شدند. نرخ فروش درهم امارات در معاملات ظهر امروز در بازار آزاد به شش هزار و ۷۸۰ تومان رسید و لیر ترکیه با قیمت ۳ هزار و ۳۰۵ تومان فروخته شد. همچنین نرخ خرید درهم و لیر به ترتیب به شش هزار و ۷۶۰ تومان و ۳ هزار و ۲۸۵ تومان رسیده است.

قیمت فروش ارز بریتانیایی پوند هم امروز در بازار به ۳۴ هزار و ۸۰۰ تومان رسید. همچنین هر پوند هم با سی و چهار هزار و ۶۰۰ تومان خریداری شد.
۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید