قیمت بیت کوین، امروز ۹۹/۱۲/۲۷

قیمت بیت کوین، امروز ۹۹/۱۲/۲۷

قیمت بیت کوین امروز ۲۷ اسفندماه ۱۳۹۹تا لحظه تنظیم گزارش با ثیت رشد ۲.۹۹ درصدی به ۵۶۳۵۹ دلار معادل ۱۴۳۹۹۶۷۸۵۱ تومان رسید.

کد خبر : ۹۱۷۶۳
بازدید : ۶۶۱۴
بیت کوین
فرادید | امروز ۲۷ اسفندماه ۱۳۹۹ تا لحظه تنظیم گزارش قیمت بیت کوین با رشد ۲.۹۹ درصد به ۵۶۳۵۹ دلار معادل ۱۴۳۹۹۶۷۸۵۱ تومان رسید.

بالاترین قیمت بیت کوین در تاریخ ۲۴ اسفند ۱۳۹۹ معادل ۶۱،۶۸۳.۸۶ دلار بوده که همینک %۸.۶۶ پایین‌تر از آن زمان قرار دارد. تعداد واحد‌های در گردش بیت کوین ۱۸.۶۶ میلیون و تعداد کل واحد‌های آن ۲۱ میلیون خواهد بود.

بیت کوین که در روز‌های اخیر روند پرشتابی از کانال ۴۰ هزار دلار تا ۶۰۰۰ دلار داشت پس از فتح کانال ۶۰ هزار دلاری دچار یک وقفه حرکتی شد که دلیل اصلی آن افزایش فشار فروش بوده است.

همانطور که گفته شد پادشاه رمزارز‌ها چند روز قبل با آغاز یک روند صعودی قدرتمند موفق شد تازه‌ترین رکورد خود را در تراز ۶۱۸۰۰ دلار ثبت کند. درست وقتی همه چیز برای بیت کوین کاملاً صعودی به نظر می‌رسید، خرس‌ها کنترل بازار را در دست گرفتند و مسیر قیمت را کاملاً معکوس کردند.

به گزارش فرادید؛ دیروز بیت کوین با افت ۷۰۰۰ دلاری به ۵۵ هزار دلار سقوط کرد. اگرچه در ابتدا تاحدودی موفق به بازیابی قیمت شد، اما لحظاتی بعد این دارایی به کمترین قیمت روزانه خود در ۵۳۲۰۰ دلار رسید. با همه این نوسانات از سال ۲۰۱۱ تاکنون، سود تجمعی شگفت‌انگیز بیت کوین معادل با ۲۰ میلیون درصد بوده است؛ در این بین، بهترین سال از نظر عملکرد این ارز دیجیتال سال ۲۰۱۳ با ۵،۵۰۷ درصد رشد بوده است.

بررسی بازار نشان می‌دهد که بیت کوین فقط در دو سال از تاریخ خود با ضرر مواجه شده است. قیمت بیت کوین طی سال‌های ۲۰۱۴ و ۲۰۱۸ به‌ترتیب دچار ۵۸ و ۷۳ درصد افت شد. از ابتدای سال ۲۰۲۱ تاکنون، قیمت بیت کوین ۱۰۸ درصد افزایش داشته است.

بیت کوین طبق برخی از تحلیل‌ها این پتانسیل را خواهد داشت که قله ۱۰۰ هزار دلاری را در سال جاری فتح کند. ریچارد بایورث (Richard Byworth)، مدیرعامل صرافی دیجینکس پیش‌بینی کرد که تا پایان سال ۲۰۲۱ قیمت بیت کوین سه برابر شده و به ۱۷۵،۰۰۰ دلار می‌رسد.
قیمت لحظه ای ارزهای دیجیتال
۰
نظرات بینندگان
تازه‌‌ترین عناوین
پربازدید