اسباب‌کشی در تهران ممنوع شد

اسباب‌کشی در تهران ممنوع شد

اسباب‌کشی و هرگونه جابه‌جایی وسایل منزل از ۲۸ اسفند ۹۹ تا ۱۵ فروردین ۱۴۰۰ ممنوع است و اگر شهروندان بخواهند اسباب‌کشی کرده یا اثاثیه‌ای را جابه‌جا کنند باید به کلانتری محل مراجعه و مجوز لازم را دریافت کنند.

کد خبر : ۹۱۸۱۸
بازدید : ۱۱۶۳۰
اسباب‌کشی

فرمانده انتظامی تهران بزرگ هرگونه اسباب‌کشی و جابه‌جایی اثاثیه در پایتخت بدون اجازه از کلانتری‌ها را ممنوع اعلام کرد.

سردار حسین رحیمی دراین باره گفت: اسباب‌کشی و هرگونه جابه‌جایی وسایل منزل از ۲۸ اسفند ۹۹ تا ۱۵ فروردین ۱۴۰۰ ممنوع است و اگر شهروندان بخواهند اسباب‌کشی کرده یا اثاثیه‌ای را جابه‌جا کنند باید به کلانتری محل مراجعه و مجوز لازم را دریافت کنند.

وی درباره چگونگی دریافت مجوز نیز گفت: متقاضیان باید به کلانتری مراجعه و فرم‌هایی را که در اختیار کلانتری‌ها قرار داده‌ایم دریافت و تکمیل کنند تا مجوز مربوطه برایشان صادر شود.

رحیمی درباره تمهیدات نوروزی پلیس نیز گفت: بیش از ۲۰ هزار نیروی پلیس پایتخت در نوروز ۱۴۰۰ در آماده‌باش هستند. طرح نوروزی پلیس در پایتخت از ۲۸ اسفند آغاز شده و تا ۱۵ فروردین ماه ادامه خواهد داشت.

به‌گفته وی در اجرای این طرح علاوه بر آماده‌باش پلیس‌های پیشگیری، آگاهی، راهور و... کلانتری‌ها، کانکس‌های پلیس نیز فعال بوده و ۱۹۰ ایستگاه نوروزی نیز اقدام به ارائه خدمات شبانه روزی به شهروندان خواهند کرد. در طول تعطیلات نوروزی گشت‌های خودرویی، موتوری و پیاده پلیس در سطح محلات افزایش خواهد یافت و اقدام به گشت‌زنی در معابر و محلات خواهند کرد.
منبع: روزنامه ایران
۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید