هواشناسی ایران امروز، ۹۹/۱۲/۳۰

باتوجه به هشدار‌های سازمان هواشناسی ایران، امروز ۳۰ بهمن ۱۳۹۹ در استان‌های خراسان جنوبی، سیستان و بلوچستان، ارتفاعات کرمان و هرمزگان و وزش باد و ابرناکی و بارش خفیف باران رخ خواهد داد.

کد خبر : ۹۱۸۴۶
بازدید : ۷۵۸۹
فرادید | بر اساس تحلیل آخرین نقشه‌های پیش یابی، امروز امروز ۳۰ بهمن ۱۳۹۹ در برخی نقاط خراسان شمالی ابرناکی، بارش باران و وزش باد و احتمال رعد و برق و در استان‌های خراسان جنوبی، سیستان و بلوچستان، ارتفاعات کرمان و هرمزگان و وزش باد و ابرناکی و بارش خفیف باران رخ خواهد داد.

یکشنبه بارش پراکنده در خراسان جنوبی، سیستان و بلوچستان، ارتفاعات کرمان، شمال غرب، غرب، ارتفاعات البرز و همچنین دوشنبه در شمال غرب، سواحل دریاس خزر و نوار شرقی کشور پیش بینی می‌شود.

سه شنبه بعد ازظهر سامانه بارشی از شمال غرب وارد کشور خواهد شد، چهارشنبه علاوه بر شمال غرب بخش‌هایی از غرب کشور را در بر خواهد گرفت و پنج شنبه فعالیت این سامانه در شمال غرب، غرب، دامنه‌های جنوبی البرز، دامنه‌های زاگرس مرکزی و بخش‌هایی از شمال شرق کشور خواهد بود و جمعه به تدریج این سامانه از کشور خارج خواهد شد.

به گزارش فرادید؛ پیامد ورود این سامانه براش باران گاهی رعد وبرق و وزش باد شدید و در ارتفاعات بارش برف، در مناطق مستعد بارش تگرگ خواهد بود.

امروز سرعت باد در شمال شرق، شرق، جنوب شرق و جنوب و یکشنبه سرعت باد در جنوب و جنوب شرق کشور افزایش می‌یابد.

از امروز تا دوشنبه خلیج فارس و تنگه هرمز و طی روز‌های یکشنبه و دوشنبه دریای عمان مواج می‌باشد.
۰
نظرات بینندگان
تازه‌‌ترین عناوین
پربازدید