آمار فوتی‌های کرونا ۱۴۰۰/۰۱/۰۳

آمار فوتی‌های کرونا ۱۴۰۰/۰۱/۰۳

امروز ۳ فروردین ۱۴۰۰ بر اساس آمار، فوتی‌های کرونا ۷۴ نفر اعلام شد.

کد خبر : ۹۱۹۴۳
بازدید : ۹۱۹۱
سیما سادات لاری
فرادید | به گفته سخنگوی وزارت بهداشت آمار فوتی‌های کرونا امروز ۳ فروردین ماه ۱۴۰۰ طی ۲۴ ساعت گذشته ۷۴ نفر اعلام شد. بر این اساس تعداد جانباختگان در مجموع به ۶۱ هزار و ۹۵۱ نفر رسید.

دکتر لاری در این باره گفت: از دیروز تا امروز سوم فروردین و بر اساس معیار‌های قطعی تشخیصی، ۷۲۹۰ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی شد که ۷۴۹ نفر از آن‌ها بستری شدند.

وی گفت: مجموع بیماران کووید۱۹ در کشور به یک میلیون و ۸۱۵ هزار و ۷۱۲ نفر رسید. به گفته وی، ۳۸۶۵ نفر از بیماران مبتلا به کووید۱۹ در بخش‌های مراقبت‌های ویژه بیمارستان‌ها تحت مراقبت قرار دارند.

سخنگوی وزارت بهداشت این را هم گفت که خوشبختانه تا کنون یک میلیون و ۵۵۵ هزار و ۷۶۶ نفر از بیماران، بهبود یافته و یا از بیمارستان‌ها ترخیص شده اند. تا کنون نیز ۱۲ میلیون و ۲۸۴ هزار و ۸۴۷ آزمایش تشخیص کووید۱۹ در کشور انجام شده است.

به گزارش فرادید؛ لاری درباره وضعیت شهر‌ها از منظر شیوع کرونا گفت: در حال حاضر ۱۲ شهرستان قرمز و ۳۹ شهرستان نارنجی هستند و بر اساس مصوبات ستاد ملی مقابله با کرونا مسافرت "از" و "به" شهر‌های با وضعیت قرمز و نارنجی، ممنوع است.

آمار جهانی کرونا

طبق آخرین آمار‌های جهانی ابتلاء به ویروس کرونا، طی ۲۴ ساعت گذشته با افزایش ۴۰۵ هزار و ۳۷۲ نفری تعداد مبتلایان به این ویروس تاکنون به ۱۲۴ میلیون و ۲۹۲ هزار و ۵۹۰ نفر رسیده است.

فوتی‌های ناشی از کرونا در جهان با رشد ۷ هزار و ۲۱ نفری در یک روز به تعداد ۲ میلیون و ۷۳۵ هزار و ۲۳۱ نفر رسیده است. آمار بهبود یافتگان نیز به ۱۰۰ میلیون و ۲۶۷ هزار و ۲۵۲ نفر رسیده است.

آمار ۱۰ کشور اول فوتی‌های ناشی از کرونا به شرح زیر است؛ اعداد داخل پرانتز تعداد فوتی‌های جدید هر کشور است.

۱. آمریکا ۵۵۵ هزار و ۹۴۵ نفر (۶۳۶ نفر)

۲. برزیل ۲۹۵ هزار و ۶۹۵ نفر (۱ هزار و ۵۷۰ نفر)

۳. مکزیک ۱۹۸ هزار و ۲۳۹ نفر (۲۰۳ نفر)

۴. هند ۱۶۰ هزار و ۲۰۰ نفر (۱۹۷ نفر)

۵. بریتانیا ۱۲۶ هزار و ۱۷۲ نفر (۱۷ نفر)

۶. ایتالیا ۱۰۵ هزار و ۳۲۸ نفر (۳۸۶ نفر)

۷. روسیه ۹۵ هزار و ۳۹۱ نفر (۳۶۱ نفر)

۸. فرانسه ۹۲ هزار و ۶۲۱ نفر (۳۴۳ نفر)

۹. آلمان ۷۵ هزار و ۴۱۸ نفر (۱۴۸ نفر)

۱۰. اسپانیا ۷۳ هزار و ۵۴۳ نفر (۱۵۹ نفر)
۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید