قیمت بیت کوین امروز ۱۴۰۰/۰۱/۰۷

قیمت بیت کوین امروز ۱۴۰۰/۰۱/۰۷

امروز ۷ فروردین ماه ۱۴۰۰، قیمت بیت کوین با ثبت رشد ۴.۸۱ درصدی به ۵۴۸۶۰ دلار معادل ۱۴۴۰۱۳۶۱۱۲ تومان رسید.

کد خبر : ۹۲۰۰۴
بازدید : ۹۷۵۸
بیت کوین
فرادید | بازار بیت کوین همچنان با نوسان قیمت دست و پنجه نرم می‌کند. قیمت بیت کوین امروز ۷ فروردین ماه ۱۴۰۰ با ۴.۸۱ درصد رشد به ۵۴۸۶۰ دلار معادل ۱۴۴۰۱۳۶۱۱۲ تومان رسید.

بیت کوین با نماد اختصاری BTC یک ارز دیجیتال یا شکلی از دارایی دیجیتال است که با ارزش بازار حدود ۱.۰۲ تریلیون دلار، در رتبه ۱ بازار قرار داشته و سهم ۵۸.۲۶ درصدی از کل بازار را در اختیار دارد و حجم مبادلات روزانه آن ۵۶.۴۴ میلیارد دلار است.

قیمت در ۲۴ ساعت اخیر ۴.۸۰% افزایش یافته است. بالاترین قیمت بیت کوین در تاریخ ۲۴ اسفند ۱۳۹۹ معادل ۶۱،۶۸۳.۸۶ دلار بوده که همینک %۱۱.۰۶ پایین‌تر از آن زمان قرار دارد. تعداد واحد‌های در گردش بیت کوین ۱۸.۶۷ میلیون و تعداد کل واحد‌های آن ۲۱ میلیون خواهد بود.

به گزارش فرادید؛ روز پنجشنبه بیت کوین تا ساعت ۳:۱۵ بعد از ظهر به وقت مسکو با ۱۰.۲ درصد کاهش به ۵۱۳۰۴ دلار رسیده است. تا ساعت ۳:۲۴ بعدازظهر به وقت مسکو، این ارز رمزپایه ۹.۵۴ درصد از ارزش خود را دست داد و به ۵۱۳۷۴ دلار رسید.

کمیسیون نظارت بر بازار‌های مالی و اوراق بهادار اروپا در گزارشی به معامله گران هشدار داده است که ارز‌های دیجیتالی دارای ریسک معاملاتی بسیار بالایی هستند و با توجه به بی قانون بودن بازار، این احتمال وجود دارد که سرمایه گذاران همه پول خود را از دست بدهند.

در ادامه این گزارش آمده است با وجود ورود بانک‌های مرکزی در سراسر جهان به عرصه ارز‌های دیجیتالی، ارز‌های فعلی بازار پرریسک هستند و علاوه بر آن مصرف بالای شبکه برق این رمزارز‌ها نگرانی‌های محیط زیستی ایجاد کرده است.

کارشناسان رمز ارز‌ها اخیراً تاکید کرده بودند که سرمایه گذاری بر روی بیت کوین و برخی ارز‌های دیجیتال اشتباه است چرا که به احتمال زیاد به زودی قیمت‌ها نزولی خواهند شد.
قیمت لحظه ای ارزهای دیجیتال
۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید