هواشناسی ایران، امروز ۱۴۰۰/۰۱/۱۱

هواشناسی ایران، امروز ۱۴۰۰/۰۱/۱۱

امروز ۱۱ فروردین ماه ۱۴۰۰ با توجه به هشدار‌های سازمان هواشناسی ایران، با فعالیت سامانه بارشی در اغلب مناطق کشور ، بارش برف و باران پیش بینی می‌شود.

کد خبر : ۹۲۱۰۹
بازدید : ۷۴۷۸
فرادید | با توجه به تحلیل نقشه‌های هواشناسی ایران، امروز ۱۱ فروردین ماه ۱۴۰۰ و روز پنجشنبه با فعالیت سامانه بارشی بر روی کشور، در برخی نقاط استان‌های لرستان، کرمانشاه، ایلام، نیمه شمالی خوزستان، چهار محال و بختیاری، کهکیلویه و بویر احمد، غرب اصفهان، کردستان، زنجان، همدان، مرکزی، قم، قزوین، تهران، سمنان و جنوب استان‌های اردبیل، آذربایجان شرقی و غربی، رگبار باران گاهی رعد و برق و وزش باد شدید موقت و در سواحل خزر بارش پراکنده و در ارتفاعات البرز مرکزی بارش برف و باران پیش بینی می‌شود.

جمعه در ارتفاعات و دامنه‌های البرز مرکزی و زاگرس مرکزی و شنبه در شمال غرب، سواحل دریای خزر و ارتفاعات البرز، خراسان شمالی، و شمال خراسان رضوی بارش خواهیم داشت.

به گزارش فرادید؛ روز‌های چهارشنبه و پنجشنبه در جنوب غرب کشور احتمال خیزش گردو خاک وجود دارد. پنجشنبه و جمعه وزش باد گرم جنوبی در استان‌های ساحلی خزر و اردبیل باعث افزای دما در این مناطق می‌شود.

روز‌های جمعه و شنبه افزایش دما در شمال شرق پیش بینی می‌شود. همچنین در روز شنبه به تدریج با نفوذ جریانات شمالی، کاهش دما در استان‌های ساحلی خزر و دامنه‌های جنوبی البرز مرکزی رخ خواهد داد. دریای خزر در روز شنبه مواج خواهد بود.
وضعیت آب و هوای ایران
۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید