قیمت بیت کوین، امروز ۱۴۰۰/۰۱/۱۲

قیمت بیت کوین، امروز ۱۴۰۰/۰۱/۱۲

امروز ۱۲ فروردین ماه ۱۴۰۰ قیمت بیت کوین با رشد ۰.۴۴ درصد به ۵۹,۴۱۹ دلار معادل ۱,۵۶۸,۶۷۴,۰۰۸ تومان رسید.

کد خبر : ۹۲۱۱۹
بازدید : ۶۱۶۷
 بیت کوین
فرادید | بیت کوین بار دیگر در روز‌های اوج خود قرار گرفت. قیمت بیت کوین امروز ۱۲ فروردین ماه ۱۴۰۰ با ثبت افزایش ۰.۴۴ درصدی به ۵۹,۴۱۹ دلار معادل ۱,۵۶۸,۶۷۴,۰۰۸ تومان رسید.

بالاترین قیمت بیت کوین در تاریخ ۲۴ اسفند ۱۳۹۹معادل ۶۱,۶۸۳.۸۶ دلار بوده که همینک %۳.۶۷ پایین‌تر از آن زمان قرار دارد.

قیمت بیت کوین عصر روز چهارشنبه تا ۵۹ هزار و ۸۳۵ دلار نیز بالا رفت و به مرز ۶۰ هزار دلار نزدیک شد، اما مجدد افت کرد.

به گزارش فرادید؛ برخی از تحلیل گران فنی اعتقاد دارند کاهش قیمت روز قبل یک مکث در بازار بوده است آن‌ها از الگویی در بازار بیت کوین صحبت می‌کنند که به پرچم گاو نر معروف است. اصطلاح "پرچم" از شباهت بصری آن به پارچه‌های افراشته شده در مقابل ساختمان‌های دولتی برگرفته شده است.

در این الگو اغلب اوقات، روند‌ها برای مدت کوتاهی متوقف می‌شوند تا امکان پیوستن معامله گران یا سرمایه گذارانی که حرکت اولیه (صعودی) را از دست داده اند، به دیگر اعضاء فراهم شود. اگر مشارکت افزایش یابد، قیمت ارز‌های رمزنگاری شده روند صعودی مجدد می‌گیرد.

زیرا اگر مقاومت در یک پرچم گاوی شکسته شود، معامله گر می‌تواند اطمینان داشته باشد که قیمت تقریباً به طول قطب، به افزایش خود ادامه خواهد داد. برخی می‌گویند طول قطب پرچم ایجاد شده قیمت ۷۵ هزار دلار است. البته برخی دیگر از تحلیل گران اعتقادی به تشکیل این الگو ندارند و تصور می‌کنند قیمت بیت کوین در مرز ۶۰ هزار دلار با فشار فروش همراه می‌شود و قیمت از این سطح عقب نشسته است.

بیت کوین با ادامه این روند صعودی، به موقعیت فعلی خود یعنی ۵۹۷۰۰ دلار رسید، بنابراین تنها چند صد دلار تا لمس مجدد تراز ۶۰ دلار فاصله دارد. اگر بیت کوین نتواند از سطوح ۵۹۲۵۰ و ۵۹۵۰۰ دلار عبور کند، احتمالاً به یک روند اصلاح نزولی وارد می‌شود. همانطور که می‌دانیم سطح ۵۸۵۰۰ دلار یک منطقه حمایتی مهم است.

حمایت اصلی بعدی نزدیک به سطح ۵۸۰۰۰ دلار خواهد بود. هر گونه کاهش بیشتر قیمت ممکن است منجر به سقوط به سمت منطقه حمایت ۵۷۰۰۰ دلاری و یک خط روند صعودی مهم در کوتاه مدت شود. شایان ذکر است سرمایه تجمعی بازار دارایی‌های رمزنگاری پس از پشت سر گذاشتن رکورد ۱.۸۵۰ تریلیون دلار اواسط مارس (اوایل فروردین)، به رکورد جدیدی در حدود ۱.۸۸۰ تریلیون دلار رسیده است.
قیمت لحظه ای ارزهای دیجیتال
۰
نظرات بینندگان
تازه‌‌ترین عناوین
پربازدید