قیمت بیت کوین، امروز ۱۴۰۰/۰۱/۱۴

قیمت بیت کوین، امروز ۱۴۰۰/۰۱/۱۴

امروز ۱۴ فروردین ماه ۱۴۰۰، قیمت بیت کوین با ثبت رشد ۰.۶۸ درصدی به ۵۹,۵۷۷ دلار معادل ۱,۵۳۳,۵۱۲,۳۷۲ تومان رسید.

کد خبر : ۹۲۱۴۶
بازدید : ۵۲۲۸
 بیت کوین
فرادید | روند صعودی بیت کوین در بازار ادامه دارد. قیمت بیت کوین امروز ۱۴ فروردین ماه ۱۴۰۰ با رشد ۰.۶۸ درصدی به ۵۹,۵۷۷ دلار معادل ۱,۵۳۳,۵۱۲,۳۷۲ تومان رسید.

بیت کوین با نماد اختصاری BTC شکلی از دارایی دیجیتال است که با ارزش بازار حدود ۱.۱۱ تریلیون دلار، در رتبه ۱ بازار قرار داشته و سهم ۵۶.۰۴ درصدی از کل بازار را در اختیار دارد و حجم مبادلات روزانه آن ۵۸.۹۶ میلیارد دلار است.

بالاترین قیمت بیت کوین در تاریخ ۲۴ اسفند ۱۳۹۹ معادل ۶۱,۶۸۳.۸۶ دلار بوده که همینک %۳.۴۱ پایین‌تر از آن زمان قرار دارد. تعداد واحد‌های در گردش بیت کوین ۱۸.۶۷ میلیون و تعداد کل واحد‌های آن ۲۱ میلیون خواهد بود.

به گزارش فرادید؛ با اعلام خبر احتمال سرمایه گذاری‌های جدید بانک گلدمن ساکس و موسسه بلک راک در بازار ارز‌های دیجیتالی، بار دیگر اوضاع به نفع گاو‌های بازار تغییر کرده است و برخی تحلیل گران احتمال رسیدن بیتکوین به ۷۰ هزار دلار را طی روز‌های آتی محتمل دانسته اند.

بانک سرمایه گذاری آمریکایی مورگان استنلی، آگهی عرضه سهام چندین صندوق سرمایه گذاری سازمانی را به روزرسانی کرده و دسترسی به بیت کوین (BTC) از طریق صندوق سرمایه گذاری گری اسکیل و معاملات آتی با تسویه نقدی را به آن افزوده است. این اقدام بار دیگر توجه شرکت‌های بزرگ سرمایه گذاری به دارایی‌های دیجیتالی را برجسته کرده است.

در یادداشت روز پنجشنبه که توسط Business Insider پوشش داده شد، جی پی مورگان (JPMorgan) اظهار داشت که کاهش نوسانات بیت کوین باعث استقبال بیشتر شرکت‌ها از آن میشود.

سرمایه گذاران حرفه‌ای اکنون نسبت به هولد بیت کوین که عملکرد قیمت آن منطقی‌تر شده است، اطمینان بیشتری دارند. جی پی مورگان می‌گوید که اگر بیت کوین سرمایه گذاری بخش خصوصی خود را به طلا برساند، در بلند مدت به قیمت ۱۳۰،۰۰۰ دلار میرسد.

جس پاول- مدیرعامل صرافی ارز‌های دیجیتالی کراکن- پیش بینی کرده است که روند افزایشی قیمت بیتکوین امسال نیز ادامه داشته باشد؛ تاجایی که تا پایان امسال بتوان یک خودرو لامبورگینی را با یک بیتکوین خریداری کرد. پاول با بیان اینکه با گذشت زمان بیان ارزش بیتکوین بر حسب دلار سخت‌تر و سخت‌تر می‌شود، افزود: اکنون می‌توان یک خودرو تسلا را با یک بیتکوین خریداری کرد.
تا پایان سال خواهید توانست با آن یک لامبورگینی بخرید و در سال ۲۰۲۳ احتمالا بهای هر بیتکوین معادل یک دستگاه خودرو بوگاتی می‌شود. جس پاول، کارشناس ارز مجازی عقیده دارد پیش‌بینی ارزش بیت کوین بر اساس دلار اشتباه است و پیشنهاد داده به خاطر ماهیت تورم‌زایی پول‌های بی‌پشتوانه، آن‌ها را بر اساس قیمت خودرو‌های لوکس ارزیابی کرد.

در پایان باید گفت مقاومت اصلی بعدی بیت کوین نزدیک منطقه ۵۹۵۰۰ دلار است و بالاتر از آن، احتمالاً قیمت تا بالای ۶۰۰۰۰ دلار افزایش خواهد یافت.

اگر بیت کوین نتواند از سطوح ۵۹۲۰۰ و ۶۰۰۰۰ دلار عبور کند، احتمالاً با یک اصلاح نزولی دیگر روبرو می‌شود. اولین حمایت اصلی در روند نزولی نزدیک به سطح ۵۸۵۰۰ دلار خواهد بود.
قیمت لحظه ای ارزهای دیجیتال
۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید