هواشناسی ایران، امروز ۱۴۰۰/۰۱/۱۶

هواشناسی ایران، امروز ۱۴۰۰/۰۱/۱۶

با توجه به گزارش سازمان هواشناسی ایران امروزز ۱۶ فروردین ماه ۱۴۰۰، در نواحی شرقی کشور بارش پراکنده و وزش باد پیش بینی می‌شود.

کد خبر : ۹۲۲۶۳
بازدید : ۴۵۸۸
فرادید | امروز ۱۶ فروردین ماه ۱۴۰۰، بر اساس آخرین تحلیل نقشه‌های هواشناسی ایران، در شمال خراسان رضوی و ارتفاعات البرز واقع در شرق تهران و سمنان و همچنین ارتفاعات جنوب کرمان ابرناکی، بارش پراکنده و وزش باد پیش بین می‌شود و در خراسان جنوبی، سیستان و بلوچستان وزش باد شدید گاهی گرد و خاک رخ می‌دهد.

خلیج فارس و دریای عمان نیز مواج می‌باشد. سه شنبه و چهارشنبه در غالب مناطق کشور آسمان صاف و آرام می‌باشد و افزایش نسبی دما به ویژه در نوار غربی و شمالی کشور رخ می‌دهد.

به گزارش فرادید؛ پنجشنبه در دامنه‌های زاگرس واقع در غرب کشور و ارتفاعات البرز مرکزی افزایش ابر گاهی بارش پراکنده و وزش باد رخ می‌دهد.

جمعه نیز با گذر امواج از نراز میانی جو، در غرب، جنوب غرب، مرکز، دامنه‌های جنوبی البرز واقع در زنجان، قزوین، البرزو تهران و برخی مناطق استان فارس به ویژه در ساعات بعد از ظهر افزایش ابر، براش پراکنده گاهی رعد و برق و وزش باد انتظار می‌رود.

همچنین در اوایل شب با شمالی شدن جریان‌های روی دریای خزر بارش و کاهش نسبی دما در استان‌های اردبیل، گیلان، مازندران پیش بینی می‌شود.
وضعیت آب و هوای ایران
۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید