ماجرای شایعه مهاجرت فرزاد حسنی

ماجرای شایعه مهاجرت فرزاد حسنی

فرزاد حسنی نسبت به خبر مهاجرتش واکنش نشان داد و گفت: «پشت میز مطالعه مشغول خواندن کتابی هستم شیرین، در منزل پدری و در کنار حضرت مادر؛ و انشاء الله تا آخر عمر خدمتگزار همین خاک پاکم.»

کد خبر : ۹۲۴۳۹
بازدید : ۶۵۴۵
خبر مهاجرت فرزاد حسنی تکذیب شد؟
فرادید | مدتی است در فضای مجای زمزمه‌هایی درباره مهاجرت فرزاد حسنی به خارج از کشور و پیوستن او به شبکه ایران اینترنشنال به گوش می‌رسد. این شائبه‌ها تا جایی ادامه پیدا کرد که فرزاد حسنی مجبور شد تا به واکنش‌ها پاسخ دهد.

به گزارش فرادید، روز گذشته فرزاد حسنی نسبت به خبر مهاجرتش واکنش نشان داد و اقدام به انتشار پستی در صفحه اینستاگرامش کرد و علاوه بر آن نیز با رسانه‌ها به گفتگو پرداخت و ضمن تکذیب شایعه مهاجرتش اعلام کرد که «پشت میز مطالعه مشغول خواندن کتابی هستم شیرین، در منزل پدری و در کنار حضرت مادر؛ و انشاء الله تا آخر عمر خدمتگزار همین خاک پاکم.»

این مجری رادیو تلویزیون پس از مصاحبه اش با انتشار پستی در اینستاگرام نوشت: ««چه بخواهم و چه نخواهم به عنوان شخصیتی شناخته شده در میان مردم با هر میزان اعتبار، باید پاسخگو باشم. پاسخگوی سوءتفاهم‌ها، شایعات، اعمال نسنجیده، موضع‌گیری‌ها و همه و همه. حتی سکوت من در بسیاری از موارد که معمولاً از سر احترام و رعایت اخلاقی است، نمی‌تواند مانع از مطالبه‌گری دیگران شود.
این روز‌ها به جای محکوم کردن دیگران، به تصحیح و ترمیم خود می‌اندیشیدم. دیروز پیش از آنکه به منبع و دلیل شایعه مهاجرتم فکر کنم و به تقبیح شایعه سازان و نقد فضای مجازی بپردازم، به تکذیب و توضیح اقدام کردم. احساس می‌کنم کار درست همین بود.»

خبر مهاجرت فرزاد حسنی تکذیب شد؟
حواشی فعالیت‌های فرزاد حسنی

فرزاد حسنی بعنوان مجری تلویزیون، چهره‌ای شناخته شده است که چندسالی است درگیر حواشی زندگی شخصی و اجرایش در صداوسیما شده. اولین بار انتقاد او از یکی از ارگان‌ها در برنامه کوله پشتی که سال ۱۳۸۶ اتفاق افتاد، باعث شد که این مجری جوان تا مدتی ممنوع التصویر شود.

دومین حاشیه‌ای که با آن مواجه شد خبر جدایی او از همسر سابقش آزاده نامداری بود که فرزاد حسنی را با چالش‌های بسیاری روبرو ساخت. اردیبهشت ۱۳۹۲ بود که فرزاد حسنی و آزاده نامداری با حضورشان در کنسرت فرزاد فرزین ازدواج خود را رسانه‌ای و در ۶ تیر ۱۳۹۲ به عقد هم درآمدند، اما بعد از حدود یک سال در خرداد ۱۳۹۳، ازدوجشان به طلاق منتهی شد.

پس از آن نیز در پی انتشار ویدئویی از نحوه برخورد مجری برنامه تلویزیونی اکسیر، با یکی از مهمان‌های این برنامه حسنی را با اعتراض گسترده‌ای از سوی کاربران شبکه‌های اجتماعی مواجه کرد.

در این ویدئو، فرزاد حسنی در واکنش به پاسخ مردی میانسال به یک پرسش، خطاب به او می‌گوید که «تو ما را پخمه فرض کردی؟». مجری برنامه اکسیر در ادامه با لحنی که از نظر کابران متفاوت تلقی شده، به مرد می‌گوید که چنانچه به سؤال او پاسخ درستی بدهد، برنده ۵۰ میلیون تومان جایزه نقدی خواهد شد. پس از پاسخ مرد میانسال، حسنی با فریاد می‌گوید پاسخ او درست است، اما در نهایت به او جایزه‌ای تحت عنوان «زرشک» اهدا خواهد شد.

نحوه برخورد مجری رادیو و تلویزیون که با همراهی گروهی از شرکت‌کنندگان در این برنامه اتفاق افتاده بود، اعتراض‌ها و انتقاد‌های فراوانی را به دنبال داشت. تعداد زیادی از کاربران شبکه‌های اجتماعی از فرزاد حسنی، شرکت‌کنندگان در این برنامه و همچنین سازمان صدا و سیما خواسته بودند که بابت برخورد بد با مهمان برنامه «اکسیر» عذرخواهی به عمل آورند.

پس از حواشی پیش آمده برای برنامه جنجالی فرزاد حسنی و پخش گسترده ویدیوی این برنامه در شبکه‌های اجتماعی، فرزاد حسنی، مصطفی شریفی، تهیه کننده برنامه اکسیر و جمشید (مهمان برنامه) در برنامه «مردم چی میگن» حضور پیدا کرده و حسنی و شریفی ضمن عذرخواهی از مهمان برنامه توضیحاتی نیز در این رابطه ارائه داده بودند.

فرزاد حسنی به مسائل شخصی‌ای که سال گذشته برای او به وجود آمده اشاره کرده بود و اینگونه بیان کرده بود که «در مورد مسائل شخصی‌ام سکوت کردم، اما اینجا پای شما در میان است. چیزی که شما را غمگین و مردد کند، درد من است. من همیشه به مسئولان صدا و سیما گفته‌ام که جام جم ۲ هزار هم نمی‌ارزد اگر شما به آن لبخند نزنید.»

او در پایان سخنانش گفته بود که همه کسانی را که ناآگاهانه وارد این حیطه شدند، حلال می‌کند، اما از کسانی که از قصد دروغ گفتند و جو ایجاد کردند نمی‌گذرد و حساب آن‌ها سر پل صراط خواهد بود.

خبر مهاجرت فرزاد حسنی تکذیب شد؟
فرزاد حسنی کیست؟

فرزاد حسنی سال ۱۳۵۶ در بیمارستان عیوض زاده در محله خانی آباد تهران متولد شده و دوره بازیگری‌اش را در کلاس‌های حمید سمندریان و امین تارخ گذرانده‌است. او با اجرای برنامه تلویزیونی گفتگو محور کوله‌پشتی که سال‌های ۸۳ تا ۸۶ پخش می‌شد توانست به شهرت دست یابد، حسنی علاوه بر تلویزیون در رادیو هم اجرا می‌کند.

او در فیلم، سریال و تئاتر‌های بسیاری به ایفای نقش پرداخته است که از جمله آن‌ها می‌توان به کاشانه، عید آن سال‌ها، مسافری از هند، کمکم کن، خندان، برای آخرین بار، مسیر انحرافی، تله تئاتر پرواز، از فراز تیر چراغ برق، پایان پادشاهی و تله فیلم‌های فصل زندگی و روز هشتم، فیلم‌های آمین خواهیم گفت، آنچه مردان درباره زنان نمی‌دانند و در امتداد شهر (با نام قبلی شش نفر زیر باران) و تئاتر یلدا اشاره کرد.

از فعالیت‌های دیگر فرزاد حسنی ترانه‌سرایی است، تیتراژ ویژه برنامه نوروز ۱۳۹۳ که با صدای احسان خواجه امیری پخش شد، ترانه سرایی‌اش برعهده حسنی بود. به گفته این مجری، او به بازی بازیگرانی، چون عزت ا... انتظامی، رضا کیانیان، پرویز پرستویی و خسرو شکیبایی علاقه‌مند است.

فرزاد حسنی می‌گوید که در دوران کودکی اصلا بچه شیطانی نبوده و همیشه شاگرد اول بوده و برعکس بقیه از فوتبال متنفر است. او ادعا دارد که جسارت و حاضر جوابی خاصی دارد و زیاد اهل حساب و کتاب نیست و ولخرجی اش را همه می‌دانند.

مجری برنامه اکسیر معتقد است که احترام به دیگران و حتی کوچکتر از خود را هیچ گاه از یاد نمی‌برد، زیاد از رانندگی خوشش نمی‌آید و خیلی آدم عاطفی است. حسنی مدعی شده که همیشه به دنبال اجرا‌هایی است که در آن آزادی عمل داشته باشد و آن را طبق خواسته و روش خود پیش ببرد.
۰
نظرات بینندگان
  • ناشناس ارسالی در

    خودش شايعه كرده خودش هم خودش را ملزم به پاسخگويي مي داند!!!!!

تازه‌‌ترین عناوین
پربازدید