هواشناسی ایران امروز، ۱۴۰۰/۰۱/۲۱

هواشناسی ایران امروز، ۱۴۰۰/۰۱/۲۱

از امروز ۲۱ فروردین ماه ۱۴۰۰، به گزارش سازمان هواشناسی ایران در اکثر نقاط کشور رگبار باران، گاهی رعد و رق و وزش باد شدید موقت پیش بینی می‌شود.

کد خبر : ۹۲۴۵۳
بازدید : ۵۱۱۵
فرادید | بر اساس آخرین نقشه‌های پیشیابی سازمان هواشناسی ایران، از امروز ۲۱ فروردین ماه تا دو روز آینده در استان‌های آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، اردبیل، گیلان، مازندران، رنجان، قزوین، قم، کردستان، کرمانشاه، خوزستان، لرستان، همدان، مکزی، چهار محال و بختیاری، کهکیلویه و بویر احمد، شمال فارس، نیمه غربی اصفهان، شمال بوشهر و ارتفاعات البرز، تهران، سمنان و کرمان رگبار باران، گاهی رعد و رق و وزش باد شدید موقت پیش بینی می‌شود.

یکشنبه بارش در مناطق ذکر شده تشدید خواهد شد و در مناطق مستعد بارش تگرگ پیش بینی می‌شود و در این روز استان‌های تهران، البرز و غرب سمنان نیزبه استان‌های شامل براش افزوده می‌گردد.

دوشنبه در برخی نقاط گلستان، خراسان شمالی، شمال خراسان رضوی، شمال سیستان و بلوچستان و ارتفاعات کرمان؛ سه شنبه در استان‌های واقع در دامنه‌های زاگرس مرکزی و جنوبی به ویژه فارس، چهار محال وبختیاری، کهکیلویه و بویر احمد و اسان‌های واقع در شمال شرق، شرق و مرکز بارش پیش بینی می‌شود.

به گزارش فرادید؛ چهارشنبه بارش در بخش‌هایی از یزد، کرمان، فارس، اصفهان، برخی مناطق شرق و شمال شرق کشور، ارتفاعات البرز، مازندران، گلستان و شمال استان‌های اذربایجان شرقی، آذربایجان غربی و اردبیل ادامه خواهد داشت.

در دو روز آینده وزش باد شدید و گردو خاک در غرب و جنوب غرب کشور به ویژه در اتسان‌های خوزستان، ایلام و کرمانشاه پیش بینی می‌شود.

شایان ذکر است امروز با توجه به شمالی شدن جریان هوا، دمای هوا در ساحل دریای خزر بین ۶ تا ۱۲ درجه کاهش خواهد یافت. دریای خزر و نیمه غربی خلیج فارس دو روز آینده مواج است.
وضعیت آب و هوای ایران
۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید