هرآنچه که باید درمورد سریال در کنار پروانه‌ها بدانید

هرآنچه که باید درمورد سریال در کنار پروانه‌ها بدانید

تصویربرداری مجموعه در کنار پروانه‌ها اواسط هفته گذشته با حضور بازیگرانی همچون سامرند معروفی، بیتا سحرخیز و شهین تسلیمی آغاز شده و قرار است شب‌های محرم هرشب ساعت ۲۱:۳۰ روانه آنتن شبکه دو سیما شود.

کد خبر : ۹۲۴۸۲
بازدید : ۷۱۴۷
هرآنچه که باید درمورد سریال در کنار پروانه‌ها بدانید
فرادید | چند روزی است داریوش یاری سریال «در کنار پروانه‌ها» را در شهریار مقابل دوربین برده و در تلاش است تا این سریال را به کنداکتور محرم برساند. علاوه بر فعالیت او در این سریال در مقام کارگردان، بهروز مفید نیز بعنوان تهیه کننده در این پروژه همکاری می‌کند.
به گزارش فرادید، سریال در کنار پروانه‌ها درامی خانوادگی با پس زمینه مذهبی است که به سفارش گروه فیلم و سریال شبکه دو سیما تهیه و تولید می‌شود. تصویربرداری این مجموعه اواسط هفته گذشته با حضور بازیگرانی همچون سامرند معروفی، بیتا سحرخیز و شهین تسلیمی آغاز شده و قرار است شب‌های محرم هرشب ساعت ۲۱:۳۰ روانه آنتن شبکه دو سیما شود.

داستان مجموعه تلویزیونی در کنار پروانه‌ها روایتگر زندگی جوانی است که به دلیل مشکلات متعددی که برای خود و خانواده‌اش به وجود خواهد آمد، احساس می‌کند مورد غضب و قهر خداوند قرار گرفته، اما حادثه‌ای پیش می‌آید که زندگی اش را دستخوش تغییراتی قرار می‌دهد و باعث می‌شود که او به این مهم که خداوند او را مورد عنایت خود قرار داده است پی ببرد.


بیوگرافی بازیگران اصلی سریال در کنار پروانه‌ها

هرآنچه که باید درمورد سریال در کنار پروانه‌ها بدانید

سامرند معروفی

سامرند معروفی متولد ۲۱ اردیبهشت ۱۳۵۹ در تهران است. او دارای مدرک کارشناسی در رشته گرافیک از دانشگاه علمی کاربردی بوده و فعالیت بازیگری خود را سال ۱۳۷۹ با بازی در نمایش فریدون به کارگردانی مرتضی طباطبایی آغاز کرده بود.

معروفی در فیلم‌هایی همچون خانواده دکتر ماهان، پرسه در مه، جلال الدین، عقاب صحرا و خماری به عنوان بازیگر یا دستیار کارگردان حضور داشته؛ علاوه بر بازیگری عضو انجمن نمایش اصفهان و عضو انجمن سینماگران آینده تهران است.

او موفق به دریافت جایزه دوم بازیگری جشنواره استانی برای بازی در نمایش «عشق، رویا، تاریکی» و همچنین در سال ۱۳۸۳ نیز جایزه اول بازیگری را در جشنواره جوانان مشهد برای ایفای نقش در نمایش «فرزند البرز» دریافت کرد.

سامرند معروفی در مجموعه چشم‌های بارانی هم به ایفای نقش پرداخته است و به طور کلی بعنوان دستیار اول کارگردان نیز فعالیت می‌کند. اولین حضور او در سینما در سال ۱۳۸۸ بوده که در فیلم سینمایی پرسه در مه به کارگردانی بهرام توکلی نقش کوتاهی را ایفا کرده بود. این بازیگر ۹ دی ماه ۱۳۹۷، با یکی از بازیگران مطرح سینما و تلویزیون به نام مهدیه نساج ازدواج کرد.

هرآنچه که باید درمورد سریال در کنار پروانه‌ها بدانید
بیتا سحرخیز

بیتا سحرخیز زاده ۲۱ آذر ۱۳۶۱ در تهران است. او فارغ‌التحصیل رشته دبیری ابتدایی در مقطع کارشناسی از دانشگاه تاکستان است. سحرخیز فعالیت سینمایی خود را از سال ۱۳۸۴ با فیلم فقط چشمهایت رو ببند آغاز کرد. این بازیگر جوان در سریال‌های بسیاری به ایفای نقش پرداخته که از جمله آن‌ها می‌توان به مجموعه‌های راه بی‌پایان، ترانه مادری، نون ریحون و کامیون اشاره کرد.

آثار سینمایی بیتا سحرخیز نیز انعکاس، هم خانه، فقط چشم هاتو ببند و نسکافه داغ داغ نام دارند که تنها چند نمونه از کار‌های او است. گرچه بازیگر سریال ترانه مادری در عالم بازیگری پرونده کاری اش تنها به چند کار محدود می‌شود، اما همان چند کار بیتا سحرخیز را به چهره شناخته شده تبدیل کرده است.

«نسکافه داغ داغ (۱۳۸۵ علی قوی تن)»، «فقط چشم هاتو ببند (۱۳۸۵ علیرضا امینی)»، «هم خانه (۱۳۸۶ مهرداد فرید)»، «انعکاس (۱۳۸۶ رضا کریمی)»، «نیش زنبور (۱۳۸۸ حمیدرضا صلاحمند)»، «خبر خاصی نیست (۱۳۹۳ مصطفی شایسته)» از دیگر کار‌های سینمای این بازیگر است.

هرآنچه که باید درمورد سریال در کنار پروانه‌ها بدانید
شهین تسلیمی

شهین تسلیمی متولد ١٩ شهریور ١٣٣۴ در تهران است. او در جوانی بازی در تئاتر را آغاز کرده است و علاوه بر بازیگری در رادیو هم تست صدا داده که قبول شده و در این زمینه نیز فعالیت کرده بود، اما پس از مدتی به علت مخالفت خانواده هر دو حرفه اش را رها می‌کند.

اولین حضور این بازیگر مقابل دوربین، حضور در سریال باغ مظفر بوده است. الیزابت امینی او را برای ایفای نقش در این سریال به مهران مدیری معرفی کرده بود. تسلیمی نقش کوتاهی نیز در سریال بزنگاه به کارگردانی رضا عطاران ایفا کرده است.

پس از این سریال با حضور پررنگ‌ترش در سریال «زن بابا» به کارگردانی سعید آقاخانی مطرح شد. سپس در سریال‌های کمدی نظیر «چهارچرخ» و «خانه اجاره‌ای» نیز به ایفای نقش پرداخت. حضور شهین تسلیمی در سریال‌های «وضعیت سفید» و «ارمغان تاریکی» نشان داد که به‌خوبی از پس نقش‌های جدی هم برمی آید.

از دیگر کار‌های او می‌توان به فیلم‌های (آذر، شهدخت، پرویز و دیگران)، فصل فراموشی فریبا، آدم‌آهنی، یکی می‌خواد باهات حرف بزنه، دایره زنگی، هزارپا و مجموعه‌های دلنوازان، دردسر‌های عظیم، ماه و پلنگ، باغ مظفر، مادرانه و… اشاره کرد.


عوامل و بازیگران

کارگردان: داریوش یاری، دستیار یک کارگردان: احمد میرمحمدی، دستیار کارگردان: میلاد گروسی، برنامه‌ریز: سید عباس بهبودی، دستیار برنامه‌ریز: علی سینا زمانیان، منشی صحنه: ایلار تقوی، طراح چهره‌پرداز: آرمین اسماعیلی، مجری گریم: خانم اسماعیلی، مجری گریم: بهنام نوروزی، مجری گریم: مریم هارونی، مدیر فیلمبرداری: حسین ناظریان، دستیار یک فیلمبردار: سامان فطرت، دستیار: میلاد شاهسواری، دستیار: عارف امیری، دستیار: علیرضا نادری دهنو و دستیار: میلاد رضازاده از عوامل پشت صحنه سریال در کنار پروانه‌ها هستند.

دیگر عوامل این سریال نیز شامل عکاس: فرزاد اسدیان، مدیر صدابرداری: محمد مرتضایی، دستیار صدا: عرفان قوامی، طراح لباس و صحنه: سعید آهنگرانی، مدیر صحنه: محمد حسن کیال‌ها، دستیار صحنه: سامان کهزادی، دستیار یک لباس: آرتا علوی، دستیار لباس: مائده حسینی، مدیر تولید: حسین باقریان، مدیر تدارکات: مسعود مهدوی، مدیر امور مالی: فریبا قشلاقی، دستیار تولید: ایمان پناهی‌راد، دستیار تولید: امین سبحانی و روابط عمومی: سپیده کامرانی‌فر می‌شوند.

بازیگرانی، چون سامرند معروفی، وحید رحیمیان، نگار عابدی، شهین تسلیمی، بیتا سحرخیز، محمود جعفری، الناز اسماعیلی و... نیز در مجموعه در کنار پروانه‌ها حضور دارند.
۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید