قیمت بیت کوین امروز، ۱۴۰۰/۰۱/۲۴

قیمت بیت کوین امروز، ۱۴۰۰/۰۱/۲۴

امروز ۲۴ فروردین ماه ۱۴۰۰ قیمت بیت کوین با افزایش ۰.۲۵ درص به ۶۰,۳۸۵ دلار معادل ۱,۵۷۶,۰۶۰,۴۸۷ تومان رسید.

کد خبر : ۹۲۵۸۶
بازدید : ۴۹۶۸
بیت کوین
فرادید | در روزهای اخیر بیت کوین حرکت رفت و برگشتی در کانال ۶۰ هزار دارد. قیمت بیت کوین امروز ۲۴ فروردین ماه ۱۴۰۰ با ثبت رشد ۰.۲۵ درصد به ۶۰,۳۸۵ دلار معادل ۱,۵۷۶,۰۶۰,۴۸۷ تومان رسید.

بالاترین قیمت بیت کوین در تاریخ ۲۴ اسفند ۱۳۹۹ معادل ۶۱,۶۸۳.۸۶ دلار بوده که همینک %۲.۰۹ پایین‌تر از آن زمان قرار دارد. تعداد واحد‌های در گردش بیت کوین ۱۸.۶۸ میلیون و تعداد کل واحد‌های آن ۲۱ میلیون خواهد بود.

این برای بار چهارم است که بیت کوین موفق به ورود به کانال ۶۰ هزار دلاری شد. یک بار دیگر مجموع ارزش بازار ارز‌های دیجیتالی به چیزی در حدود دو تریلیون دلار رسیده که این به معنای ارزش بازاری معادل ارزش بازار شرکت اپل به عنوان دومین شرکت بزرگ در جهان است.

به گزارش فرادید؛ روز گذشته بیت کوین به سرعت در فاز اصلاح قیمت قرار گرفت و حتی به پایین‌ترین سطح روزانه خود در ۵۸۵۰۰ دلار رسید. با این وجود، گاو‌ها دوباره با دردست گرفتن کنترل بازار توانستند این ارز رمزنگاری شده را به بالا هدایت کنند.

در ۲۴ ساعت گذشته، بیت کوین به شدت در این منطقه در نوسان بوده است و حتی بالاترین قیمت روزانه خود را در حدود ۶۰۷۰۰ دلار ترسیم کرد. به دنبال چند افت و خیز دیگر، بیت کوین دوباره با عبور از این مقاومت مهم به سطح فعلی ۶۰۳۸۵ دلار رسید.

اولین نشانه صعودی برای بیت کوین از مثلث افزایشی که در نمودار روزانه شکل گرفته مشخص می‌شود.

الگوی مثلث افزایشی نوعی الگوی ادامه دهنده صعودی است. این الگو زمانی تشکیل می‌شود که قیمت در یک رنج بین مقاومت افقی و خط روند در حال افزایش قرار می‌گیرد. قیمت چندین بار حد بالای رنج را لمس می‌کند. حرکت رو به بالا می‌تواند قیمت را حداکثر به اندازه ارتفاع مثلث بالا ببرد.

در صورت وقوع این امر، افزایش قیمت به اندازه ارتفاع مثلث موجود یعنی حداکثر ۲۰۰۰۰ دلار خواهد بود. با این حرکت قیمت بیت کوین می‌تواند تا ۸۰۰۰۰ دلار افزایش یابد.
قیمت بیت کوین امروز، ۱۴۰۰/۰۱/۲۴ تنها نکته‌ای که در این هفته می‌تواند بر رالی احتمالی تاثیر منفی بگذارد اعلام آمار تورم بالاتر از مقدار پیش بینی شده خواهد بود. در این صورت سرمایه گذاران خارجی دلار را برای خود ذخیره خواهند کرد و این باعث افت تقاضا برای بیت کوین خواهد شد.

از سوی دیگر پس از آن که صرافی کوین بیس موفق شد مجوز عرضه اولیه سهام خود در بورس نیویورک را از کمیسیون بورس و اوراق بهادار آمریکا کسب کند، حالا دیگر صرافی بزرگ ارز‌های دیجیتالی به نام کراکن نیز اعلام کرده که در تدارک عرضه سهام خود در بورس برای سال ۲۰۲۲ میلیادی است.

این صرافی اکنون چهارمین صرافی بزرگ دنیا محسوب می‌شود و بیش از ۶ میلیون مشتری دارد. جسی پاول- مدیرعامل این صرافی- پیشتر گفته بود بیتکوین پتانسیل رسیدن به یک میلیون دلار را دارد. برخی ازتحلیلگران عرضه اولیه سهام کوین بیس را به عنوان گزینه‌ای بالقوه و ایمن برای سرمایه گذارانی که می‌خواهند در ارز دیجیتال معامله کار کنند، می‌دانند.

همان طور که می‌دانیم صرافی کوین بیس بزرگترین صرافی ارز رمزنگاری شده در ایالات متحده است. این شرکت بیشتر درآمد خود را از کارمزد معاملات رمزنگاری شده تأمین می‌کند. برای اینکه بتوانید عیاری از کارمزد صرافی کوین بیس داشته باشید باید بدانید که طی ۲۴ ساعت گذشته بالغ بر ۴۷.۳ میلیارد دلار بیت کوین معامله شده است.

طبق گزارش بلومبرگ، ارزش کوین بیس در آخرین هفته معاملات خود در بازار خصوصی نزدک بالغ بر ۹۰ میلیارد دلار بود. بسیاری از تحلیلگران پیش بینی می‌کنند عرضه عمومی سهام کوین بیس برای بیت کوین و سایر دارایی‌های رمزنگاری رویدادی مثبت است.

طبق گفته Kadan Stadelmann، مدیر ارشد فناوری کومودو (به نقل ازرسانه Markets Insider): عرضه عمومی سهام کوین بیس قدمی برای ایجاد رویداد‌های بزرگتری می‌باشد. ارز دیجیتال در حال تبدیل شدن به بخشی از دارایی سنتی مردم است … از سال گذشته معامله گران بسیاری در این صرافی فعالیت می‌کنند و تمام دارایی ارزی خود را در آن نگه می‌دارند. اما باز هم بسیاری هنوز به تازگی می‌فهمند صرافی کوین بیس دروازه مهمی برای شروع کار در بخش رمزنگاری است.
قیمت لحظه ای ارزهای دیجیتال
۰
نظرات بینندگان
تازه‌‌ترین عناوین
پربازدید