دوئل عشقی؛ خطر از بیخ گوش نگهبان گذشت

دوئل عشقی؛ خطر از بیخ گوش نگهبان گذشت

به خاطر یک دختر با «ایمان» به صورت تلفنی جر و بحث کردیم که او به در منزل ما آمد و تیراندازی کرد من هم به تلافی تیراندازی او سلاحم را برداشتم و به محله آن‌ها رفتم که نگهبان از ورودم جلوگیری کرد و آن حادثه رخ داد.

کد خبر : ۹۲۵۹۱
بازدید : ۱۱۶۱۷
متهمان
سجادپور | عاملان تیراندازی به شیوه جاهلانه کابویی‌ها در دو نقطه از غرب مشهد، در حالی با صدور دستورات قاطع قضایی دستگیر شدند که بررسی‌ها نشان داد این تیراندازی‌ها به دلیل رقابت عشقی بر سر دوستی خیابانی با دختری جوان رخ داده است.

بامداد هفتم فروردین بود که صدای شلیک گلوله مقابل یک مجتمع مسکونی در بولوار شهید صیاد شیرازی، اهالی محل را وحشت زده کرد. جوان ۲۶ ساله‌ای که سوار بر خودروی پژو ۲۰۷ به خیابان شهید صیاد شیرازی رفته بود، با چهره‌ای خشمگین قصد ورود به یکی از مجتمع‌های مسکونی را داشت که با ممانعت نگهبان مجتمع روبه رو شد.

جوان عصبانی از خودرو بیرون پرید و در حالی که سلاح وینچستر را مسلح کرد با غضب ماشه را فشرد و سه تیر هوایی شلیک کرد تا قدرتش را به رخ بکشد و ترس و وحشتی را در دل ساکنان مجتمع بنشاند، اما او ناگهان لوله سیاه سلاح را به سمت نگهبان گرفت و گلوله دیگری شلیک کرد که خوشبختانه این گلوله سربی از بیخ گوش نگهبان گذشت و شیشه‌های اتاقک نگهبان را فرو ریخت!

همزمان با فرار پژوسوار خشمگین از محل، مردم هراسان و وحشت زده با پلیس ۱۱۰ تماس گرفتند و ماجرای تیراندازی را اطلاع دادند. با حضور ماموران در محل مشخص شد که جوان مذکور با یکی از ساکنان مجتمع مذکور اختلاف حساب شخصی داشته و برای گرفتن زهرچشم به آن محل آمده است.
از سوی دیگر با توجه به اهمیت و حساسیت ماجرا، قاضی دکتر اسماعیل رحمانی (معاون دادستان مرکز خراسان رضوی) وارد عمل شد و با صدور دستوراتی قاطع از نیرو‌های انتظامی خواست هر چه سریع‌تر برای دستگیری عامل اخلال در نظم و امنیت شهر اقدام کنند.
این گونه بود که با دستور محرمانه سرهنگ عباس صارمی ساداتی (رئیس پلیس مشهد) رسیدگی به این پرونده حساس بر عهده نیرو‌های کارآزموده عمیات ویژه مشهد گذاشته شد و به این ترتیب گروه ورزیده‌ای از نیرو‌های باتجربه با نظارت و هدایت مستقیم سرگرد جواد بیگی (رئیس عملیات ویژه مشهد) رصد‌های اطلاعاتی را آغاز کردند.
بررسی‌های مقدماتی بیانگر آن بود که تیراندازی دیگری نیز ساعاتی قبل از آن در نقطه دیگری از غرب مشهد رخ داده است که ارتباط مستقیمی با تیراندازی مقابل مجتمع مسکونی دارد به همین دلیل گروه ویژه عملیاتی، دامنه تحقیقات خود را با کسب مجوز‌های قضایی به نقطه دیگری از شهر کشاندند تا این که پس از چند روز فعالیت‌های اطلاعاتی ردپایی از یک دوئل عشقی به میان آمد.

نیرو‌های پلیس عملیات ویژه مشهد در نهایت پس از هفت روز اقدامات پلیسی و اطلاعاتی موفق شدند عامل تیراندازی مقابل مجتمع را که جوانی ۲۶ ساله و دارای سابقه شرارت است در بولوار اندیشه مشهد شناسایی کنند. از این متهم خطرناک که در یک عملیات غافلگیرانه و هماهنگ به دام افتاد، یک قبضه سلاح وینچستر به همراه تعدادی فشنگ کشف و ضبط شد.
او که «علی- ش» نام دارد در بازجویی‌ها انگیزه تیراندازی مقابل مجتمع مسکونی را اختلاف شخصی با جوان دیگری به نام «ایمان» ذکر کرد و گفت: به خاطر یک دختر با «ایمان» به صورت تلفنی جر و بحث کردیم که او به در منزل ما آمد و تیراندازی کرد من هم به تلافی تیراندازی او سلاحم را برداشتم و به محله آن‌ها رفتم که نگهبان از ورودم جلوگیری کرد و آن حادثه رخ داد.
در پی اعترافات این جوان سابقه دار و با صدور دستوری ویژه از سوی قاضی دکتر رحمانی، بی درنگ نیرو‌های عملیات ویژه عازم محل سکونت «ایمان پ» شدند و او را در حالی به همراه مقادیری مشروبات الکلی و قمه و شمشیر به دام انداختند که دارای دو فقره سابقه کیفری است.

متهم پرونده تیراندازی به شیوه کابویی‌ها نیز ماجرای تیراندازی‌ها را به یک دوئل عشقی ربط داد و گفت: چند ماه قبل با دختری در یک مجلس جشن تولد آشنا شدم و قصد ازدواج با او را داشتم چرا که با همسرم در کشاکش طلاق بودیم، ولی آن دختر از چند وقت قبل به تماس هایم پاسخ نمی‌داد و مرا «بلاک» کرده بود تا این که با یک شماره تلفن ناشناس با او تماس گرفتم که پسر جوانی تلفن او را پاسخ داد و همین موضوع به یک مشاجره و کل کل تلفنی کشید و قرار دعوا گذاشتیم!

بررسی‌های بیشتر درباره زوایای تاریک این دوئل عشقی بر سر دوستی خیابانی با یک دختر جوان، توسط افسران ورزیده عملیات ویژه پلیس مشهد همچنان ادامه دارد.
منبع: روزنامه خراسان
۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید