تصاویر اولیه از شاهکار جدید هواوی، mate ۵۰ pro

تصاویر اولیه از شاهکار جدید هواوی، mate ۵۰ pro

سری میت پرچمداران نیمه دوم سال برای هوآوی هستند که معمولا در شمار برترین‌های بازار قرار دارند. حالا اولین رندر‌های میت ۵۰ پرو پلاس منتشر شده است.

کد خبر : ۹۲۸۰۷
بازدید : ۱۰۷۴۹
 هواوی، mate ۵۰ pro
فرادید | شرکت هوآوی اخیراً تمرکز زیادی بر ارتقاء گوشی‌های پرچمدار خود داشته است. همانطور که می‌دانید این شرکت تاکنون دو سری پرچم‌دار را هر سال معرفی و روانه بازار می‌کند. جالب است بدانید که هر سال توانسته به نسبت سایر پرچمداران بازار مشخصات چشمگیرتری را ارائه دهد تا بتواند عده بیشتری از کاربران را در سراسر جهان به سمت خود جلب کند. سال ۲۰۲۰ گوشی‌های پرچمدار هوآوی پی ۴۰ و هوآوی پی ۴۰ پرو راهی بازار شدند که هنوز هم در صدر جدول دگزومارک قرار دارد. اکنون خبر‌هایی از نسخه بعدی این سری یعنی گوشی هواوی p۵۰ pro هم به گوش می‌رسد. فروشگاه اینترنتی موبایل ۱۹ کالا در ادامه به برخی از مشخصات منتشر شده از این گوشی می‌پردازد.

به گزارش فرادید؛ سری میت پرچمداران نیمه دوم سال برای هوآوی هستند که معمولا در شمار برترین‌های بازار قرار دارند. حالا اولین رندر‌های میت ۵۰ پرو پلاس منتشر شده است. آخرین نسل سری میت هوآوی یعنی میت ۴۰ و نسخه پرو پلاس آن را اگر بهترین گوشی ۲۰۲۰ بدانیم چندان بی راه نرفته ایم. حداقل در این تردیدی نیست که این گوشی که اخیرا جایگاه خود در رده‌بندی بهترین دوربین‌ها به می ۱۱ اولترا تسلیم کرده هنوز هم در شمار بهترین دوربین گوشی ۲۰۲۱ قرار دارد.

میت پنجاه پرو، موبایل روز‌های آینده شرکت هواوی است که ترکیبی عالی از عملکرد و طراحی است. احتمالا این گوشی در هند در تاریخ ۳۰ نوامبر ۲۰۲۱ با قیمت اولیه ۸۶۹۷۶ روپیه به بازار عرضه شود.
گوشی جدید هواوی، mate ۵۰ pro
شایعات حاکی از آن است که این گوشی با نمایشگری باشکوه ۶.۷۶ اینچی (۱۷.۱۷ سانتی متری) با رزولوشن ۱۳۴۴ در ۲۷، ۲۷۷۲ پیکسل ارائه می‌شود که باعث زنده شدن حداکثری تصاویر می‌شود. علاوه بر این، انتظار می‌رود که نسبت ابعاد نمایشگر گوشی ۱۸.۵ در ۹ باشد که به شما تجربه تماشایی همه جانبه هنگام بازی یا تماشای فیلم را می‌دهد.

میت پنجاه پرو، از عملکرد سریعتر و بدون تاخیر در هنگام تماشای فیلم، انجام بازی‌های گرافیکی سنگین یا مرور وب اطمینان حاصل خواهد کرد، زیرا گفته می‌شود مجهز به هسته هشت هسته‌ای (۱x۳.۱۳ گیگاهرتز Cortex-A۷۷ و ۳x۲.۵۴ گیگاهرتز Cortex-A۷۷ است) و پردازنده ۴x۲.۰۵ GHz Cortex-A۵۵) می‌باشد. علاوه بر آن، این گوشی با ۸ گیگابایت رم همراه خواهد بود تا بتوانید بدون هیچ گونه وقفه‌ای بین چندین برنامه جابجا شوید. میت پنجاه پرو احتمالا دارای ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی باشد تا بتوانید همه آهنگ‌ها، فیلم‌ها، بازی‌ها و موارد دیگر را بدون نگرانی در مورد محدودیت فضا در تلفن ذخیره کنید.

گوشی جدید هواوی، دارای سیستم عامل Android v۱۱ خواهد بود و ممکن است مجهز به یک باتری ۴۵۰۰ میلی آمپری باشد که به شما امکان می‌دهد برای مدت طولانی تری از دستگاه از طریق دستگاه بازی کردن، گوش دادن به آهنگ‌ها، تماشای فیلم و موارد دیگر بدون نگرانی در مورد تخلیه باتری استفاده کنید.

ابعاد Huawei Mate ۵۰ Pro ۵G به احتمال ۱۶۲.۹ در ۷۵.۵ در ۹.۱ میلی‌متر خواهد بود و ممکن است تقریباً ۲۱۲ گرم وزن داشته باشد.

میت ۴۰ پرو پلاس از طراحی زیبا، نمایشگری کارآمد و البته باتری قدرتمندی بهره می‌برد که همه این‌ها در کنار دوربین خارق العاده آن را همچنان در شمار بهترین گوشی‌های هواوی ۲۰۲۱ قرار می‌دهد. اما هوآوی در سال ۲۰۲۱ جدیدترین نسل از سری محبوب میت را عرضه خواهد کرد. اخیرا اطلاعاتی از میت ۵۰ پرو پلاس به عنوان یکی از موردانتظارترین و بهترین گوشی‌های ۲۰۲۱ منتشر شده است که به برخی مشخصات فنی و طراحی ظاهری این محصول اشاره دارد. با ما باشید.

اولین رندر‌های Mate ۵۰ pro

قیمت جدید هواوی
طراحی اولیه پی ۵۰ پرو نشان می‌دهد این مدل نیز نمایشگر خمیده دارد و هواوی بازهم طراحی خاص و منحصربه‌فردی برای آن در نظر گرفته است. سری قبل این گوشی‌ها با وجود اینکه رقبا از نرخ تازه سازی ۱۲۰ استفاده huawei p۵۰ pro کرده‌اند باز هم نرخ ۹۰ هرتز را ارائه دادند؛ اما مطمئنا در سری هواوی پی ۵۰ پرو امسال ما شاهد نرخ نوسازی بیشتری خواهیم بود. همچنین یکی دیگر از گوشی‌های ضد آب سال ۲۰۲۱ محسوب می‌شود که از گواهینامه IP۶۸ مقاومت در برابر آب و مایعات پشتیبانی خواهد کرد. ماژول دوربین در پنل پشت اندازه بزرگی داشته و از دو دایره‌ی بزرگ تشکیل شده است به صورتی که پایه زیرین آن‌ها به یکدیگر متصل است. به نظر می‌رسد که اندازه‌ی این گوشی تقریباً معادل نسخه‌ی پیشین باشد در حالی که یک صفحه نمایش خمیده با حداقل حاشیه و یک دوربین سلفی در جلو برای آن در نظر گرفته شده است. نمایشگر گوشی پی ۵۰ پرو تقریباً ۶.۶ اینچی اولد در نظر گرفته شده و که Quad HD+ بوده و رزولوشن ۲۶۴۰ × ۱۲۰۰ پیکسل را ارائه می‌دهد.

طراحی ماژول دوربین در میت ۴۰ بسیار خلاقانه و جالب انجام شده بود و همین سبب می‌شود که هوآوی در محصول جدید نیز به احتمال قریب به یقین همان الگو را با اندک تغییراتی اعمال کند.

در رندر مورد بحث، ما شاهد دوربین پنجگانه و فلش ال‌ای دی در این ماژول دایره شکل هستیم. همچنین به نظر می‌رسد همکاری هوآوی و لایکا ادامه دارد و عبارت لایکا در مرکز این ماژول به چشم می‌خورد.

در فریم فلزی میانی هم، دکمه پاور قرمز رنگ خودنمایی می‌کند، دکمه‌ای که هوآوی در سال‌های اخیر برای پرچمداران خود طراحی کرده است. در بالای این دکمه، دکمه تنظیم صدا قرار گرفته است.

در پنل جلویی شاهد یک برش حفره‌ای در مرکز نمایشگر هستیم، ولی هنوز مشخصاتی از دوربین سلفی منتشر نشده است. انتظار می‌رود استفاده از شیشه‌ای با خمیدگی ۸۸ درجه در سری جدید محصولا میت ادامه داشته باشد.

در پایان باید گفت هوآوی به دلیل مشکلاتی که در تامین قطعات مهم دستگاه هایش دارد احتمالا امسال به کاهش حجم تعداد تولید محصولاتش اقدام می‌کند و میت ۵۰ از این قاعده مستثنی نخواهد بود. با این وجود هوآوی در سال جاری رقابت دشواری با برند‌های سرسختی، چون بهترین گوشی‌های شیائومی ۲۰۲۱، بهترین گوشی‌های سامسونگ ۲۰۲۱ و بهترین گوشی‌های وان پلاس دارد.
۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید