آمار فوتی‌های کرونا، امروز ۱۴۰۰/۰۲/۰۱

آمار فوتی‌های کرونا، امروز ۱۴۰۰/۰۲/۰۱

بر اساس آمار، فوتی‌های کرونا امروز اول اردیبهشت ماه ۳۸۸ نفر اعلام شد.

کد خبر : ۹۲۹۳۶
بازدید : ۵۵۷۵
بیمار بدحال کرونایی
فرادید | به گفته وزارت بهداشت، امروز اول فروردین ماه ۱۴۰۰ آمار فوتی‌های کرونا ۳۸۸ نفر طی ۲۴ ساعت گذشته اعلام شد و مجموع جانباختگان این بیماری در ایران به ۶۷ هزار و ۹۱۳ نفر رسید.

همچنین از دیروز تا امروز و بر اساس معیار‌های قطعی تشخیصی، ۲۴ هزار و ۸۸۶ بیمار جدید مبتلا به کرونا در کشور شناسایی شد که سه هزار و ۵۸۵ نفر از آن‌ها بستری شدند.

مجموع بیماران کرونا در کشور به دو میلیون و ۳۱۱ هزار و ۸۱۳ نفر رسید که خوشبختانه تا کنون یک میلیون و ۸۲۳ هزار و ۹۵۸ نفر از بیماران، بهبود یافته و یا از بیمارستان‌ها ترخیص شده اند. چهار هزار و ۹۹۱ نفر از بیماران مبتلا به کرونا در بخش‌های مراقبت‌های ویژه بیمارستان‌ها تحت مراقبت قرار دارند.

به گزارش فرادید؛ تا کنون ۱۴ میلیون و ۷۳۹ هزار و ۷۱۹ آزمایش تشخیص کووید۱۹ در کشور انجام شده است. در حال حاضر ۳۰۱ شهر کشور در وضعیت قرمز، ۹۵ شهر در وضعیت نارنجی، ۴۵ شهر در وضعیت زرد و ۷ شهر در وضعیت آبی قرار دارند.

آمار جهانی کرونا

طبق آخرین آمار‌های جهانی ابتلاء به ویروس کرونا، طی ۲۴ ساعت گذشته با افزایش ۸۲۵ هزار و ۵۷ نفری تعداد مبتلایان به این ویروس تاکنون به ۱۴۳ میلیون و ۵۴۳ هزار و ۹۶۵ نفر رسیده است. فوتی‌های ناشی از کرونا در جهان با رشد ۱۳ هزار و ۹۰۵ نفری در یک روز به تعداد ۳ میلیون و ۵۵ هزار و ۵۴۶ نفر رسیده است.

آمار بهبود یافتگان نیز به ۱۲۱ میلیون و ۸۹۶ هزار و ۷۷۴ نفر رسیده است. آمار ۱۰ کشور اول فوتی‌های ناشی از کرونا به شرح زیر است؛ اعداد داخل پرانتز تعداد فوتی‌های جدید هر کشور است.

۱. آمریکا ۵۸۲ هزار و ۴۵۶ نفر (۸۸۳ نفر)

۲. برزیل ۳۷۸ هزار و ۵۳۰ نفر (۳ هزار و ۴۸۱ نفر)

۳. مکزیک ۲۱۳ هزار و ۴۸ نفر (۵۸۲ نفر)

۴. هند ۱۸۲ هزار و ۵۷۰ نفر (۲ هزار و ۲۰ نفر)

۵. بریتانیا ۱۲۷ هزار و ۳۰۷ نفر (۳۳ نفر)

۶. ایتالیا ۱۱۷ هزار و ۶۳۳ نفر (۳۹۰ نفر)

۷. روسیه ۱۰۶ هزار و ۳۰۷ نفر (۳۷۹ نفر)

۸. فرانسه ۱۰۱ هزار و ۵۹۷ نفر (۳۷۵ نفر)

۹. آلمان ۸۱ هزار و ۸۶ نفر (۳۱۲ نفر)

۱۰. اسپانیا ۷۷ هزار و ۲۱۶ نفر (۱۱۴ نفر)
۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید