پسر عاشق پیشه، دختر جوان را به آتش کشید

پسر عاشق پیشه، دختر جوان را به آتش کشید

دختر جوان که در میان شعله‌های آتش گرفتار شده بود و می‌سوخت از مردم کمک می‌خواست و پسر ۲۵ ساله هم پا به فرار گذاشت.

کد خبر : ۹۳۰۴۶
بازدید : ۱۰۶۶۶

متهم

پسر عاشق پیشه وقتی فهمید دختر مورد علاقه‌اش قصد پایان دادن به ارتباط دوستی دارد او را به آتش کشید. اول اردیبهشت، رهگذران و افرادی که در پارک شهرک ولیعصر بودند پسر جوانی را دیدند که در یک چشم بر هم زدن محتویات یک ظرف را روی دختر جوانی که در چند قدمی‌اش بود ریخت و کبریت را کشید.

دختر جوان که در میان شعله‌های آتش گرفتار شده بود و می‌سوخت از مردم کمک می‌خواست و پسر ۲۵ ساله هم پا به فرار گذاشت.

پس از انتقال فرانک، دختر جوان به بیمارستان وی تحت درمان قرار گرفت. گزارش این آتش‌سوزی به بازپرس جنایی دادسرای امور جنایی پایتخت اعلام شد و کارآگاهان اداره شانزدهم به دستور بازپرس جنایی وارد عمل شدند.

دختر جوان که از ناحیه پا و دست دچار سوختگی شده بود در تحقیقات گفت: مدتی قبل با ایمان آشنا شدم، بعد از مدتی او به من ابراز علاقه کرد و پیشنهاد ازدواج داد، اما به خاطر اخلاق و رفتارش حاضر به این کار نبودم و از او خواستم به این دوستی پایان بدهیم.
روز حادثه در پارک با هم قرار گذاشتیم تا خداحافظی کنیم، اما دوباره سر مسائل قدیمی بحث‌مان شد و ایمان به سمت موتورش رفت و با یک ظرف بنزین به سمت من آمد. بنزین را روی من ریخت و کبریت را کشید. وقتی شعله ور شدن مرا دید سوار بر موتورش شد و از محل فرار کرد و با کمک مردم به بیمارستان منتقل شدم.

انکار آتش افروزی

در ادامه بررسی‌ها پسر جوان بازداشت شد، اما ایمان منکر آتش افروزی بود و گفت: من این کار را انجام ندادم. آن روز در پارک با فرانک قرار گذاشتم، اما بعد از چند دقیقه دعوایمان شد. ناگهان فرانک از داخل کیفش بطری درآورد و روی خودش ریخت و کبریت کشید و خودش را آتش زد. آنقدر از این موضوع ترسیده بودم که فرار کردم.

در حالی که پسر جوان منکر آتش افروزی است، شاهدان مدعی شدند که مشخصات ایمان با همان کسی که دختر جوان را به آتش کشیده یکی است.

متهم جوان به دستور بازپرس جنایی در اختیار کارآگاهان اداره شانزدهم پلیس آگاهی قرار داده شد و تحقیقات در این خصوص ادامه دارد.
منبع: روزنامه ایران
۰
نظرات بینندگان
تازه‌‌ترین عناوین
پربازدید