اخبار حوادث روز، ۱۴۰۰/۰۲/۰۶

اخبار حوادث روز، ۱۴۰۰/۰۲/۰۶

امروز ۶ اردیبهشت ماه، دستگیری اراذل و اوباش در طرح ظفر سرخط اصلی اخبار حوادث روز بود.

کد خبر : ۹۳۱۰۲
بازدید : ۹۰۷۰
حوادث روز
فرادید | دستگیری اراذل و اوباش در طرح ظفر، تیتر اصلی اخبار حوادث روزنامه‌ها وسایت‌های خبری در ۶ اردیبهشت ماه بود.

یازدهمین مرحله طرح ظفر یکشنبه ۵ اردیبهشت سال ۱۴۰۰ با حضور سردار حسین رحیمی، رئیس پلیس پایتخت برگزار شد.

در این طرح یک تن و ۲۲۶ کیلو مواد مخدر در این طرح کشف شد، ۴ باند متلاشی، ۳۵ قاچاقچی عمده دستگیر و ۳۸ دستگاه خودرو و موتورسیکلت کشف شدند، ۳۸ نفر از اراذل و اوباش که علاوه بر فروش مواد مخدر در جرایمی مثل سرقت، خفت گیری و ... فعالیت داشتند در این مرحله از طرح دستگیر شدند و مناطق فرحزاد، اتابک، شوش و ... در این مرحله پاکسازی شدند...

همسرکشی در جاده

روزنامه شرق در بخش حوادث نوشت: مردی که همسرش را به قتل رسانده و جسد او را تا دزفول حمل کرده بود، با رضایت اولیای‌دم از قصاص نجات پیدا کرد و به لحاظ جنبه عمومی جرم پای میز محاکمه رفت. قتل این زن یک سال قبل در تهران اتفاق افتاد، اما متهم به قتل، خود را در دزفول تحویل مأموران داد و جزئیات قتل همسرش را روایت کرد.

این مرد که خود به پلیس مراجعه کرده بود، گفت: من همسرم به نام زیبا را کشتم و جسدش در صندوق عقب ماشین است. مأموران بلافاصله صندوق‌عقب ماشین این مرد را بررسی کردند و جسد را بیرون کشیدند و متهم را هم بازداشت کردند...

جنایت بعد از سرقت

در صفحه اخبار حوادث روزنامه ایران می‌خوانیم: سارقی که برای فرار از دست مالباخته وی را به قتل رسانده و به قصاص محکوم شده بود با رضایت اولیای دم از چوبه دار نجات یافت. شامگاه ۲۸ آبان سال ۹۲ مرد جوانی به‌همراه دوستش وارد کلانتری ۱۶۷ دولت آباد شد. او به افسر پرونده گفت: سوار بر خودرو در حوالی بلوار قدس دولت آباد در حال عبور بودم که دو نفر سوار بر موتور سیکلت راهم را سد کردند.

آن‌ها خودشان را مأمور معرفی کردند و بعد هم با تهدید چاقو و گاز اشک آور، دو گوشی تلفن همراهم و هرچه پول نقد داشتم از من سرقت کردند. بعد از فرارشان متوجه شدم سارق بوده‌اند و به دروغ خودشان را مأمور جا زده‌اند. پلاک موتورشان را نیز پوشانده بودند...
قتل کود ۶ ساله به دست ناپدری
هم چنین در ادامه گزارش نوشت: مرد شیشه‌ای که پس از شکنجه پسر ۶ ساله همسرش وی را به قتل رسانده و جسدش را در خیابان رها کرده بود پس از ۳ ماه با ردیابی‌های پلیس البرز دستگیر شد.

اواخر بهمن سال گذشته مأموران پلیس آگاهی البرز از کشف جسد پتوپیچ پسری کوچک در یکی از خیابان‌های سهرابیه مهرشهر کرج باخبر شدند. بلافاصله تیمی از کارآگاهان جنایی در اداره مبارزه با جرایم جنایی تشکیل شد و در نخستین گام پیکر بی‌جان پسربچه با دستور بازپرس جنایی به پزشکی قانونی منتقل شد.

گزارش پزشکی قانونی نشان می‌داد روی بدن کودک آثار سوختگی با سیگار و ضرب و جرح وجود دارد و به احتمال زیاد وی بر اثر شکنجه به قتل رسیده است...

در ادامه اخبار حوادث می‌خوانیم: دو کودک دستفروش که گوشی تلفن همراه رانندگان را پشت چراغ قرمز سرقت می‌کردند به بهزیستی تحویل شدند.

سرهنگ «جلیل موقوفه‌ای»، رئیس پلیس پیشگیری تهران بزرگ در تشریح این خبر گفت: روز شنبه دو کودک ۶ و ۱۳ ساله که در تقاطع خیابان کارگر و فاطمی سر چهارراه دستفروشی می‌کردند به اتهام سرقت گوشی تلفن همراه بازداشت شدند.

شیوه سرقت این دو کودک به این صورت بود که گوشی رانندگان پشت چراغ قرمز را می‌قاپیدند و پا به فرار می‌گذاشتند. آن‌ها بعد از دستگیری به دادسرای اطفال معرفی و از آنجا راهی بهزیستی شدند. این مقام انتظامی به دعوت از شاکیانی که بدین شیوه تلفن همراهشان سرقت شده بود، اشاره کرد و گفت: تا کنون ۶۰ مالباخته این دو کودک را به عنوان سارقان تلفن همراهشان شناسایی کرده‌اند.
۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید