آمار فوتی‌های کرونا، امروز ۱۴۰۰/۰۲/۰۶

آمار فوتی‌های کرونا، امروز ۱۴۰۰/۰۲/۰۶

بر اساس آمار، فوتی‌های کرونا امروز ۶ اردیبهشت ماه ۴۹۶ نفر اعلام شد.

کد خبر : ۹۳۱۱۶
بازدید : ۵۸۲۶
فوتی‌های کرونا
فرادید | امروز ۶ اردیبهشت ۱۴۰۰، وزارت بهداشت آمارِ فوتی‌های کرونا را ۴۹۶ نفر اعلام کرد که به این ترتیب تعدا جانباختگان این بیماری در مجموع در ایران به به ۷۰ هزار و ۷۰ نفر رسید.

همچنین از دیروز تا امروز و بر اساس معیار‌های قطعی تشخیصی، ۲۱ هزار و ۲۶ بیمار جدید مبتلا به کرونا در کشور شناسایی شد که سه هزار و ۷۳۴ نفر از آن‌ها بستری شدند.

به گزارش فرادید؛ مجموع بیماران کرونا در کشور به دو میلیون و ۴۱۷ هزار و ۲۳۰ نفر رسید که خوشبختانه تا کنون یک میلیون و ۸۹۲ هزار و ۲۲۹ نفر از بیماران، بهبود یافته و یا از بیمارستان‌ها ترخیص شده اند.

پنج هزار و ۲۴۴ نفر از بیماران مبتلا به کرونا در بخش‌های مراقبت‌های ویژه بیمارستان‌ها تحت مراقبت قرار دارند. تا کنون ۱۵ میلیون و ۳۱۳ هزار و ۶۵۷ آزمایش تشخیص کرونا در کشور انجام شده است. در حال حاضر ۳۰۱ شهر کشور در وضعیت قرمز، ۹۵ شهر در وضعیت نارنجی، ۴۵ شهر در وضعیت زرد و ۷ شهر در وضعیت آبی قرار دارند.

بر اساس اعلام مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت تا کنون ۶۵۲ هزار و ۹۰۳ نفر دُز اول واکسن کرونا و ۱۷۱ هزار و ۲۱۰ نفر نیز دُز دوم را تزریق کرده اند و مجموع واکسن‌های تزریق شده در کشور به ۸۲۴ هزار و ۱۱۳ دُز رسید.

آمار جهانی کرونا

طبق آخرین آمار‌های جهانی ابتلاء به ویروس کرونا، طی ۲۴ ساعت گذشته با افزایش ۷۲۷ هزار و ۳۴۹ نفری تعداد مبتلایان به این ویروس تاکنون به ۱۴۷ میلیون و ۷۸۸ هزار و ۹۹۸ نفر رسیده است.

فوتی‌های ناشی از کرونا در جهان با رشد ۹ هزار و ۹۲۴ نفری در یک روز به تعداد ۳ میلیون و ۱۲۲ هزار و ۶۳۳ نفر رسیده است. آمار بهبود یافتگان نیز به ۱۲۵ میلیون و ۳۲۲ هزار و ۸۱۲ نفر رسیده است.

آمار ۱۰ کشور اول فوتی‌های ناشی از کرونا به شرح زیر است؛ اعداد داخل پرانتز تعداد فوتی‌های جدید هر کشور است.

۱. آمریکا ۵۸۶ هزار و ۱۵۲ نفر (۲۷۳ نفر)

۲. برزیل ۳۹۰ هزار و ۹۲۵ نفر (هزار و ۳۱۶ نفر)

۳. مکزیک ۲۱۴ هزار و ۹۴۷ نفر (۹۴ نفر)

۴. هند ۱۹۵ هزار و ۱۱۶ نفر (۲ هزار و ۸۰۶ نفر)

۵. بریتانیا ۱۲۷ هزار و ۴۲۸ نفر (۱۱ نفر)

۶. ایتالیا ۱۱۹ هزار و ۲۳۸ نفر (۲۱۷ نفر)

۷. روسیه ۱۰۸ هزار و ۲۳۲ نفر (۳۳۲ نفر)

۸. فرانسه ۱۰۲ هزار و ۸۵۸ نفر (۱۴۵ نفر)

۹. آلمان ۸۲ هزار و ۲۳۷ نفر (۴۳ نفر)

۱۰. اسپانیا ۷۷ هزار و ۵۹۱ نفر (فاقد آمار اعلامی جدید)
۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید