اولین گوشی گیمینگ ردمی

اولین گوشی گیمینگ ردمی

به عبارت دیگر برند ردمی، با ساخت این گوشی برای اولین بار قدم در عرصه رقابت طراحی و تولید گوشی‌های گیمینگ گذاشت که روز به روز در حال شدت یافتن است.

کد خبر : ۹۳۲۲۴
بازدید : ۷۷۴۹
گوشی گیمینگ ردمی

روز سه شنبه ۲۷ آوریل (۷ اردیبهشت)، برند ردمی (Redmi) (یک نام تجاری گوشی‌های هوشمند تولید شده توسط شرکت شیائومی) با معرفی گوشی Redmi K۴۰ Gaming Edition، رسماً ورود خود را به دنیای گوشی‌های گیمینگ اعلام کرد.

به عبارت دیگر این برند چینی، با ساخت این گوشی برای اولین بار قدم در عرصه رقابت طراحی و تولید گوشی‌های گیمینگ گذاشت که روز به روز در حال شدت یافتن است.

گوشی گیمینگ ردمی

گوشی K۴۰ Gaming Edition تمام مشخصات اساسی را که یک گوشی هوشمند گیمینگ پرچمدار باید داشته باشد را در خود جای داده است. شما در این گوشی با یک صفحه نمایش ۱۲۰ هرتزی با نرخ نمونه برداری لمسی ۴۸۰ هرتز، محرک‌های شانه فیزیکی برای افزایش قدرت تسلط بر بازی و یک باتری ۵۰۰۰ میلی آمپری، مواجه هستید که می‌تواند تمام روز را بدون شارژ برای شما کار کند و با تنها صرف ۴۲ دقیقه زمان، دوباره آن را به طور کامل شارژ کنید. این گوشی همچنین با یک شارژ ۶۷ وات ارائه می‌شود.

گوشی Redmi K۴۰ Gaming Edition از یک چیپ ست ۶ نانومتری Dimensity ۱۲۰۰ استفاده می‌کند که همراه با گزینه‌های ۶، ۸ یا ۱۲ گیگابایت رم و گزینه‌های ذخیره سازی ۱۲۸ و ۲۵۶، در اختیار کاربران قرار می‌گیرد.
گوشی گیمینگ ردمی
خنک سازی دستگاه نیز از طریق ترکیب گرافن، گرافیت و محفظه بخار حاصل می‌شود و خبری از فن داخلی و لوازم جانبی فن، نیست. صفحه نمایش این گوشی نیز از یک پنل ۶.۶۷ اینچی AMOLED با وضوح ۱۰۸۰ در ۲۴۰۰ پیکسل بهره می‌برد که دارای مشخصات چشمگیر ۱۰ بیتی (۱.۰۶۷ میلیارد) رنگ، پشتیبانی از HDR۱۰ +، پوشش DCI-P۳ و نرخ تازه سازی ۱۲۰ هرتز فوق الذکر است.

ماژول دوربین پشتی این گوشی، شامل یک نل دوربین سه گانه و یک فلش LED است. شما در این پنل با یک دوربین اصلی ۶۴ مگاپیکسلی ۱.۲ اینچی با فناوری Quad-Bayer، یک دوربین اولتراواید فوق ۸ مگاپیکسلی و یک دوربین ماکرو ۲ مگاپیکسلی، روبرو خواهید شد.
گوشی گیمینگ ردمی
صدا نیز توسط بلندگو‌های استریو ساخته شده توسط برند JBL که در بالا و پایین گوشی Redmi K۴۰ Gaming Edition تعبیه شده اند، ارائه می‌شود. علاوه بر این، سیستم صوتی این گوشی از فناوری‌های Hi-Res Audio و Dolby Atmos نیز پشتیبانی می‌کند.

گوشی گیمینگ Redmi K۴۰ Gaming Edition قرار است در تاریخ ۳۰ آوریل (۱۰ اردیهشت) با قیمت ۱۹۹۹ یوان (۳۱۰ دلار) برای نسخه پایه ۶/۱۲۸ گیگابایت، تا ۲۶۹۹ یوان (۴۲۰ دلار) برای مدل‌های بالاتر، عرضه شود. همچنین مدل ویژه‌ای این گوشی نیز با طرح بروس لی با صفحه پشت زرد، لوازم جانبی زرد و حداکثر حافظه ۱۲/۲۵۶ گیگابایتی، عرضه شده است.

منبع: خبرگزاری فرارو به نقل از وبسایت gsmarena
۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید