هواشناسی ایران، امروز ۱۴۰۰/۰۲/۱۱

هواشناسی ایران، امروز ۱۴۰۰/۰۲/۱۱

با توجه به تحلیل آخرین نفشه‌های هواشناسی ایران، امروز ۱۱ اردیبهشت ماه در اغلب استان‌های کشور رگبار باران، گاهی رعد وبرق و وزش باد شدید به ویژه در ساعات بعد از ظهر و اوایل شب انتظار می‌رود.

کد خبر : ۹۳۲۷۶
بازدید : ۲۴۸۹
فرادید | بر اساس نقشه‌های همدیدی و آینده نگری سازمان هواشناسی ایران، امروز ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۰، در برخی مناطق استان‌های خارسان رضوی، خراسان جنوبی، سیستان و بلوچستان، کرمان، غرب اصفهان، فارس، آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی، مازندران و دامنه‌های البرز واقع در استان‌های زنجان، قزوین، البرز، تهران و سمنان رگبار باران، گاهی رعد وبرق و وزش باد شدید به ویژه در ساعات بعد از ظهر و اوایل شب انتظار می‌رود.

همچنین در دامنه‌های زاگرس بارش پراکنده گاهی رعد وبرق و وزش باد شدید موقتی دوراز انتظار نیست. شدت بارش در شمالغرب و پاره از مناطق کرمان، سیستان و بلوچستان و خراسان جنوبی می‌باشد.

به گزارش فرادید به نقل از سازمان هواشناسی ایران، یکشنبه سامانه بارشی در غالب مناطق کشور بجز بخش‌هایی از غرب و جنوب غرب فعال می‌باشد.

دوشنبه به جز جنوب سیستان و بلوچستان، ایلام، کرمانشاه، غرب خوزستان در سایر مناطق کشور بارش ادامه خواهد داشت.

سه شنبه در شمال شرق، شرق، دامنه‌های جنوبی البرز و بخش‌هایی از مرکز کشور بارش پراکنده گاهی رعد و برق و وزش باد شدید پیش بینی می‌شود.

چهارشنبه ناپایداری‌ها در غالب مناطق نیمه شرقی کشور ادامه خواهد داشت. قابل ذکر است شنبه در شمال غرب و یکشنبه و دوشنبه در استان‌های ساحلی خزر، اسان‌های واقع در دامنه‌های جنوبی البرز کاهش نسبی دما رخ خواهد داد.
وضعیت آب و هوای ایران
۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید